Bioderma Hydrabio Hyalu+
Wyniki testu
NIVEA dwufazowy płyn do demakijażu
Wyniki testu
Zestaw kosmetyków Orientana
Chcę testować
Badanie EllexTriumph
Badanie
Kosmetyki Kiehl’s
Chcę testować
La Roche-Posay Effaclar
Chcę testować
kosmetyki Clochee
Chcę testować
glov
Laureaci
Maybelline New York i NYX Professional
Chcę testować
Garnie Pure Active
Chcę testować
Kosmetyki Max Factor
Wyniki testu
Kosmetyki Garnier Vitamin C
Chcę testować
Kosmetyki do ciała Mixa
Chcę testować
Laureaci
Chcę testować
suche szampony Batiste
Wyniki testu
John Frieda Go Blonder
Laureaci
Vichy Dercos Oil Correct
Wyniki testu
kosmetyki Tarte
Wyniki testu
Kosmetyki Oxygenetic
Wyniki testu
Bracia Tyburscy
Instagram@pablotybori
Newsy

Bracia Tyburscy z „Love Island” obeszli godziny dla seniorów. "Udało nam się oszukać kilku kasjerów"

Bracia Tyburscy założyli swój kanał na YouTube. Pierwszym ich filmikiem, był „poradnik”, jak obchodzić godziny dla seniorów. Bliźniacy w charakteryzacji wchodzili do sklepów i sprawdzali reakcje sprzedawców. W komentarzach pod filmem zawrzało. Niektórzy uważają to za świetny żart, innym nie jest do śmiechu.

Paweł i Piotr Tyburscy pojawili się w pierwszej edycji „Love Island”. Od tego momentu cieszą się dużą popularnością w mediach społecznościowych. Niedawno panowie postanowili założyć kanał na YouTube. Ich debiutem był filmik, podczas którego pokazali, w jaki sposób można obejść obostrzenia dotyczące godzin dla seniorów.

Zobacz także: Program „Love Island” był ustawiony? Finalista show, Igor Łubkowski zdradza kulisy nagrywania: na planie był reżyser

Bracie Tyburscy z „Love Island” obchodzą prawo. Ich filmik wywołał fale komentarzy

Piotr i Paweł w charakteryzacji wchodzili do kolejnych sklepów i sprawdzali, czy uda im się zrobić zakupy podczas godzin przeznaczonych dla osób 60+. Rezultaty były różne. W kilku placówkach obsłużono ich bez żadnego „ale”, zdarzało się jednak, że byli wypraszani, a nawet twierdzili, że śledzi ich partol policji.

Kupione w godzinach seniora lepiej smakują, prawie jak kradzione! - żartowali na nagraniu.

Na koniec filmu zachęcali swoich widzów do nauki.

Udało nam się oszukać kilku kasjerów, kilku nie udało. Pokazaliśmy, jak to się robi, uczcie się! 

Zobacz także: Ola z "Love Island" o zakończeniu związku z Rafałem: "Nie jestem zrozpaczona!" Zdradziła prawdziwe powody rozstania!

Komentarze pod filmem i w mediach społecznościowych były dość skrajne. Niektórzy twierdzili, że to świetny żart i dobrze bawili się podczas oglądania. Inni byli zniesmaczeni zachowaniem i uważają, że propagowanie takich zachowań może być krzywdzące.

Totalny idiotyzm, powinniście się wstydzić za taki materiał. Nie popieram

Mocny materiał, sam bym się nie zorientował, że nie macie 60 lat. Haha,  dobry film

Żenada na maksa. Będzie walczyło o tytuł żenady roku. Mało śmieszne raczej smutne. Bardzo szkoda tej części seniorów, którzy się boją i faktycznie robią zakupy tylko w wyznaczonych dla siebie godzinach, należałoby to uszanować i respektować często to osoby przewlekle chore...DNO, DNO

Serio dobre to hahaha kreatywne, nie robi nikomu krzywdy, nie ma głupich żartów

A wy co o tym sądzicie?

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
CCC SPORT ICONS - kampania SS2024
Moda
Ikony sportowego stylu marek adidas, Champion, Puma, Reebok, Sprandi i Vans! 
Współpraca reklamowa
Badanie EllexTriumph
Styl życia
Czy Polki lubią swoje ciało? Weź udział w akcji #rozmowywprzymierzalni, którą serwis Elle.pl stworzył z marką Triumph
Współpraca reklamowa
Jak się pozbyć trądziku? Nie tylko oczyszczanie jest ważne! Poznaj 4 kroki do pięknej skóry
Pielęgnacja
Jak się pozbyć trądziku? Nie tylko oczyszczanie jest ważne! Poznaj 4 kroki do pięknej skóry
Współpraca reklamowa
EISENBERG Paris i FOREO
Pielęgnacja
Symbioza Piękna: EISENBERG Paris i FOREO Sweden łączą siły w wyjątkowej kolaboracji
Współpraca reklamowa
shehand
Pielęgnacja
Ta seria z ceramidami kompleksowo zadba o skóry dłoni! 
Współpraca reklamowa
Rzęsy bondingowe nanolash
Makijaż
Rzęsy bondingowe Nanolash - szybki sposób na zachwycające spojrzenie
Współpraca reklamowa
Rossmann
Styl życia
Nowa misja Rossmanna: Inspirujemy, wspieramy, pomagamy innym kochać siebie na co dzień
Współpraca reklamowa
Avene
Pielęgnacja
Ruszyła 8. edycja konkursu POLSKI PACJENT W AVÈNE. Do wygrania wyjazd do Centrum Hydroterapii w Avène we Francji
Współpraca reklamowa