Kosmetyki Oillan
Wyniki testu
Kosmetyki Garnier Vitamin C
Wyniki testu
Douglas Collection - maskara i płyn
Wyniki testu
Kosmetyki do ciała Mixa
Wyniki testu
Ziaja Med
Chcę testować
Yves Rocher
Laureaci
OnlyBio
Laureaci
Bielenda
Laureaci
Garnier
Laureaci
 Routines by Alkmie
Laureaci
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Laureaci
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
popielate blond włosy po zastosowaniu szamponu koloryzującego
Newsy

Żelowy szampon koloryzujący za 4 zł w Rossmannie daje efekt srebrnego blondu. To nowość z drogerii

Żelowy szampon koloryzujący to sposób na odświeżenie blondu niskim kosztem - jednorazowa kuracja tym szamponem to teraz tylko 4,49 zł. Daje efekt jak farba do włosów i utrzymuje się do 15 myć.

Żelowy szampon koloryzujący Selfie Project to nowość w Rossmannie, a już jest na promocji. Regularna cena tego kosmetyku do włosów dla blondynek to 6,99 zł, ale teraz zapłacimy za niego tylko 4,49 zł. Promocja trwa do 12 czerwca, a obowiązuje stacjonarnie i online.

Jak działa koloryzujący szampon do blondu Selfie Project

Selfie Project, Be Strong w kolorze Silver Blond to nowość stworzona z myślą o blondynkach, które marzą o chłodnym, popielatym kolorze włosów. Jednokrotne zastosowanie żelowego szamponu koloryzującego pozwala odsunąć wizytę u fryzjera nawet na kilka tygodni, bo efekt stonowania pasm do chłodnego blondu utrzymuje się nawet przez 15 kolejnych myć (w zależności od kondycji pasm i wyjściowego koloru). 

żelowy szampon koloryzujący Selfie Project, Be Strong
mat. prasowe

Kolor stopniowo wymywa się wraz z kolejnymi myciami, ale jest zdecydowanie trwalszy niż ten uzyskany fioletowym szamponem. Po zastosowaniu kosmetyku Selfie Project na długo zapomnimy o żółtych refleksach i przez kilkadziesiąt dni będziemy cieszyć się popielatym blondem.

Skład szamponu koloryzującego Selfie Project, Be Strong 

Za działaniem szamponu Be Strong stoi jego skład. Znajdziemy tu nawilżający sok z aloesu, a także ekstrakt z kamienia księżycowego, który dba o zdrowy wygląd pasm i nadaje im blask, jak tafla lustra. Saszetka daje efekt półtrwałej koloryzacji, bez utleniaczy i bez amoniaku.

Jak stosować srebrny szampon w saszetce Selfie Project

Kosmetyk ten można porównać do tak zwanych szamponetek. Zawartość saszetki nakładamy na mokre włosy i utrzymujemy produkt przez minimum 20 minut na pasmach. Następnie lekko pienimy kosmetyk i spłukujemy go dużą ilością wody. Kolejno wystarczy wysuszyć i ułożyć włosy jak zwykle.

Na długie i gęste włosy mogą być potrzebne dwie saszetki szamponu, dlatego warto ubezpieczyć się w nie na wypadek, gdyby zabrakło nam produktu. Niska cena podczas promocji w Rossmannie zachęca do tego, aby zrobić sobie zapas nowego żelowego szamponu koloryzującego. 

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
L'Oréal Professionnel Paris Metal Detox
Fryzury
Nowa era walki z metalami – pielęgnacja przed szamponem Metal Detox od L’Oréal Professionnel Paris 
Współpraca reklamowa
Maybelline New York Music Stories
Styl życia
Najgorętsze makijażowe trendy tego roku na 3. edycji Maybelline New York Music Stories! 
Współpraca reklamowa
Mela b3
Pielęgnacja
Jak się pozbyć przebarwień? Poznaj moc Melasylu
Współpraca reklamowa
Apart
Trendy
Najlepszy pomysł na upominek dla mamy? Biżuteria!
Współpraca reklamowa
Tresemme
Pielęgnacja
Wizażanki sprawdziły, jak działa profesjonalna pielęgnacja włosów z TRESemmé
Współpraca reklamowa
Yves Rocher
Pielęgnacja
Piękne włosy na wiosnę. TOP 5 produktów, w które warto zainwestować
Współpraca reklamowa
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Pielęgnacja
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Współpraca reklamowa
Bourjois
Makijaż
Makijaż na ślub i wesele - te kosmetyki stworzą idealny imprezowy look
Współpraca reklamowa