Rianne Meijer pokazuje, jak kobiety wyglądają bez instagramowych filtrów. To trzeba zobaczyć!
Rianne Meijer to dziewczyna, która na Instagramie uzbierała już niemal milion fanów. Wszystko dzięki niestandartowemu podejściu do instagramowych zdjęć. Ta influencerka pokazuje, że wcale nie zawsze wygląda pięknie i szczupło.

Przeglądając Instagram nadal trudno jednoznacznie stwierdzić, czy to co widzimy na zdjęciach influencerek i celebrytek to ich naturalny wygląd, czy uroda poprawiona w programie. Rianne Meijer to influencerka, która spokojnie mogłaby być modelką. Pokazuje jednak, że jest także zwykłą dziewczyną, która ma fałdki, cienie pod oczami, a nawet drugi podbródek!Zobacz także: Khloe Kardashian na nowych zdjęciach jest nie do poznania. Przesadziła z retuszem?
Rianne Meijer pokazuje swoje korzystne i niekorzystne zdjęcia na Instagramie
Ta instagramerka bardzo dosłownie pokazuje, co to znaczy magia odpowiedniego zdjęcia. Udostępniając posty na swoim profilu wcale nie odrzuca tych, na których wyszła niekorzystnie. Wręcz przeciwnie - równo traktuje te 'najlepsze' i 'najgorsze' fotografie. Łączy je i udostępnia przekonując fanów, że niemal w tym samym momencie może wyglądać bardzo różnie.

Źródło: InstagramRaz to seksowna kobieta o szczupłej buzi i wydatnych ustach, w podkreślających figurę pozach. Jednak chwilę po zrobieniu jednego zdjęcia, powstaje to niepozowane - to ta sama osoba, tylko w mniej 'instagramowej' wersji.

Źródło: InstagramPrzy tym wszystkim Rienne wydaje się mieć absolutny dystans do swoich dwóch twarzy. Jak często wspomina w postach, ważne jest dla niej, aby dziewczyny, które być może nie opanowały sztuki pozowania do zdjęć, nie popadały w kompleksy. Instagramerka na własnym przykładzie pokazuje, jak bardzo wyidealizowane jest to, co widzimy w social mediach.

Źródło: InstagramZobacz także: Jak wyglądać korzystnie na zdjęciach? Te pozy cię wyszczupląŹródło zdjęcia głównego: Instagram
Nasze akcje
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 16
Idealny makijaż na wiosnę i lato? Wizażanki znalazły rozwiązanie
Współpraca reklamowa