Ciało Adonisa, seksowny głos, idealne rysy twarzy… - to znaki rozpoznawcze Michele Morrone, którego kojarzymy głównie z roli zabójczo przystojnego i niebezpiecznego bossa sycylijskiej mafii Massimo, z ekranizacji pierwszej części bestsellerowej erotycznej sagi Blanki Lipińskiej „365 dni”. I choć wyjątkowo atrakcyjny aktor ma już na koncie udział w kilku innych produkcjach, to właśnie rola w pionierskim filmie Lipińskiej zapewniła mu największy rozgłos, a wszystko dzięki umieszczeniu produkcji na platformie streamingowej Netflixa, na której „365 dni” od kilku miesięcy zajmuje pierwsze miejsca najchętniej oglądanych filmów na świecie. Co więcej erotyk cieszy się tak dużym zainteresowaniem, że doczekał się nawet własnego wyzwania na TikToku.

Reklama

Nie trzeba było długo czekać, by międzynarodowa sława zapewniła odtwórcom głównych ról wiele intratnych propozycji współpracy. Michele nie tylko zaczął się realizować jako piosenkarz, którego teledyski robią furorę na YouTube, ale nawet wydał swój debiutancki album „Dark”, z którego pochodzą pojawiające się w filmie „365 dni” utwory „Feel It” i „Hard For Me”. To jeszcze nie wszystko. Przystojny Włoch wziął także udział w głośnej kampanii jednego z najsłynniejszych domów mody, Dolce&Gabbana, stał się modelem marki Guess by Marciano a teraz sam postanowił zostać projektantem!

Michele Morrone, gwiazdor „365 dni”, został projektantem

Trzeba przyznać, że ciemnookie ciacho z „365 dni” może pochwalić się naprawdę wieloma talentami i pasjami. Michele jest nie tylko modelem, aktorem, blogerem, piosenkarzem i byłym finalistą włoskiego odpowiednika „Tańca z gwiazdami”, ale też od niedawna kreatorem mody. Morrone założył bowiem markę odzieżową dla kobiet, w której za pomocą odpowiednich krojów, kolorów i tkanin, wydobędzie z każdej z nas boginię seksu.

Aurumroma – marka odzieżowa Michele Morrone

Michele Morrone doskonale wyczuwa najnowsze trendy, nic więc dziwnego, że przedsiębiorczy artysta postanowił wykorzystać swoją pasję i solidnie na tym zarobić. Gwiazdor „365 dni” założył właśnie markę odzieżową Aurumroma, specjalizującą się w plażowych kreacjach dla kobiet.

Aurumroma powstała z intuicji Michele Morrone, zainspirowana ideałem uroczystego piękna, jako symbol starożytnych chwał i mitologii. Zaprojektował swoją pierwszą kolekcję, aby przedstawić swój osobisty model kobiecej esencji, wzmacniając go w każdym aspekcie - czytamy na stronie marki.W ofercie znajdziemy m.in. klasyczne bikini, nowoczesne jednoczęściowe stroje kąpielowe czy seksowne kimona. Ceny wahają się między 119,99 a 248,99 euro.

Mimo że projekty Michele Morrone przypadły do gustu większości jego fanów, kontrowersje wzbudzają wyjątkowo wysokie ceny produktów.

Zobacz także
Projekty są przepiękne i jestem pewna, że są też dobre jakościowo, ale są zbyt drogie. Uwielbiam te stroje, są absolutnie zachwycające, ale zdecydowanie za drogie dla mnie. Czemu tak drogo – czytamy w komentarzach na instagramowym koncie marki.

Cena to nie jedyny zarzut pod adresem marki włoskiego przystojniaka. Wielu fanów miało też zastrzeżenia co do samych modelek prezentujących projekty Michele. Według internautów panie prezentują jedynie jeden typ figury sugerując, że Aurumroma jest jedynie dla szczupłych pań.

Modelki są za chude, widać im kości. Wygląda na to, że Michele nie lubi kobiet z krągłościami? To przykre, że powstała kolekcja wyłącznie dla bardzo szczupłych kobiet – czytamy w komentarzach.
Reklama

A co wy sądzicie o projektach marki Michele Morrone? Zgadzacie się z refleksjami internautów?

Reklama
Reklama
Reklama