YSL
Chcę testować
neboa
Chcę testować
tresemme 1 minute
Chcę testować
La roche- posay HYALU B5 EYE SERUM
Chcę testować
Fructis Goodbye Damage
Wyniki testu
Eveline ACNE
Wyniki testu
kr-Fructis grow strong
Wyniki testu
Tołpa, My Skin Changer
Chcę testować
Fructis Grow strong orange
Wyniki testu
Serum Garnier Vitamin C
Chcę testować
tolpa authentic
Chcę testować
kosmetyki do makijażu Loreal Paris: podkład Infallible, podkład true match i mascara telescopic
Wyniki testu
Rimmel - tusz do rzęs i pomadki
Wyniki testu
podkład Bourjois Paris Healthy Mix
Wyniki testu
adidas Active Skin&Mind
Wyniki testu
Radical Farmona szampon i peeling trychologiczny
Wyniki testu
Bioderma Sensibio Micellar Oil
Laureaci
Elseve Bond Repair
Laureaci
Kosmetyki Maybelline
Laureaci
Oceanic bazy
Laureaci
Nowy challenge związany z filmem '365 dni' podbija TikToka
Newsy

Nowy challenge związany z filmem „365 dni” podbija TikToka

Amerykanie oszaleli na punkcie ekranizacji erotycznej sagi Blanki Lipińskiej „365 dni”. Film okazał się takim hitem, że na TikToku powstało nawet wyzwanie dla jego fanów. Czy jesteście tak odważni, by do niego dołączyć?

Ekranizacja pierwszej części erotycznej sagi Blanki Lipińskiej okazała się prawdziwym hitem nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Za sprawą umieszczenia „365 dni” na Netflixie, cały świat oszalał na puncie zabójczo przystojnego i niebezpiecznego bossa sycylijskiej mafii Massimo (w tej roli Michele Morrone) oraz eterycznej Laury (Anna Maria Sieklucka), która porwana przez głównego bohatera, otrzymała od niego tytułowe 365 dni, by się w nim zakochać. Co więcej produkcja cieszy się takim zainteresowaniem, że na TikToku powstało specjalne wyzwanie dla fanów „365 dni”. Na czym polega?

Makijaż na odwrót to hit TikToka. Wypróbowałam go na sobie i efekt mnie zachwycił!

„365 dni” Blanki Lipińskiej hitem Netflixa

Blanka Lipińska idzie jak burza. Po sukcesie wszystkich trzech części erotycznej sagi „365 dni”, która od razu stała się bestsellerem, pisarka zbiera zagraniczne pochwały od fanów z całego świata. „Polski Grey” stał się tak popularny, że w wielu krajach zajmuje podium na liście najchętniej oglądanych filmów na Netflixie. Produkcja zajmuje pierwsze miejsce m. in.na Filipinach, na Mauritius, w Portugalii, Rumunii, Grecji, Turcji, Emiratach Arabskich oraz na Litwie. Drugie miejsce co do oglądalności m. in. w Niemczech, Holandii, Belgii, Szwecji, RPA, Austrii, Czechach, Arabii Saudyjskiej, Danii, Maroko, Kanadzie, Izraelu, na Węgrzech oraz Islandii. A także trzecie miejsce na Netflixie m.in. w Indiach, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, czy na Słowacji.

Również Amerykanie docenili dzieło Lipińskiej, a nawet poszli o krok dalej i stworzyli TikTokowe wyzwanie dla fanów „365 dni”. Czy jesteście tak odważni, by do niego dołączyć?

Nowe wyzwanie na TikToku dla fanów „365 dni”

Wystarczyło kilka godzin od premiery filmu „365 dni” na Netfliksie, by ekranizacja bestselleru Blanki Lipińskiej wybiła się na pierwsze miejsca najchętniej oglądanych produkcji. To jednak nie wszystko. Dzięki popularności na kultowej platformie streamingowej, „365 dni” doczekało się własnego wyzwania na TikToku. Na czym dokładnie polega?

Widzowie za pośrednictwem TikToka dzielą się z innymi swoją reakcją na erotyczne sceny w filmie. Co ciekawe największą popularnością cieszy się ta pod prysznicem, w której Massimo namiętnie całuje Laurę.

@cloudmarsss

that'll make a throb##fyp ##foryou ##365days ##smallgestures ##WerkItFromHome

♬ original sound - cloudmarsss

Scena cieszy się tak dużą popularnością, że została wyświetlona na TikToku ponad 685 tys. razy, a na serwisie powstało ponad 300 mln. 900 tys. podobnych filmów. A to dopiero początek popularności tego wyzwania! Na platformie co sekunda pojawiają się bowiem kolejne nagrania fanek przystojnego Massimo, które prześcigają się w pomysłowości nad zachwytami nad atrakcyjnością aktora.

Co sądzicie o tym wyzwaniu? Też do niego dołączycie?

Zdjęcia: materiały prasowe

"365 dni" kadr z filmu - Massimo  pręży się nad związaną Laurą
mat. prasowe
Newsy
Reklama Kauflanda podbija Internet. Sprawdźcie, jak sparodiowali hit Blanki Lipińskiej „365 dni”
Świat oszalał na punkcie ekranizacji erotycznej sagi Blanki Lipińskiej „365 dni”. Film okazał się takim hitem, że sieć sklepów Kaufland postanowiła zrobić reklamę inspirowaną erotykiem. To trzeba zobaczyć!

Ekranizacja pierwszej części erotycznej sagi Blanki Lipińskiej okazała się prawdziwym hitem nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Za sprawą umieszczenia „365 dni” na Netflixie, cały świat zwariował na puncie zabójczo przystojnego i niebezpiecznego bossa sycylijskiej mafii Massimo (w tej roli Michele Morrone ) oraz eterycznej Laury ( Anna Maria Sieklucka ), która porwana przez głównego bohatera, otrzymała od niego tytułowe 365 dni, by się w nim zakochała. Co więcej produkcja rozsławiła również samą Blankę, która teraz dostaje coraz więcej nowych propozycji współprac. Niestety sława, często idzie w parze z uszczypliwymi komentarzami, oraz radosną twórczością internautów. W sieci znajdziemy więc nie tylko zabawne, a niekiedy żenujące memy nawiązujące do scen z „365 dni”, szalone Instagramowe czy TikTokowe wyzwania związane z produkcją erotyku. Okazuje się, że jeden z dyskontów postanowił pójść o krok dalej i stworzyć kampanię reklamową inspirowaną filmem „365 dni”. Jak im poszło? Zdania są mocno podzielone! Reklama Kauflanda inspirowana filmem „365 dni” podbija internet Blanka Lipińska idzie jak burza. Po sukcesie wszystkich trzech części erotycznej sagi „365 dni”, która od razu stała się bestsellerem, pisarka zbiera liczne pochwały od fanów z całego świata. „Polski Grey” stał się tak popularny, że w wielu krajach zajmuje podium na liście najchętniej oglądanych filmów na Netflixie . Nic więc dziwnego, że w oparciu o sukces Lipińskiej, wiele osób stara się ogrzać w jej blasku. Nie wierzycie? Zobaczcie tylko najnowszą reklamę sieci Kaufland!  W 40-sekundowym opublikowanym przez Kaufland na platformie YouTube klipie, widzimy niezwykle atrakcyjną, skąpo ubraną parę. Przystojny brunet, nieco...

Film '365 dni' Blanki Lipińskiej robi furorę za granicą
Styl życia
Film „365” robi furorę za granicą: „Tak powinien być zrobiony Grey”. Widzowie mają tylko jeden zarzut
Film „365 dni” Blanki Lipińskiej ledwo trafił na zagranicznego Netflixa, a już robi furorę na platformie streamingowej. Choć internauci są zachwyceni filmowym Massimo, nie zabrakło również gorzkich słów krytyki. Co najbardziej nie podoba się zagranicznym odbiorcom?

Blanka Lipińska idzie jak burza. Po sukcesie wszystkich trzech części erotycznej sagi „365 dni” , która od razu stała się bestsellerem, pisarka postawiła na ekranizację pierwszej swojej książki i to był strzał w dziesiątkę. Co więcej, w promocji produkcji pomógł głośny skandalu związany ze zbyt odważnymi plakatami „365 dni” , który sprawił, że Polacy szturmem ruszyli do kin, by na wielkim ekranie podziwiać pewnego siebie, niebezpiecznego i zabójczo przystojnego Massimo  ( Michele Morrone ) i eteryczną Laurę ( Anna Maria Seklucka ) oraz ich burzliwą, trwającą tytułowe 365 dni, relację. By tego było mało, Blanka Lipińska poszła o krok dalej i korzystając z pandemii koronawirusa przeniosła swoje dzieło na jedną z największych streamingowych platform. Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez Blanka Lipinska (@blanka_lipinska) Gru 31, 2019 o 12:48 PST Już 1. kwietnia ekranizacja pierwszej książki Lipińskiej trafiła na Netflixa , gdzie cieszyła się ogromną popularnością. Teraz również zagraniczni widzowie mają okazję podziwiać dzieło Lipińskiej, które na łamach „The Mirror” zostało okrzyknięte  „nową sprośną obsesją” fanów „50 twarzy Greya”.  Film „356” robi furorę za granicą „365 dni” miał swoją zagraniczną premierę 7. czerwca a już zgarnia wiele pochlebnych recenzji. Część widzów uważa, że ekranizacja książki Blanki Lipińskiej jest znacznie lepsza od kultowego „Greya” , który w porównaniu z polską produkcją jest nudny i mało pikantny. Tak powinny wyglądać adaptację 50 twarzy. „365 dni” sprawia, że „50 twarzy Greya” wygląda na film z nadzorem rodzicielskim – piszą widzowie na Twitterze. 365 dni makes 50 shades look rated PG! — $antino☠️ (@pabsycle) April 24, 2020...

Gdzie za darmo obejrzeć film „365 dni”?
Newsy
Gdzie obejrzeć cały film Blanki Lipińskiej „365 dni” ZA DARMO?
To już pewne! Kultowy erotyk „365 dni” będzie można obejrzeć online i to zupełnie za darmo. Gdzie jest dostępny?

Gdzie za darmo obejrzeć film „365 dni” ?  Takie pytanie zadają sobie fani Blanki Lipińskiej , która zyskała sławę dzięki swoim budzącym kontrowersje erotykom o tym samym tytule. Na fali popularności książek Lipińskiej, które od razu stały się bestsellerami, pisarka postanowiła pójść o krok dalej i zekranizować pierwszą część kipiącej seksem i okraszoną pikantnymi szczegółami sagi. Jak się okazało, pomysł był strzałem w dziesiątkę i przyniósł autorce nie tylko dużo pieniędzy, ale też większy rozgłos. Zdjęcie: materiały prasowe Produkcja, która miała swoją premierę 7 lutego br . i już na samym otwarciu zgromadziła przed kinowymi ekranami niemal pół miliona widzów cieszy się tak dużym zainteresowaniem, że … trafiła na popularną platformę streamingową. Gdzie za darmo obejrzeć film „365 dni”? „365 dni” to nie kolejna komedia romantyczna, ale opowieść o pożądaniu oraz głęboko skrywanych pragnieniach, która podbiła serca i rozpaliła zmysły milionów Polaków. Pomimo bojkotu kontrowersyjnych plakatów filmu i ostrych scen seksu , produkcja spotkała się z tak pozytywnym odbiorem widzów, że już niebawem będzie dostępna na Netflixie. Film „356 dni” na Netflixie – kiedy premiera? Jak poinformował Netflix na swoim oficjalnym koncie na Facebooku, kultowy film na podstawie erotycznej sagi Blanki Lipińskiej „365 dni” z Anną Marią Sieklucką i Michele Morrone w rolach głównych pojawi się w bibliotece platformy już 1. kwietnia. Ta dobra nowina brzmi jak żart na prima aprilis, prawda? Jednak to najprawdziwsza prawda! Już od środy, 1. kwietnia będziemy mogli za darmo i legalnie oglądać film „365 dni”. Jak donosi serwis „Wirtualne Media” , produkcja niebawem ma być również dostępna na platformie player.pl. Zobacz także:  Powstanie kontynuacja „365 dni"! Blanka Lipińska zdradza, kto dołączy...

Anna Maria Sieklucka zapowiada kolejną część filmu „365 dni”
Newsy
Anna Maria Sieklucka zapowiada kolejną część „365 dni”: „będę pewniejsza, bo wiem, z czym to się je”
Film „365 dni” Blanki Lipińskiej niedawno trafił na zagranicznego Netflixa, a już robi furorę na całym świecie. Nic więc dziwnego, że fani nie mogą doczekać się jego kolejnej części. Anna Maria Sieklucka już zapowiedziała prace nad nową produkcją. Czego możemy się spodziewać?

Ekranizacja pierwszej części bestsellerowej erotycznej sagi Blanki Lipińskiej okazała się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Produkcja nie tylko podbiła serca polskich fanów, ale za sprawą  umieszczenia „365 dni” na Netflixie , cały świat oszalał na puncie zabójczo przystojnego i niebezpiecznego bossa sycylijskiej mafii Massimo, w tej roli  Michele Morrone oraz eterycznej Laury granej przez Annę Marię Sieklucką , która porwana przez głównego bohatera, otrzymała od niego tytułowe 365 dni, by się w nim zakochać. Co więcej, produkcja cieszy się takim zainteresowaniem, że nie tylko stała się numerem jeden na w wielu krajach na platformie streamingowej , ale też doczekała się własnego specjalnego wyzwania na TikToku . To jeszcze nie wszystko! Udział w budzącym wiele skrajnych emocji filmie sprawił, że Michelle Morrone w mgnieniu dostał wiele intratnych zagranicznych  propozycji współpracy, również Anna Maria Sieklucka nie może narzekać na brak zainteresowania, a jej instagramowe konto w ekspresowym tempie zaczęły śledzić ponad 2 miliony osób. Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez Anna-Maria Sieklucka (@anna_maria.sieklucka) Gru 23, 2019 o 10:58 PST Międzynarodowa sława i presja otoczenia sprawiły, że Blanka Lipińska już planuje ekranizację kolejnej części swojej przeładowanej erotyzmem i pikantnymi scenami książki. Czego możemy spodziewać się po kolejnych „365 dniach” ? Anna Maria Sieklucka zapowiada kolejną część „365 dni” Jak już wiadomo, pandemia koronawirusa poważnie pokrzyżowała plany Blanki Lipińskiej nad kręceniem jej kolejnego filmu. Liczne obostrzenia i strach przed zarażeniem sprawiły, że ekipa wciąż nie może wejść na plan, o czym poinformowała w nowym wywiadzie Anna Maria Sieklucka. Druga część na pewno...

Nasze akcje
Sephora diagnoza skóry
Pielęgnacja
Sprawdzamy potrzeby naszej skóry dzięki usłudze cyfrowej diagnozy w perfumerii Sephora i dobieramy najlepsze kosmetyki [test premium]
Współpraca reklamowa
garnier fructis Goodbye Damage
Fryzury
Szampon i odżywka Garnier Fructis Goodbye Damage sprawdzone przez Wizażanki!
Współpraca reklamowa
Bourjois Jak dopasować podkład
Makijaż
Jak dobrać podkład, aby odpowiadał na potrzeby skóry?
Współpraca reklamowa
solverx test redakcji
Pielęgnacja
Sprawdziliśmy nową linię kosmetyków z kofeiną SOLVERX for MEN ACTIVE. Jak wypadły? [TEST REDAKCJI]
Współpraca reklamowa
tolpa acne
Pielęgnacja
Gdy cera płata nam figle. Jak skutecznie zapobiegać niedoskonałościom?
Współpraca reklamowa
Regenerujący balsam Lipikar Baume Light AP+M La Roche-Posay
Pielęgnacja
Regenerujący balsam Lipikar Baume Light AP+M od La Roche-Posay sprawdzony przez mamy i dzieci
Współpraca reklamowa
Pielęgnacja
Promienna skóra i mocne włosy - zaufaj sprawdzonym formułom oraz składnikom aktywnym i ciesz się pięknym wyglądem na wiosnę
Współpraca reklamowa
Douglas-collection-skincare-skin-focus-vitamin-radiance-main-beauty
Pielęgnacja
„Skóra wygląda młodziej, bardzo zdrowo i jest pełna blasku”. Kosmetyki do pielęgnacji Douglas Collection przetestowane!
Współpraca reklamowa