Yves Rocher
Chcę testować
OnlyBio
Chcę testować
Bielenda
Chcę testować
Garnier
Chcę testować
 Routines by Alkmie
Chcę testować
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Chcę testować
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Garnier Fructis Curls Method
Laureaci
SheCare Laboratories Clean Skin Therapy
Laureaci
Avène VITAMIN ACTIV Cg
Wyniki testu
MIXA LAB SERUM
Laureaci
Laureaci
Michele Morrone, gwiazdor „365 dni”,  został projektantem
Instagram @iammichelemorroneofficial
Newsy

Michele Morrone został projektantem! Gwiazdor „365 dni” stworzył ponętną kolekcję dla kobiet

Michele Morrone idzie jak burza! Po sukcesie „365d dni” na podstawie erotycznej sagi Blanki Lipińskiej, włoski przystojniak postanowił zostać projektantem. Kolekcja jest naprawdę seksowna, a ceny… zawrotne!

Ciało Adonisa, seksowny głos, idealne rysy twarzy… - to znaki rozpoznawcze Michele Morrone, którego kojarzymy głównie z roli zabójczo przystojnego i niebezpiecznego bossa sycylijskiej mafii Massimo, z ekranizacji pierwszej części bestsellerowej erotycznej sagi Blanki Lipińskiej „365 dni”. I choć wyjątkowo atrakcyjny aktor ma już na koncie udział w kilku innych produkcjach, to właśnie rola w pionierskim filmie Lipińskiej zapewniła mu największy rozgłos, a wszystko dzięki umieszczeniu produkcji na platformie streamingowej Netflixa, na której „365 dni” od kilku miesięcy zajmuje pierwsze miejsca najchętniej oglądanych filmów na świecie. Co więcej erotyk cieszy się tak dużym zainteresowaniem, że doczekał się nawet własnego wyzwania na TikToku. 

Nie trzeba było długo czekać, by międzynarodowa sława zapewniła odtwórcom głównych ról wiele intratnych propozycji współpracy. Michele nie tylko zaczął się realizować jako piosenkarz, którego teledyski robią furorę na YouTube, ale nawet wydał swój debiutancki album „Dark”, z którego pochodzą pojawiające się w filmie „365 dni” utwory „Feel It” i „Hard For Me”. To jeszcze nie wszystko. Przystojny Włoch wziął także udział w głośnej kampanii jednego z najsłynniejszych domów mody, Dolce&Gabbana, stał się modelem marki Guess by Marciano a teraz sam postanowił zostać projektantem!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Michele Morrone (@iammichelemorroneofficial)

Michele Morrone, gwiazdor „365 dni”,  został projektantem

Trzeba przyznać, że ciemnookie ciacho z „365 dni” może pochwalić się naprawdę wieloma talentami i pasjami. Michele jest nie tylko modelem, aktorem, blogerem, piosenkarzem i byłym finalistą włoskiego odpowiednika „Tańca z gwiazdami”, ale też od niedawna kreatorem mody. Morrone założył bowiem markę odzieżową dla kobiet, w której za pomocą odpowiednich krojów, kolorów i tkanin, wydobędzie z każdej z nas boginię seksu.

Aurumroma – marka odzieżowa Michele Morrone

Michele Morrone doskonale wyczuwa najnowsze trendy, nic więc dziwnego, że przedsiębiorczy artysta postanowił wykorzystać swoją pasję i solidnie na tym zarobić. Gwiazdor „365 dni” założył właśnie markę odzieżową Aurumroma, specjalizującą się w plażowych kreacjach dla kobiet.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Aurumroma (@aurumroma)

Aurumroma powstała z intuicji Michele Morrone, zainspirowana ideałem uroczystego piękna, jako symbol starożytnych chwał i mitologii. Zaprojektował swoją pierwszą kolekcję, aby przedstawić swój osobisty model kobiecej esencji, wzmacniając go w każdym aspekcie - czytamy na stronie marki.
W ofercie znajdziemy m.in. klasyczne bikini, nowoczesne jednoczęściowe stroje kąpielowe czy seksowne kimona. Ceny wahają się między 119,99 a 248,99 euro.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Aurumroma (@aurumroma)

Mimo że projekty Michele Morrone przypadły do gustu większości jego fanów, kontrowersje wzbudzają wyjątkowo wysokie ceny produktów.

Projekty są przepiękne i jestem pewna, że są też dobre jakościowo, ale są zbyt drogie.

Uwielbiam te stroje, są absolutnie zachwycające, ale zdecydowanie za drogie dla mnie. 

Czemu tak drogo – czytamy w komentarzach na instagramowym koncie marki. 

Cena to nie jedyny zarzut pod adresem marki włoskiego przystojniaka. Wielu fanów miało też zastrzeżenia co do samych modelek prezentujących projekty Michele. Według internautów panie prezentują jedynie jeden typ figury sugerując, że Aurumroma jest jedynie dla szczupłych pań.

Modelki są za chude, widać im kości. Wygląda na to, że Michele nie lubi kobiet z krągłościami? 

To przykre, że powstała kolekcja wyłącznie dla bardzo szczupłych kobiet – czytamy w komentarzach.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Aurumroma (@aurumroma)

A co wy sądzicie o projektach marki Michele Morrone? Zgadzacie się z refleksjami internautów?

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Pielęgnacja
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Współpraca reklamowa
Bourjois
Makijaż
Makijaż na ślub i wesele - te kosmetyki stworzą idealny imprezowy look
Współpraca reklamowa
renee
Trendy
Kampania House of renee - marka zaprasza do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody
Współpraca reklamowa
glov
Pielęgnacja
Recenzentki oceniły, jak się sprawdza zrównoważona pielęgnacja z GLOV®. 94% poleci ją innym kobietom
Współpraca reklamowa
Garnier Vitamin C
Pielęgnacja
Czy warto zainwestować w kosmetyki z witaminą C? Wizażanki znają odpowiedź!
Współpraca reklamowa
Test linii do pielęgnacji włosów wysokoporowatych so!flow by Vis Plantis
Fryzury
Puch i szorstkość zniknęły już po 1 myciu! Linia do włosów wysokoporowatych so!flow od Vis Plantis dała mi gładkie i miękkie pasma
Współpraca reklamowa
Soraya Ultra nawilżająca emulsja do ciała beauty Rx
Pielęgnacja
Ultra nawilżająca emulsja do ciała beauty Rx marki Soraya receptą na piękną skórę? Wizażanki to sprawdziły
Współpraca reklamowa
OnlyBio i Tymbark
Fryzury
Najbardziej orzeźwiająca kolekcja tej wiosny OnlyBio i Tymbark
Współpraca reklamowa