klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
materiały PR
Newsy

Weź udział w konkursie marki L’AF i wygraj voucher na zakupy!

Co sezon szafa każdej kobiety wymaga małej transformacji. Weź udział w konkursie i wygraj voucher na zakupy w sklepie www.eyeforfashion.pl, w którym znajdziesz m.in. oszałamiające projekty z jesienno-zimowej kolekcji marki L’Ame de Femme.
Materiał partnera
wrzesień 28, 2017

KONKURS

1. Wykonaj zadanie konkursowe: Napisz w wątku konkursowym na forum (o, tutaj), jaki jest twój must have na jesień.

2. Przed udziałem w konkursie zapoznaj się z regulaminem.

NAGRODY

5 x voucher o wartości 500 zł na zakupy w sklepie www.eyeforfashion.pl

Szlachetne tkaniny i mocne kolory, czyli L’AF Mrs. Velvet - kolekcja jesień-zima 2017/2018

Nazwa kolekcji Mrs. Velvet odnosi się do delikatności i siły każdej kobiety. Najnowsza kolekcja marki L’AF, podobnie jak kobieca natura, jest pełna sprzeczności i nieoczywistych połączeń. Znajdziemy tu szlachetne tkaniny, mocne roślinne printy, zaskakująca połączenia wzorów. Całość uzupełniają subtelne pastele.

Klasyczne kroje płaszczy i garniturów w połączeniu z nowoczesnymi tkaninami zyskują świeżość nie tracąc przy tym ponadczasowej elegancji.

Kobieta L’Ame de Femme to tradycjonalistka, która nie boi się zmian i wyzwań. Jest odważna i szybko odnajduje się w nowych okolicznościach. W nowej kolekcji marki na pierwszy plan wysuwają się tkaniny i kolory. Klasyczny płaszcz w pastelowym różu ożywi każdą jesienno-zimową stylizację. Ten sam róż pojawia się na ołówkowych spódnicach, żakietach i na trapezowych sukienkach.

W kolekcji na sezon jesień-zima 2017/2018 nie brakuje zwiewnych sukienek w kwiatowe printy. Zestawione z wełnianymi płaszczami o luźnym kroju, tworzą miły dla oka kontrast. Lekkie i delikatne wzorzyste tkaniny pojawiają się również na eleganckich bluzkach i spódnicach.

Wśród projektów znajdują się również propozycje na bardzo eleganckie okazje. Wieczorowe kreacje przyciągają uwagę kolorem i wzorem. Suknia do ziemi w kolorze ognistej czerwieni z pewnością nikogo nie pozostawi obojętnym. Nie mniej zachwycający jest czarny kombinezon, który nabiera lekkości dzięki szerokim przezroczystym rękawom.

materiał sponsorowany

basia kurdej szatan różowy kaptur parka
Moda Basia Kurdej-Szatan w najmodniejszej parce tej zimy. Identyczną kupicie w polskiej sieciówce
Ta kurtka Barbary Kurdej-Szatan podbiła jej Instagram, a wręcz identyczną kupicie w... nowej kolekcji Sinsay!
Ewelina Błeszyńska
listopad 13, 2017

Basia Kurdej-Szatan nosi najmodniejszą parkę tego sezonu! Aktorka ostatnio pokazała się w metalicznej kurtce z Mohito , która zrobiła furorę na jej Instagramie, a kilka dni później Basia opublikowała zdjęcie w szalenie modnej w tym sezonie kurtce z kolorowym futerkiem doszytym do kaptura. Taki rodzaj parek wypromowała marka Mr&Mrs Italy, a później kurtki inspirowane popularnym modelem zaczęły się pojawiać w sieciówkach.  Post udostępniony przez Basia Kurdej-Szatan (@kurdejszatan) 27 Paź, 2017 o 6:58 PDT Co ciekawe, wręcz identyczną kurtkę do tej, którą miała na sobie Basia Kurdej-Szatan znalazłyśmy w nowej kolekcji marki Sinsay. Kurtka w kolorze khaki została urozmaicona brzoskwiniowym futerkiem. Jest ciepła, modna, a na dodatek kosztuje naprawdę niewiele! Trendy jesień-zima 2017-2018: modne kurtki W sezonie jesień-zima 2017/2018 parki z futerkiem w kontrastowym kolorze (np. błękitnym, czerwonym czy różowym) nadal będą cieszyć się dużą popularnością. Poza nimi warto sięgać po niestandardowe wersje parek - urozmaicone perełkami, haftami lub napisami. Oprócz parek warto zdecydować się na kurtki puchowe w metalicznym kolorze lub kurtki wykonane z tkaniny przypominającej aksamit. (Tak! W tym sezonie będziemy nosić go także na okryciach wierzchnich). Zobacz także: Kurtka z nowej kolekcji Mohito to hit sezonu! Już teraz jej zakup graniczy z cudem Testuj kosmetyki za darmo! Jeśli tak samo jak my uwielbiasz testować kosmetyki, koniecznie zapisz się do naszego  Klubu Recenzentki . A kiedy już sprawdzisz możliwości swojego kosmetyku, dodaj zdjęcie do  Looków Wizażanek  i oznacz produkty, które wykorzystałaś do wykonania makijażu, manicure czy fryzury.

Przeczytaj
trendy jesien-zima 2012
Imax
Moda Trendy jesień-zima 2012/13: FAKTURY, TKANINY
Jakie faktury i tkaniny dominowały w kolekcjach światowych projektantów na sezon jesień-zima 2012/13? Sprawdź!
Kasia Tolak
sierpień 21, 2012

Skóra Jeśli – choć to chyba niemożliwe – nie masz jeszcze w szafie skórzanej kurtki to koniecznie to zmień. Tej jesieni skóra - czarna, minimalistyczna, lakierowana - to totalny must have! Futro Oczywiście sztuczne. Czarne lub kolorowe. Najlepiej prezentuje się w stylizacjach o zadziornym charakterze rockowym – ze skórzanymi rurkami i ćwiekami. Wełna, dzianina Tu zaskoczenia nie ma, bo to murowane hity każdego sezonu jesienno-zimowego. Tym razem przy wyborze płaszcza postaw na mocne kolory: bordo, zieleń, camel i czerń. Koronka Koronka – najlepiej czarna lub w klasycznym, stonowanym kolorze – kremowym czy bordowym. Idealnie pasuje do modnych mrocznych, gotyckich stylizacji i skórzanych, rockowych detali. Aksamit Podobnie jak koronka, najlepiej w kolorze czarnym lub bordowym. Idealnie wpisuje się w modny styl gotycki. Stosuj w małych ilościach - duże płachty aksamitu (długie suknie, płaszcze) postarzają. Metaliczne tkaniny Kosmos, loty na Księżyc i na Marsa niezmiennie inspirują projektantów. Oni wprost kochają futuryzm! Metaliczne tkaniny, fasony rodem z innej galaktyki - to wszystko hity sezonu jesień-zima 2012/13!

Przeczytaj
Moda Czegoś takiego jeszcze nie było. Na pokazie Gucci modelki zamiast torebek nosiły... ludzkie głowy
Na pokazie kolekcji Gucci jesień-zima 2017/2018 ubrania zeszły na drugi plan. Wszystko dlatego, że modele zamiast torebek na wybiegu trzymały... ludzkie głowy, smoki i kameleony.

Alessandro Michele, dyrektor kreatywny domu mody Gucci do tej pory nie uchodził za jednego z naczelnych prowokatorów branży mody. Można było tak mówić o Ricku Owensie, który na wybiegu lubi pokazywać m.in. modeli bez bielizny. O Michele nie mówiło się jednak w kontekście kontrowersji, a raczej za sprawą nowego kierunku, który obrał dla domu mody Gucci. Gucci za czasów Michele to romantyzm, fascynacja przeszłością i wszystkim co kojarzy się z estetyką vintage. Michele na czele domu mody stanął na początku 2015 roku i od tamtego czasu to właśnie na pokazy Gucci czeka cała branża. Projektant na trwającym właśnie Milan Fashion Week ponownie wzniósł się na wyżyny kreatywności i na wybiegu zaprezentował coś, czego nie spodziewał się nikt. Otóż na wybiegu modele i modelki nosiły podobizny własnych głów. Bardzo realistyczne podobizny. font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none;" target="_blank">Post udostępniony przez Milan Fashion Week (@cameramoda) Lut 21, 2018 o 8:10 PST Oprócz torebek na wybiegu pojawiły się także smoki - ponownie wyglądające nieprawdopodobnie realistycznie, fascynująco i w pewnym sensie magicznie. Niektórzy modele na rękach trzymali także... kameleony, a jedna z modelek miała domalowane trzecie oko. Post udostępniony przez Gucci (@gucci) Lut 21, 2018 o 6:21 PST Pokaz Gucci - jesień-zima 2017/2018 Na pokazie Gucci oprócz ludzkich głów oraz smoków zaskakiwała także sama sceneria. Wybieg przypominał bowiem salę operacyjną, a miejsca dla gości - poczekalnię w przychodni. Takie otoczenie nie było przypadkowe: Koncepcja odzwierciedla pracę projektanta - akt wycinania, łączenia, rekonstrukcji materiałów i tkanin, który nadaje im nowy wygląd, tożsamość - czytamy na Instagramie marki. Post udostępniony przez Gucci (@gucci) Lut 21, 2018 o 5:00 PST Ze względu na niestandardowe...

Przeczytaj
Kolekcja AW 20/21 Greenpoint
mat. prasowe
Moda Kampania Greenpoint AW 20/21. Jesienne hity, które pokochają kobiety
Nowy sezon, to nowe wzory i kolory. Zobacz kolekcję marki Greenpoint AW 20/21.
Materiał partnera
sierpień 31, 2020

Greenpoint jest dowodem na to, że ubrania mogą być jednocześnie eleganckie, kobiece i wygodne. Marka zachęca do tego, by kupować świadomie, dlatego w jej kolekcjach dominują fasony funkcjonalne, klasyczne i uniwersalne – takie, które nigdy nie wyjdą z mody. Ponadto nie trzeba znać się na krawiectwie, by zauważyć, że Greenpoint przywiązuje dużą wagę do jakości. Stawia na tkaniny naturalne, które nie tylko są milsze w dotyku i bardziej komfortowe w noszeniu. Oprócz tego, dbając o zadowolenie swoich klientek, zespół Greenpoint osobiście testuje każdą z rzeczy przed wprowadzeniem jej do kolekcji.  Ubrania projektowane są dla kobiet w różnym wieku i o różnych typach figury. Marka Greenpoint skupia się na kształtowaniu pozytywnego stosunku do własnego ciała, pomagając kobietom w zaakceptowaniu siebie takimi, jakie są.  Kampania Greenpoint AW 20/21: Greenpoint znaczy Razem. Greenpoint znaczy Przyjaźń Kampania AW 20/21 to hołd dla kobiecej solidarności i autentyczności. Jest dedykowana wszystkim kobietom – matkom, córkom, siostrom, przyjaciółkom – i przedstawia łączące je relacje. Marka podkreśla znaczenie bliskości i przyjaźni. Nie bez znaczenia są także piękne okoliczności przyrody, w których wykonano zdjęcia. Kampania niesie za sobą przekaz, że natura jest nam potrzeba do szczęścia – daje poczucie bezpieczeństwa i harmonii.  W czasach gdy tak wiele się dzieje, zapragnęliśmy być jeszcze bliżej natury. Wyjechaliśmy z dala od zgiełku miast, by zaszyć się w klimatycznych zakątkach, na nowo odkrywając uroki polskiego krajobrazu. Zdaliśmy sobie sprawę, że cisza, spokój, kontakt z naturą i obecność najbliższych – to wszystko, czego potrzeba, żeby odpocząć – mówią projektantki Greenpoint.    W sezonie AW 20/21...

Przeczytaj