Yves Rocher
Chcę testować
OnlyBio
Chcę testować
Bielenda
Chcę testować
Garnier
Chcę testować
 Routines by Alkmie
Chcę testować
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Chcę testować
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Garnier Fructis Curls Method
Laureaci
SheCare Laboratories Clean Skin Therapy
Laureaci
Avène VITAMIN ACTIV Cg
Wyniki testu
MIXA LAB SERUM
Laureaci
Laureaci
Newsy

'Zdecydowanie najfajniejsza z 'lidlowskich' maseczek'. Tania, a działa cuda!

Idealnie gładka skóra i mocna dawka nawilżenia za jedyne... 99 groszy? Wystarczy, że podczas zakupów w Lidlu do koszyka wrzucicie pewną maseczkę...

Dostępne w Lidlu maseczki marki Cien cieszą się zaskakująco dobrymi opiniami w naszym katalogu Kosmetyku Wszech Czasów. My waszą uwagę polecamy zwrócić w szczególności na maseczkę odżywczą, która ma zdecydowanie najwięcej pozytywnych opinii. Jesienią nasza skóra jest bardziej podatna na wysuszanie, warto więc zadbać o dodatkową dawkę nawilżenia. A taką właśnie dostarcza maseczka, która kosztuje zaledwie... 99 groszy. W jej składzie znajdziemy ekstrakt z miodu dzikich kwiatów, A, E, F, B6 i B5, a także olej ze słodkich migdałów. Wszystkie wymienione składniki mają silne działanie nawilżające, odżywcze oraz poprawiające koloryt cery. Brzmi jak maseczka idealna na jesień, prawda? ;)

Odżywcza maseczka Cien hitem w KWC

Odżywcza maseczka Cien "Słodkie migdały i miód" ma fenomenalną ocenę w KWC: 4,7/5 przy 19 recenzjach. Wizażanki chwalą ją za wysoką jakość w połączeniu z niską ceną oraz łatwą dostępność. Wiele dziewczyn zwraca uwagę na to, że po użyciu maseczki cera pozostaje dogłębnie nawilżona i zaskakująco gładka. Oto niektóre z opinii:

Ta maseczka jest zdecydowanie najfajniejsza z 'lidlowskich' mazidełek. Za jedyne 0,99zł mamy produkt porównywalny z z trzykrotnie droższą konkurentką z innej firmy. [...] Saszetka wystarcza na obfite pokrycie twarzy, szyi i dekoltu. Produkt dobrze nanosi się na cerę i zauważalnie odżywia skórę - po zmyciu (wsiąka jej dużo w skórę) jest tylko uczucie GŁADKOŚCI, nawilżenia i zdrowej, świeżej buźki. Moja faworytka: mega fajna maska odżywcza za grosze. Super! Polecam! - opisuje maseczkę Wizażanka KITKA_23.

Dowód na to, że marki własne marketów mogą robić dobre produkty. Skóra jest po niej aksamitnie gładka, nawilżona, zapach jest przepiękny, cena rewelacyjna, Nic dodać, nic ująć :) - pisze o produkcie Littleforrest

Testowałyście już tę maseczkę z Lidla? Jeśli wasza skóra jest zmęczona i szara nie powinnyście się zastanawiać!

Zobacz także: Kosztuje 20 zł i wystarcza na 5 miesięcy! Świetny naturalny kosmetyk na trądzik

Źródło zdjęć: Pinterest

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Samarite
Pielęgnacja
Upiększenie i ochrona w jednym. Poznaj Divine Skin Perfector SPF 50 od Samarité
Współpraca reklamowa
renee
Trendy
Kampania House of renee - marka zaprasza do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody
Współpraca reklamowa
glov
Pielęgnacja
Recenzentki oceniły, jak się sprawdza zrównoważona pielęgnacja z GLOV®. 94% poleci ją innym kobietom
Współpraca reklamowa
Garnier Vitamin C
Pielęgnacja
Czy warto zainwestować w kosmetyki z witaminą C? Wizażanki znają odpowiedź!
Współpraca reklamowa
Test linii do pielęgnacji włosów wysokoporowatych so!flow by Vis Plantis
Fryzury
Puch i szorstkość zniknęły już po 1 myciu! Linia do włosów wysokoporowatych so!flow od Vis Plantis dała mi gładkie i miękkie pasma
Współpraca reklamowa
Soraya Ultra nawilżająca emulsja do ciała beauty Rx
Pielęgnacja
Ultra nawilżająca emulsja do ciała beauty Rx marki Soraya receptą na piękną skórę? Wizażanki to sprawdziły
Współpraca reklamowa
OnlyBio i Tymbark
Fryzury
Najbardziej orzeźwiająca kolekcja tej wiosny OnlyBio i Tymbark
Współpraca reklamowa
FaceBoom make-up X Kinga Sawczuk
Makijaż
Nowość! Poznajcie FaceBoom make-up X Kinga Sawczuk
Współpraca reklamowa