Yves Rocher
Chcę testować
OnlyBio
Chcę testować
Bielenda
Chcę testować
Garnier
Chcę testować
 Routines by Alkmie
Chcę testować
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Chcę testować
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Garnier Fructis Curls Method
Laureaci
SheCare Laboratories Clean Skin Therapy
Laureaci
Avène VITAMIN ACTIV Cg
Wyniki testu
MIXA LAB SERUM
Laureaci
Laureaci
Sylwia Rosik - Dyrektor Marketingu 2019 w konkursie Media Run
materiały PR
Newsy

Sylwia Rosik zdobyła tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w konkursie Media Run

Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w konkursie Media Run w tym roku zdobyła Sylwia Rosik z L’Oréal Paris! Zapoznajcie się z jej osiągnięciami.

Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w kategorii uroda/kosmetyki/higiena konkursu Media Run został przyznany Sylwii Rosik, dyrektor marketingu Face Care L’Oréal Paris. Nagroda została przyznana za uruchomienie projektu, stworzonego we współpracy z serwisem wizaz.pl.          

To pierwsza w Polsce platforma edukacyjna poświęcona pielęgnacji anty-agingowej:
„Czas działa na Twoją korzyść”  (https://wizaz.pl/czasdzialanatwojakorzysc/)

Jury doceniło nowatorskie rozwiązania i bliską współpracę marketera z medium, jakim jest serwis wizaz.pl, największy serwis urodowy w polskim internecie.

Projekt jest efektem zaangażowania całego zespołu Face Care L’Oréal Paris kierowanego przez laureatkę oraz wizaz.pl (z portfolio Edipresse Polska S.A.), agencji  McCann, domu mediowego Starcom, agencji 121PR i Platinium Cast oraz firmy badawczej Kantar.

Sylwia Rosik - Dyrektor Marketingu 2019 w konkursie Media Run

Na zdjęciu: Maja Kołodziejczyk - Senior Brand Manager L’Oreal Polska, Anna Rucińska - Strategic Digital Manager Edipresse, Katarzyna Chaber - Osińska - Dyrektor Komunikacji CPD L’Oreal Polska, Monika Muszyńska - Dyrektor BR Digital Edipresse 

Za każdym sukcesem stoi grono osób, za tym - mój zespół, w szczególności Maja Kołodziejczyk, Senior Product Manager i Eloise Muron, Group Product Manager Skin Care oraz wszyscy, którzy współtworzyli z nami tę niezwykłą platformę- mówi Sylwia Rosik.

Gratulujemy laureatce i jej współpracownikom!

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Tresemme
Pielęgnacja
Wizażanki sprawdziły, jak działa profesjonalna pielęgnacja włosów z TRESemmé
Współpraca reklamowa
Yves Rocher
Pielęgnacja
Piękne włosy na wiosnę. TOP 5 produktów, w które warto zainwestować
Współpraca reklamowa
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Pielęgnacja
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Współpraca reklamowa
Bourjois
Makijaż
Makijaż na ślub i wesele - te kosmetyki stworzą idealny imprezowy look
Współpraca reklamowa
renee
Trendy
Kampania House of renee - marka zaprasza do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody
Współpraca reklamowa
glov
Pielęgnacja
Recenzentki oceniły, jak się sprawdza zrównoważona pielęgnacja z GLOV®. 94% poleci ją innym kobietom
Współpraca reklamowa
Garnier Vitamin C
Pielęgnacja
Czy warto zainwestować w kosmetyki z witaminą C? Wizażanki znają odpowiedź!
Współpraca reklamowa
Test linii do pielęgnacji włosów wysokoporowatych so!flow by Vis Plantis
Fryzury
Puch i szorstkość zniknęły już po 1 myciu! Linia do włosów wysokoporowatych so!flow od Vis Plantis dała mi gładkie i miękkie pasma
Współpraca reklamowa