Ziaja Med
Chcę testować
Yves Rocher
Laureaci
OnlyBio
Laureaci
Bielenda
Laureaci
Garnier
Laureaci
 Routines by Alkmie
Laureaci
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Laureaci
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Garnier Fructis Curls Method
Laureaci
SheCare Laboratories Clean Skin Therapy
Laureaci
Avène VITAMIN ACTIV Cg
Wyniki testu
MIXA LAB SERUM
Laureaci
W mediach pojawiło się zdjęcie "pobitej" księżnej Kate. "Zgłosiła go, ale nikt jej nie uwierzył".  Royalsi w szoku
Rex Features/East News
Newsy

W mediach pojawiło się zdjęcie "pobitej" księżnej Kate. "Zgłosiła go, ale nikt jej nie uwierzył".  Royalsi w szoku

Zdjęcie posiniaczonej i zakrwawionej księżnej Kate obiegło cały świat wprawiając w przerażenie nie tylko Brytyjczyków, ale i rodzinę królewską. Co się stało?

Sympatycy brytyjskiej monarchii uwielbiają księcia Williama i księżną Kate. Zakochani nie tylko robią wszystko by stanowić wzór dla poddanych, nigdy nie buntują się wobec tradycji, wyglądają nienagannie i unikają afer, ale przede wszystkim emanują ciepłem i radością. Para z ogromnym namaszczeniem przekazuje też trójce swoich dzieci określone wartości, by jak najlepiej przygotować je do późniejszych zaszczytnych ról na królewskim dworze. Nic więc dziwnego, że najnowsze zdjęcia księżnej Cambridge zszokowały opinię publiczną. W Wielkiej Brytanii i kilku europejskich miastach opublikowano zdjęcia  posiniaczonej i zakrwawionej księżnej Kate, sugerujące, że jest ona ofiarą przemocy domowej.

- Zgłosiła go, ale nikt jej nie uwierzył - krzyczy z plakatów poruszające hasło.

Czyżby ta przerażająca kampania miała na celu ujawnienie kryzysu w jednym z najbardziej lubianych małżeństw brytyjskiej rodziny królewskiej? 

Plakaty z pobitą księżną Kate zalały Europę! Smutna prawda o jej małżeństwie czy prowokacja?

Kate i William poznali się w 2001 roku, gdy brytyjska rodzina królewska zmagała się z poważnym kryzysem wizerunkowym. Światło dzienne ujrzały wtedy skandale i zdrady royalsów, o których w latach 90. zaczęły otwarcie mówić księżna Diana i Sarah Ferguson. I gdy morale Brytyjczyków zaczęły spadać, a niechęć do monarchii wciąż rosła, nagle stało się coś, czego nikt się nie spodziewał. Skromna, ciemnowłosa dziewczyna z ludu zawładnęła sercem przystojnego kandydata na przyszłego króla, a jej relację z Williamem porównywano z bajką o "Kopciuszku".  I choć  fani royalsów mieli nadzieję, że para niebawem stanie na ślubnym kobiercu, do mediów zaczęły przedostawać się niepokojące doniesienia, że William traktuje Kate jak służącą, po czym para się rozstała. 

Zaręczyny Williama i Kate wcale nie były takie szczęśliwe! Tuż po nich para przeżyła tragedię
East News

Zobacz także: Księżna Kate i Meghan Markle nie miały dowolności w wyborze sukni ślubnej? Na jaw wyszły sekrety królewskich zaślubin

Przez wiele miesięcy William i Kate unikali swojego towarzystwa, by rok później znów zacieśnić więzi.  Powiedzieć "tak" dane było Kate dopiero w październiku 2010 roku podczas wakacji w Kenii, jednak książęce zaręczyny wcale nie były takie szczęśliwe! Para pobrała się 29 kwietnia 2011 roku w Opactwie Westminsterskim i od tego czasu William i Kate są uznawani za najlepiej dobrane i najsympatyczniejsze małżeństwo brytyjskiej monarchii. Nic więc dziwnego, że przerażające zdjęcia pobitej księżnej Kate, jakie zalały europejskie miasta wstrząsnęły opinią publiczną i brytyjską rodziną królewską.

- Zgłosiła go, ale nikt jej nie uwierzył - brzmi hasło na plakatach.

Czyżby tym samym ktoś chciałby udowodnić, że rodzina królewska znęca się na księżną Kate?

Jak podaje "Daily Mail" szokujące plakaty z "pobitą" księżną Kate są składową kampanii reklamowej, której celem jest położenie kresu przemocy wobec kobiet. Niestety, choć budząca wiele skrajnych emocji akcja rzeczywiście zwróciła oczy całego świata, to okazuje się, że jej autorzy bezprawnie użyczyli wizerunku żony księcia Williama. "Daily Mail" informuje, że brytyjska rodzina królewska nie była niczego świadoma, a pałacowy rzecznik potwierdził, że, choć księżna Kate od wielu lat czynnie udziela się charytatywnie, ro nie wyraziła zgody na opublikowanie swojego wizerunku w takiej formie.

Głos w sprawie zabrał włoski artysta i aktywista Alexsandro Palombo, który jest odpowiedzialny za stworzenie kontrowersyjnych plakatów. W odpowiedzi na skandal Palombo poinformował, że "chce zwrócić uwagę na słabe reakcje polityków w kwestii problemu przemocy ze względu na płeć" oraz "podkreślić nieskuteczność systemu wsparcia i ochrony ofiar".  Portal dodaje, że internauci zwrócili uwagę, że choć temat jest bardzo ważny, to artysta nie miał prawa wykorzystać czyjegoś wizerunku bez jego pozwolenia, a tym bardziej jego wiedzy.

- To jawne wprowadzenie w błąd!

- Nie jesteś zabawny. Nie używaj wizerunku kobiet, które nie udzieliły ci upoważnienia - grzmią internauci. 

Do stworzenia plakatów użyto bowiem również wizerunku hiszpańskiej królowej Letizii, wiceprezydent USA Kamali Harris oraz szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen. Wszystkie kontrowersyjne plakaty Alexsandro Palombo propagujące akcję przeciwko przemocy domowej zobaczycie klikając strzałkę w prawo.

Zobacz także: Księżna Kate nie może jeść makaronu i eksperymentować z fryzurą. Oto lista jej zakazów

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Apart
Trendy
Najlepszy pomysł na upominek dla mamy? Biżuteria!
Współpraca reklamowa
Tresemme
Pielęgnacja
Wizażanki sprawdziły, jak działa profesjonalna pielęgnacja włosów z TRESemmé
Współpraca reklamowa
Yves Rocher
Pielęgnacja
Piękne włosy na wiosnę. TOP 5 produktów, w które warto zainwestować
Współpraca reklamowa
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Pielęgnacja
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Współpraca reklamowa
Bourjois
Makijaż
Makijaż na ślub i wesele - te kosmetyki stworzą idealny imprezowy look
Współpraca reklamowa
renee
Trendy
Kampania House of renee - marka zaprasza do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody
Współpraca reklamowa
glov
Pielęgnacja
Recenzentki oceniły, jak się sprawdza zrównoważona pielęgnacja z GLOV®. 94% poleci ją innym kobietom
Współpraca reklamowa
Garnier Vitamin C
Pielęgnacja
Czy warto zainwestować w kosmetyki z witaminą C? Wizażanki znają odpowiedź!
Współpraca reklamowa