Kosmetyki Oillan
Wyniki testu
Kosmetyki Garnier Vitamin C
Wyniki testu
Douglas Collection - maskara i płyn
Wyniki testu
Kosmetyki do ciała Mixa
Wyniki testu
Ziaja Med
Chcę testować
Yves Rocher
Laureaci
OnlyBio
Laureaci
Bielenda
Laureaci
Garnier
Laureaci
 Routines by Alkmie
Laureaci
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Laureaci
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Influencerka Aitana zarabia ponad 10 000 euro miesięcznie
Instagram@fit_aitana
Newsy

Influencerka Aitana zarabia ponad 10 000 euro miesięcznie! Tak naprawdę nie istnieje 

Influencerka Aitana López to z pozoru typowa influencerka z instagramowym życiem, która wykorzystuje swoją urodę i kontakty do prowadzenia kariery. Z pewnością nie domyśliliście się, że Aitana tak naprawdę nie istnieje. Jej osoba jest tworem sztucznej inteligencji i hiszpańskiej agencji marketingowej. Sprawdźcie sami!

Influencerka Aitana López to wschodząca gwiazda wygenerowana przez sztuczną inteligencję. Wirtualna modelka może zarabiać nawet 10 tysięcy euro miesięcznie mimo tego, że w realnym życiu nawet nie istnieje. Jej postać była rozwiązaniem agencji na trudną współpracę z prawdziwymi influencerami, którzy np. nie wywiązywali się z warunków umowy. W dalszej części artykułu znajdziecie zdjęcia "idealnej" influencerki.  

Kim jest Aitana López?

Aitana López to 25-letnia influencerka, która przez kilka miesięcy "pracy" na Instagramie zdobyła blisko 140 tys. obserwujących. Modelka mieszka w Barcelonie i prowadzi życie odpowiadające instagramowym standardom. Jej znakiem rozpoznawalnym są różowe włosy, nieskazitelna cera czy szczupła, ale jednocześnie kobieca sylwetka. Z pewnością możecie być zszokowani, ale Aitana nie jest żywą istotną, a tworem sztucznej inteligencji i hiszpańskiej agencji marketingowej. Okazuje się jednak, że ta inicjatywa miała głębszy sens. Agencja miała dość problemów związanych z prawdziwymi influencerami, którzy często z ich winy nie dotrzymywali swoich obietnic i współprace czy kampanię nie kończyły się sukcesem. Agencja uważa, że w ten sposób są w stanie pomóc mniejszym markom, których zwyczajnie nie stać na podjęcie współpracy z prawdziwym influencerem. 

Wirtualna influencerka zarabia nawet 1000 euro za reklamę. W ostatnim czasie została twarzą marki Big, która specjalizuje się suplementami wspierającymi formę sportowców. 

Pojawiają się jednak opinie, które nie wyrażają aprobaty dla tego projektu.  Ludzie uważają, że tak wyidealizowane postacie mogą źle wpłynąć na samoocenę użytkowników mediów społecznościowych, a w szczególności młodych osób. 

Rzesza fanów "sztucznej influencerki"

Mimo że Aitana López w rzeczywistości jest tylko wytworem sztucznej inteligencji, to nie była to przeszkoda, aby jej profil zgromadził rzeszę fanów. Konto na Instagramie na ten moment obserwuje już 139 tys. ludzi, a nowych fanów stale przybywa. Mogłoby się wydawać, że "sztuczna influencerka" nie przyciągnie uwagi i zainteresowania użytkowników Instagrama, a jednak. Według dostępnych informacji wynika, że zespół agencji spotyka się co tydzień i planuje życie wykreowanej influencerki. Aitana publikuje masę selfie, zdjęć z wyjazdów czy efektów sesji zdjęciowych. Graficy dokładają wszelkich starań, aby Aitana miała zawsze inną stylizację, fryzurę czy makijaż. Przy pomocy Photoshopa pracują także nad tłem, aby wyglądało jak najbardziej realistycznie. Co więcej, serwis TVN24, podaje, że piękna Aitana przyciągnęła nawet uwagę znanego aktora, który rzekomo miał zaprosić influencerkę na randkę. Aktor podobno nie zdawał sobie sprawy z tego, że Aitana tak naprawdę nie istnieje. 

Daliście się nabrać?

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
L'Oréal Professionnel Paris Metal Detox
Fryzury
Nowa era walki z metalami – pielęgnacja przed szamponem Metal Detox od L’Oréal Professionnel Paris 
Współpraca reklamowa
Maybelline New York Music Stories
Styl życia
Najgorętsze makijażowe trendy tego roku na 3. edycji Maybelline New York Music Stories! 
Współpraca reklamowa
Mela b3
Pielęgnacja
Jak się pozbyć przebarwień? Poznaj moc Melasylu
Współpraca reklamowa
Apart
Trendy
Najlepszy pomysł na upominek dla mamy? Biżuteria!
Współpraca reklamowa
Tresemme
Pielęgnacja
Wizażanki sprawdziły, jak działa profesjonalna pielęgnacja włosów z TRESemmé
Współpraca reklamowa
Yves Rocher
Pielęgnacja
Piękne włosy na wiosnę. TOP 5 produktów, w które warto zainwestować
Współpraca reklamowa
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Pielęgnacja
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Współpraca reklamowa
Bourjois
Makijaż
Makijaż na ślub i wesele - te kosmetyki stworzą idealny imprezowy look
Współpraca reklamowa