Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Chcę testować
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Chcę testować
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Chcę testować
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Chcę testować
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Garnier Fructis Curls Method
Chcę testować
SheCare Laboratories Clean Skin Therapy
Chcę testować
Avène VITAMIN ACTIV Cg
Wyniki testu
MIXA LAB SERUM
Laureaci
Chcę testować
Kosmetyki Rimmel London
Chcę testować
seria Bright Reveal od L’Oréal Paris
Wyniki testu
GlySkinCare for Body
Laureaci
Dermedic Sunbrella
Laureaci
Schwarzkopf Gliss
Laureaci
Nowy challenge związany z filmem '365 dni' podbija TikToka
Newsy

Nowy challenge związany z filmem „365 dni” podbija TikToka

Amerykanie oszaleli na punkcie ekranizacji erotycznej sagi Blanki Lipińskiej „365 dni”. Film okazał się takim hitem, że na TikToku powstało nawet wyzwanie dla jego fanów. Czy jesteście tak odważni, by do niego dołączyć?

Ekranizacja pierwszej części erotycznej sagi Blanki Lipińskiej okazała się prawdziwym hitem nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Za sprawą umieszczenia „365 dni” na Netflixie, cały świat oszalał na puncie zabójczo przystojnego i niebezpiecznego bossa sycylijskiej mafii Massimo (w tej roli Michele Morrone) oraz eterycznej Laury (Anna Maria Sieklucka), która porwana przez głównego bohatera, otrzymała od niego tytułowe 365 dni, by się w nim zakochać. Co więcej produkcja cieszy się takim zainteresowaniem, że na TikToku powstało specjalne wyzwanie dla fanów „365 dni”. Na czym polega?

„365 dni” Blanki Lipińskiej hitem Netflixa

Blanka Lipińska idzie jak burza. Po sukcesie wszystkich trzech części erotycznej sagi „365 dni”, która od razu stała się bestsellerem, pisarka zbiera zagraniczne pochwały od fanów z całego świata. „Polski Grey” stał się tak popularny, że w wielu krajach zajmuje podium na liście najchętniej oglądanych filmów na Netflixie. Produkcja zajmuje pierwsze miejsce m. in.na Filipinach, na Mauritius, w Portugalii, Rumunii, Grecji, Turcji, Emiratach Arabskich oraz na Litwie. Drugie miejsce co do oglądalności m. in. w Niemczech, Holandii, Belgii, Szwecji, RPA, Austrii, Czechach, Arabii Saudyjskiej, Danii, Maroko, Kanadzie, Izraelu, na Węgrzech oraz Islandii. A także trzecie miejsce na Netflixie m.in. w Indiach, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, czy na Słowacji.

Również Amerykanie docenili dzieło Lipińskiej, a nawet poszli o krok dalej i stworzyli TikTokowe wyzwanie dla fanów „365 dni”. Czy jesteście tak odważni, by do niego dołączyć?

Nowe wyzwanie na TikToku dla fanów „365 dni”

Wystarczyło kilka godzin od premiery filmu „365 dni” na Netfliksie, by ekranizacja bestselleru Blanki Lipińskiej wybiła się na pierwsze miejsca najchętniej oglądanych produkcji. To jednak nie wszystko. Dzięki popularności na kultowej platformie streamingowej, „365 dni” doczekało się własnego wyzwania na TikToku. Na czym dokładnie polega?

Widzowie za pośrednictwem TikToka dzielą się z innymi swoją reakcją na erotyczne sceny w filmie. Co ciekawe największą popularnością cieszy się ta pod prysznicem, w której Massimo namiętnie całuje Laurę.

@cloudmarsss

that'll make a throb##fyp ##foryou ##365days ##smallgestures ##WerkItFromHome

♬ original sound - cloudmarsss

Scena cieszy się tak dużą popularnością, że została wyświetlona na TikToku ponad 685 tys. razy, a na serwisie powstało ponad 300 mln. 900 tys. podobnych filmów. A to dopiero początek popularności tego wyzwania! Na platformie co sekunda pojawiają się bowiem kolejne nagrania fanek przystojnego Massimo, które prześcigają się w pomysłowości nad zachwytami nad atrakcyjnością aktora.

Co sądzicie o tym wyzwaniu? Też do niego dołączycie?

Zdjęcia: materiały prasowe

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Ludzie
Płatności bezgotówkowe. Standard w branży kosmetycznej
Współpraca reklamowa
Przetestowałam nowy korektor, tusz i pomadkę do ust od Max Factor
Makijaż
Przetestowałam produkty od Max Factor, które zapewniają efekt WOW
Współpraca reklamowa
RozowyPatrol
Styl życia
Małgorzata Rozenek-Majdan i Aleksandra Gawlas-Wilińska w gronie certyfikowanych ambasadorek inicjatywy „Różowy Patrol powered by Gliss”
Współpraca reklamowa
Jan Marini RosaLieve
Pielęgnacja
Borykacie się ze skórą naczyniową, rumieniem czy trądzikiem różowatym? Poznajcie lotion Jan Marini RosaLieve
Współpraca reklamowa
drag me out
Makijaż
Kosmetyki NYX Professional Makeup w półfinale i finale „Czas na Show. Drag Me Out”
Współpraca reklamowa
KORIKA
Pielęgnacja
Odkryj magię koreańskiej pielęgnacji dla kobiet
Współpraca reklamowa
Oceanic
Pielęgnacja
Te HITY od marki AA zapewniają efekt perfekcyjnie nawilżonej i gładkiej skóry. Wizażanki je pokochały!
Współpraca reklamowa
Kosmetyki do łamliwych, osłabionych włosów Phyto Paris
Fryzury
Przetestowałam nowości i bestsellery Phyto Paris. Moje włosy odzyskały zdrowy blask i przestały się puszyć
Współpraca reklamowa