Ekranizacja pierwszej części erotycznej sagi Blanki Lipińskiej okazała się prawdziwym hitem nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Za sprawą umieszczenia „365 dni” na Netflixie, cały świat oszalał na puncie zabójczo przystojnego i niebezpiecznego bossa sycylijskiej mafii Massimo (w tej roli Michele Morrone) oraz eterycznej Laury (Anna Maria Sieklucka), która porwana przez głównego bohatera, otrzymała od niego tytułowe 365 dni, by się w nim zakochać. Co więcej produkcja cieszy się takim zainteresowaniem, że na TikToku powstało specjalne wyzwanie dla fanów „365 dni”. Na czym polega?

Reklama

„365 dni” Blanki Lipińskiej hitem Netflixa

Blanka Lipińska idzie jak burza. Po sukcesie wszystkich trzech części erotycznej sagi „365 dni”, która od razu stała się bestsellerem, pisarka zbiera zagraniczne pochwały od fanów z całego świata. „Polski Grey” stał się tak popularny, że w wielu krajach zajmuje podium na liście najchętniej oglądanych filmów na Netflixie. Produkcja zajmuje pierwsze miejsce m. in.na Filipinach, na Mauritius, w Portugalii, Rumunii, Grecji, Turcji, Emiratach Arabskich oraz na Litwie. Drugie miejsce co do oglądalności m. in. w Niemczech, Holandii, Belgii, Szwecji, RPA, Austrii, Czechach, Arabii Saudyjskiej, Danii, Maroko, Kanadzie, Izraelu, na Węgrzech oraz Islandii. A także trzecie miejsce na Netflixie m.in. w Indiach, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, czy na Słowacji.

Również Amerykanie docenili dzieło Lipińskiej, a nawet poszli o krok dalej i stworzyli TikTokowe wyzwanie dla fanów „365 dni”. Czy jesteście tak odważni, by do niego dołączyć?

Nowe wyzwanie na TikToku dla fanów „365 dni”

Wystarczyło kilka godzin od premiery filmu „365 dni” na Netfliksie, by ekranizacja bestselleru Blanki Lipińskiej wybiła się na pierwsze miejsca najchętniej oglądanych produkcji. To jednak nie wszystko. Dzięki popularności na kultowej platformie streamingowej, „365 dni” doczekało się własnego wyzwania na TikToku. Na czym dokładnie polega?Widzowie za pośrednictwem TikToka dzielą się z innymi swoją reakcją na erotyczne sceny w filmie. Co ciekawe największą popularnością cieszy się ta pod prysznicem, w której Massimo namiętnie całuje Laurę.

Reklama

Scena cieszy się tak dużą popularnością, że została wyświetlona na TikToku ponad 685 tys. razy, a na serwisie powstało ponad 300 mln. 900 tys. podobnych filmów. A to dopiero początek popularności tego wyzwania! Na platformie co sekunda pojawiają się bowiem kolejne nagrania fanek przystojnego Massimo, które prześcigają się w pomysłowości nad zachwytami nad atrakcyjnością aktora.Co sądzicie o tym wyzwaniu? Też do niego dołączycie?Zdjęcia: materiały prasowe

Zobacz także
Reklama
Reklama
Reklama