Reklama

Przyzwyczailiśmy się już do tego, że marki odzieżowe zaczynają w pewnym momencie oferować swoim klientom produkty do makijażu lub pielęgnacji. Tym razem jednak kolejność jest odwrotna! Kapsułową kolekcję ubrań i dodatków wprowadzi do sprzedaży popularny brand kosmetyczny - Glossier. Podejrzewamy, że w ten sposób twórczyni tej kultowej już marki chce zbadać rynek i sprawdzić, czy warto rozszerzyć działalność. Podejrzewamy, że gdyby Emily Weiss się na to zdecydowała, H&M i Zara mogłyby mieć poważną konkurencję...

Reklama

Glossier będzie też marką odzieżową?

Chyba nie ma kosmetykomaniaczki, która nie słyszałaby o Glossier. Choć produkty tej marki oficjalnie dostępne są tylko w USA, Puerto Rico, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Szwecji, Danii i Francji, Polki też zdołały je zdobyć i pokochać. Niektóre kosmetyki Glossier - na przykład pomadę do brwi Boy Brow czy tonik złuszczający Solution Exfoliating Skin Perfector - spokojnie można już nazwać kultowymi.

Reklama

Jednak założycielce Glossier, Emily Weiss, wyraźnie taka popularność nie wystarcza, bo zdecydowała się stworzyć limitowaną linię ubrań i dodatków. Najpierw do sprzedaży trafiły bardzo modne plastikowe klapki, torba, spinki do włosów i ozdobny grzebień. Wkrótce (podobno we wrześniu) będzie też można kupić bluzkę typu longsleeve, bluzę z kapturem i czapeczkę - wszystkie z logo marki.W ubraniach i dodatkach Glossier Wear nie ma niczego niezwykłego. Nie są one też przesadnie tanie - kosztują od 10 dolarów (około 40 zł) do 45 dolarów (około 172 zł). Ale i tak, te które trafiły do sprzedaży 17 lipca, momentalnie się wyprzedały. Sukces pierwszej kapsułowej kolekcji Glossier Wear może zachęcić Emily Weiss do wprowadzenia na stałe do portfolio marki ubrań i dodatków. Zobacz także: Kultowa marka Glossier stworzyła nową linię kosmetyków. Oto Glossier Play!Nas raczej ciuchy i akcesoria Glossier by nie skusiły. A wy polowałybyście na Glossier Wear?Zdjęcie główne: Instagram

Reklama
Reklama
Reklama