Avene badanie
Badanie
 Biovax Trychologic Wypadanie
Wyniki testu
Duet zestawów marki Phlov
Wyniki testu
Kosmetyki Oillan
Wyniki testu
Kosmetyki Garnier Vitamin C
Wyniki testu
Douglas Collection - maskara i płyn
Wyniki testu
Kosmetyki do ciała Mixa
Wyniki testu
Ziaja Med
Chcę testować
Yves Rocher
Laureaci
OnlyBio
Laureaci
Bielenda
Laureaci
Garnier
Laureaci
 Routines by Alkmie
Laureaci
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Laureaci
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Zara  wprowadza opłatę za zwrot zakupów
ollo
Newsy

Zara wprowadziła płatne zwroty! Ale to niejedyna zmiana

Zmiany w polityce zwrotów Zary! Od teraz zapłacimy za zwroty online, ale to nie jedyne utrudnienie, jakie wprowadza sieciówka przy zwracaniu produktów.

Zaraz wprowadziła nową politykę zwrotów. Od teraz za zwroty ubrań zamówionych online zapłacimy 9,90 zł. Nowe zasady obowiązują przy zwracaniu zarówno ubrań, jak i akcesoriów za pośrednictwem kuriera. Zmiana wchodzi w życie w wybranych Europejskich Krajach. Powodem mają być rosnące koszty związane ze zwrotami, które szczególnie nasiliły się podczas pandemii.

Zara wprowadza płatne zwroty

Od maja nie dokonacie już bezpłatnego zwrotu za pośrednictwem kuriera. Obowiązująca do tej pory oferta przeszła zmiany, ale dobra wiadomość jest taka, że zwroty zakupów - stacjonarnych i online - w sklepach nadal pozostaje bez zmian. Zmiana obowiązuje w kliku wybranych krajach Europy i są to między innymi Wielka Brytania, Irlandia, Holandia oraz Belgia.

Zobacz także: Znana sieciówka znika z Polski po 25 latach. Sklepy będą działać tylko do końca czerwca

Przypominamy, że na zwrot produktów mamy 30 dni.

Zwroty zakupów dokonanych na Zara.com przyjmowane są w terminie 30 dni od daty wysyłki zamówienia.  Artykuły muszą posiadać wszystkie etykiety i być w idealnym stanie - czytamy na stronie marki.

Warto też zaznaczyć, że od teraz nie można w jednym opakowaniu zwracać produktów z kilku zamówień. Od teraz należy dzielić je na oddzielne wysyłki.

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Depilator Skin i-expert od Baraun
Pielęgnacja
Przetestowałam wyjątkowy depilator IPL Skin i·expert od Braun! Pozbyłam się nie tylko włosków, ale też kompleksu
Współpraca reklamowa
L'Oréal Professionnel Paris Metal Detox
Fryzury
Nowa era walki z metalami – pielęgnacja przed szamponem Metal Detox od L’Oréal Professionnel Paris 
Współpraca reklamowa
Maybelline New York Music Stories
Styl życia
Najgorętsze makijażowe trendy tego roku na 3. edycji Maybelline New York Music Stories! 
Współpraca reklamowa
Mela b3
Pielęgnacja
Jak się pozbyć przebarwień? Poznaj moc Melasylu
Współpraca reklamowa
Apart
Trendy
Najlepszy pomysł na upominek dla mamy? Biżuteria!
Współpraca reklamowa
Tresemme
Pielęgnacja
Wizażanki sprawdziły, jak działa profesjonalna pielęgnacja włosów z TRESemmé
Współpraca reklamowa
Yves Rocher
Pielęgnacja
Piękne włosy na wiosnę. TOP 5 produktów, w które warto zainwestować
Współpraca reklamowa
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Pielęgnacja
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Współpraca reklamowa