Zaraz wprowadziła nową politykę zwrotów. Od teraz za zwroty ubrań zamówionych online zapłacimy 9,90 zł. Nowe zasady obowiązują przy zwracaniu zarówno ubrań, jak i akcesoriów za pośrednictwem kuriera. Zmiana wchodzi w życie w wybranych Europejskich Krajach. Powodem mają być rosnące koszty związane ze zwrotami, które szczególnie nasiliły się podczas pandemii.
Zara wprowadza płatne zwroty
Od maja nie dokonacie już bezpłatnego zwrotu za pośrednictwem kuriera. Obowiązująca do tej pory oferta przeszła zmiany, ale dobra wiadomość jest taka, że zwroty zakupów - stacjonarnych i online - w sklepach nadal pozostaje bez zmian. Zmiana obowiązuje w kliku wybranych krajach Europy i są to między innymi Wielka Brytania, Irlandia, Holandia oraz Belgia.
Zobacz także: Znana sieciówka znika z Polski po 25 latach. Sklepy będą działać tylko do końca czerwca
Przypominamy, że na zwrot produktów mamy 30 dni.
Zwroty zakupów dokonanych na Zara.com przyjmowane są w terminie 30 dni od daty wysyłki zamówienia. Artykuły muszą posiadać wszystkie etykiety i być w idealnym stanie - czytamy na stronie marki.
Warto też zaznaczyć, że od teraz nie można w jednym opakowaniu zwracać produktów z kilku zamówień. Od teraz należy dzielić je na oddzielne wysyłki.