Reklama

Pandemia koronawirusa to trudny czas dla właścicieli popularnych sklepów odzieżowych. Galerie handlowe zostały zamknięte i prawdopodobnie pozostaną nieczynne jeszcze przez długi czas. W związku z zaistniałą sytuacją, sieciówki próbują zachęcić klientów do robienia zakupów online i zmienią regulaminy składania zamówień. Zmiany zostały wprowadzone w Reserved - sieciówka wydłużyła czas zwrotów aż do 90 dni. Nowe zasady zaczęły obowiązywać także w sieciówkach należących do Inditexu, a więc m.in. w Zarze.

Reklama

Zara - zmiany w sieciówce spowodowane koronawirusem

Nowe zasady robienia zakupów w Zarze zostały szczegółowo rozpisane na stronie internetowej hiszpańskiej sieciówki.

Naszym priorytetem jest zdrowie klientów i pracowników. Firmy dostosowują sposoby działania i procedury dostaw, aby zapewnić ich bezpieczeństwo - czytamy na stronie Zary.

Co dokładnie zmieni się w Zarze?

  • dostawa do sklepu nie działa, dlatego dostawa do domu będzie darmowa,
  • wydłużono czas na zwrot - klienci będą mieć na to 30 dni od momentu ponownego otwarcia sklepów stacjonarnych,
  • zaległe zamówienia, które czekają w sklepach można anulować od 19 marca,
  • zamówienia, które zalegają w sklepach stacjonarnych będą czekały na odbiór do ponownego otwarcia.

Zara wspiera walkę z koronawirusem

Zmiany w zakupach to nie jedyne działania Zary w związku z koronawirusem. Właściciel koncernu Inditex, Armancio Ortega zapowiedział, że do końca tygodnia podaruje 300 tysięcy masek ochronnych dla służb medycznych. Ortega zapowiedział także, że planuje w swoich fabrykach szyć odzież dla lekarzy m.in. fartuchy i obecnie pracuje nad pozyskaniem niezbędnych materiałów. Hiszpania, skąd pochodzi marka jest jednym z państw, które pandemia dotknęła najmocniej, więc taka pomoc jest bardzo ważna. Zobacz także: CCC, 4F, H&M - popularne marki wpierają walkę z koronawirusem

Reklama

Zdjęcie główne: EAST NEWS

Reklama
Reklama
Reklama