Yves Rocher
Chcę testować
OnlyBio
Chcę testować
Bielenda
Chcę testować
Garnier
Chcę testować
 Routines by Alkmie
Chcę testować
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Chcę testować
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Garnier Fructis Curls Method
Laureaci
SheCare Laboratories Clean Skin Therapy
Laureaci
Avène VITAMIN ACTIV Cg
Wyniki testu
MIXA LAB SERUM
Laureaci
Laureaci
Uczestnicy „Ślub od pierwszego wejrzenia” ostro skrytykowani za halloweenową imprezę
Instagram @adrian_szz
Newsy

Uczestnicy programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” wspólnie świętowali Halloween. Internauci oburzeni: „zgromadzenie powyżej pięciu osób”

Martyna Końca z 3. edycji „Ślubu od pierwszego wejrzenia” pokazała, jak z innymi uczestnikami show bawi się na imprezie halloweenowej. W komentarzach rozpętała się burza. Czyżby celebryci organizując tak liczne spotkanie złamali prawo?

Kultowy program TVN, „Ślub od pierwszego wejrzenia”, już od pierwszej edycji budził wiele skrajnych emocji wśród widzów. To właśnie na naszych oczach rozgrywały się losy wielu małżeństw, które zostały ze sobą skojarzone na podstawie szeroko zakrojonych badań psychologicznych i antropologicznych. Pomimo, że eksperyment społeczny stacji udowodnił, że małżeństwa aranżowane mogą być równie szczęśliwe i trwałe jak te z wyboru, co potwierdzają chociażby związki Anity i Adriana z 3. edycji programu, Pauliny i Krzysztofa z 2. edycji, czy związki Oliwii i Łukasza oraz Agnieszki i Wojtka z ostatniej, 4. edycji show, to dla wielu par zakończył się fiaskiem. 

Co ciekawe, pomimo iż wielu uczestników nie odnalazło w matrymonialnym hicie TVN miłości, to „Ślub od pierwszego wejrzenia” przyczynił się do nawiązania nowych przyjaźni pomiędzy uczestnikami różnych sezonów. Podobne doświadczenia sprawiły, że bohaterowie kolejnych edycji chętnie dzielili się ze sobą swoimi przeżyciami, a także wspólnie spędzali czas, świętując swoje urodziny, rocznice ślubu, czy huczne baby shower. Niedawno „ŚOPW-owa rodzina” postanowiła po raz kolejny się spotkać i pomimo rosnącej w siłę pandemii koronawirusa świętować Halloween. Niestety ich radość przerwała fala hejtu, która wylała się na nich po opublikowaniu zdjęć z szalonej imprezy z przebierankami. Czyżby gwiazdorzy TVN złamali prawo organizując tak liczne spotkanie?

Uczestnicy „Ślub od pierwszego wejrzenia” ostro skrytykowani za halloweenową imprezę

Wystarczył jeden post by na instagramowym koncie uczestniczki 3. edycji „Ślubu od pierwszego wejrzenia” zawrzało. Martyna Końca pokazała, jak wraz  innymi uczestnikami show bawi się na imprezie halloweenowej w domowym zaciszu. Na przyjęciu byli m.in. Wojtek i Agnieszka, Agata, Jacek, czy Anita i Adrian z synkiem Jerzykiem.

Halloween z naszą ślubną rodzinką – podpisała zdjęcie Martyna Końca.

Uczestnicy „Ślub od pierwszego wejrzenia” ostro skrytykowani za halloweenową imprezę
Instagram @lankija_

Wśród wielu zachwytów nad przebraniami celebrytów nie zabrakło również gorzkich słów krytyki. Internauci byli zbulwersowani zachowaniem gwiazdorów TVN, którzy pomimo pandemii postanowili spotkać się w tak licznym gronie. Niektórzy zwrócili również uwagę, że obecnie w Polsce obowiązuje zakaz zgromadzeń powyżej pięciu osób.

Oby tylko nikt uprzejmie nie doniósł o waszym nielegalnym zgromadzeniu.

Zgromadzenie powyżej 5 osób i nie jesteście spokrewnieni – piszą internauci.

Martyna szybko postanowiła odnieść się do tych komentarzy.

Przecież jesteśmy rodziną – dopowiedziała.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Martyna Końca (@lankija_)

Podobna fotografia znalazła się również na instagramowym koncie Adriana Szymaniaka. Także i pod nią wylała się fala hejtu.

A gdzie tu dystans społeczny? 

Czekajcie, ile to osób maksymalnie może być na spotkaniach? - dopytywali internauci.

Uczestnicy „Ślub od pierwszego wejrzenia” ostro skrytykowani za halloweenową imprezę
Instagram @adrian_szz

Internauci słusznie zauważyli, że zgodnie z opublikowanymi 31. listopada zasadami bezpieczeństwa, istnieje obostrzenie, stanowiące o tym, że w zgromadzeniach publicznych może uczestniczyć maksymalnie 5 osób. Wyjątek stanowią jednak spotkania organizowane w domu, w których może brać udział do 20 osób.

Obowiązuje zakaz organizowania spotkań i imprez niezależnie od ich rodzaju - z wyjątkiem imprez i spotkań organizowanych w domu, w których bierze udział do 20 osób – czytamy na stronie gov.pl.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Adrian Szymaniak (@adrian_szz)

Zatem uczestnicy programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” bawili się zgodnie z obowiązującym prawem.

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Pielęgnacja
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Współpraca reklamowa
Bourjois
Makijaż
Makijaż na ślub i wesele - te kosmetyki stworzą idealny imprezowy look
Współpraca reklamowa
renee
Trendy
Kampania House of renee - marka zaprasza do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody
Współpraca reklamowa
glov
Pielęgnacja
Recenzentki oceniły, jak się sprawdza zrównoważona pielęgnacja z GLOV®. 94% poleci ją innym kobietom
Współpraca reklamowa
Garnier Vitamin C
Pielęgnacja
Czy warto zainwestować w kosmetyki z witaminą C? Wizażanki znają odpowiedź!
Współpraca reklamowa
Test linii do pielęgnacji włosów wysokoporowatych so!flow by Vis Plantis
Fryzury
Puch i szorstkość zniknęły już po 1 myciu! Linia do włosów wysokoporowatych so!flow od Vis Plantis dała mi gładkie i miękkie pasma
Współpraca reklamowa
Soraya Ultra nawilżająca emulsja do ciała beauty Rx
Pielęgnacja
Ultra nawilżająca emulsja do ciała beauty Rx marki Soraya receptą na piękną skórę? Wizażanki to sprawdziły
Współpraca reklamowa
OnlyBio i Tymbark
Fryzury
Najbardziej orzeźwiająca kolekcja tej wiosny OnlyBio i Tymbark
Współpraca reklamowa