klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Sylwia Rosik - Dyrektor Marketingu 2019 w konkursie Media Run
materiały PR
Newsy

Sylwia Rosik zdobyła tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w konkursie Media Run

Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w konkursie Media Run w tym roku zdobyła Sylwia Rosik z L’Oréal Paris! Zapoznajcie się z jej osiągnięciami.
Materiał partnera
grudzień 09, 2019

Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w kategorii uroda/kosmetyki/higiena konkursu Media Run został przyznany Sylwii Rosik, dyrektor marketingu Face Care L’Oréal Paris. Nagroda została przyznana za uruchomienie projektu, stworzonego we współpracy z serwisem wizaz.pl.          

To pierwsza w Polsce platforma edukacyjna poświęcona pielęgnacji anty-agingowej:
„Czas działa na Twoją korzyść”  (https://wizaz.pl/czasdzialanatwojakorzysc/)

Jury doceniło nowatorskie rozwiązania i bliską współpracę marketera z medium, jakim jest serwis wizaz.pl, największy serwis urodowy w polskim internecie.

Projekt jest efektem zaangażowania całego zespołu Face Care L’Oréal Paris kierowanego przez laureatkę oraz wizaz.pl (z portfolio Edipresse Polska S.A.), agencji  McCann, domu mediowego Starcom, agencji 121PR i Platinium Cast oraz firmy badawczej Kantar.

Sylwia Rosik - Dyrektor Marketingu 2019 w konkursie Media Run

Na zdjęciu: Maja Kołodziejczyk - Senior Brand Manager L’Oreal Polska, Anna Rucińska - Strategic Digital Manager Edipresse, Katarzyna Chaber - Osińska - Dyrektor Komunikacji CPD L’Oreal Polska, Monika Muszyńska - Dyrektor BR Digital Edipresse 

Za każdym sukcesem stoi grono osób, za tym - mój zespół, w szczególności Maja Kołodziejczyk, Senior Product Manager i Eloise Muron, Group Product Manager Skin Care oraz wszyscy, którzy współtworzyli z nami tę niezwykłą platformę- mówi Sylwia Rosik.

Gratulujemy laureatce i jej współpracownikom!

Komentarze
materiały PR
Styl życia Grażyna Torbicka ambasadorką marki L'Oréal Paris
Do grona ambasadorek L’Oréal Paris, w którym znajdziemy takie osobistości, jak Julianne Moore, Andie McDowell, Jane Fonda, Susan Sarandon czy Jennifer Lopez, dołączyła pierwsza Polka. Została nią charyzmatyczna Grażyna Torbicka.
Monika Orzechowska
kwiecień 16, 2016

Inspirujące swoim talentem i pasją oraz emanujące pięknem ambasadorki przywitały w swoim gronie polską dziennikarkę, prezenterkę i popularyzatorkę kina, która uosabia najbardziej cenione przez Polki cechy. - Jest piękną kobietą z ogromną klasą, której profesjonalizm i zawodowe zaangażowanie możemy podziwiać od lat. Ponadto znakiem rozpoznawczym Grażyny Torbickiej jest kino, a L’Oréal Paris od blisko 20 lat jest głównym partnerem Festiwalu Filmowego w Cannes i kreatorem makijażu gwiazd tego festiwalu – mówi Aneta Osęka, dyrektor marketingu L’Oréal Paris. Grażyna Torbicka jako jedna z największych polskich osobistości telewizyjnych, która za swoją pracę i zaangażowanie odebrała liczne prestiżowe nagrody. Jest laureatką m.in. Wiktorów i Telekamer, a od 2007 roku pełni funkcję dyrektor artystycznej Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą. Regularnie bierze udział także w Festiwalu Filmowym w Cannes, któremu jak wspomniała Aneta Osęka, partneruje właśnie marka L’Oréal Paris. - To dla mnie wielka przyjemność i zaszczyt, że mogę znaleźć się wśród niezwykłych kobiet, które reprezentują wartości L’Oréal Paris . Są wśród nich kobiety, które podziwiam za ogromny talent, ale również za emanowanie pięknem. Biorąc wielokrotnie udział w Festiwalu Filmowym w Cannes, zawsze zachwycałam się ambasadorkami L’Oréal Paris na czerwonym dywanie. Wszystkie kobiety warte są, by – tak jak one – czuć się szczęśliwe i spełnione – komentuje powierzenie jej nowej roli Grażyna Torbicka. Grażyna Torbicka jest także autorką cenionego cyklu  „Kocham Kino” Telewizji Polskiej, który do niedawna gościł twórców polskiego i światowego kina i przedstawiał najważniejsze wydarzenia kinematografii. Cieszymy się, że prezenterka nie jest tylko kobietą, która docenia osiągnięcia gwiazd kina, ale i tą, której...

Przeczytaj
Newsy Nie czekaj! Weź udział w największym w Polsce konkursie fotograficznym
Po wielkim sukcesie poprzednich siedmiu edycji VIVA! Photo Awards, dwutygodnik „VIVA!” po raz kolejny zaprasza fanów fotografii do udziału w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych w Polsce.
Agnieszka Pulikowska
wrzesień 14, 2016

Od 2008 roku VIVA! Photo Awards z sukcesem promuje polską fotografię. W tym roku rusza już 8. edycja konkursu . Prestiżowe wystawy prac laureatów gościły już w największych miastach w Polsce, a nagrodzeni w VIVA! Photo Awards fotografowali dla największych tytułów na całym świecie. Od lat konkurs cieszy się wielkim uznaniem i popularnością. Co roku wybitne jury, któremu od pierwszej edycji konkursu przewodniczy wybitny polski fotokompozytor Ryszard Horowitz , staje przed trudnym zadaniem oceny setek prac polskich artystów. Fotografie są oceniane w kategoriach bliskich dwutygodnikowi „VIVA!” : MODA, PORTRET oraz BEAUTY . W tym roku można również zgłaszać prace w dwóch nowych kategoriach: KULINARIA i REPORTAŻ SPORTOWY . Wśród oceniających prace są pomysłodawcy konkursu: Katarzyna Przybyszewska – redaktor naczelna dwutygodnika „VIVA!” i magazynu „VIVA! MODA” oraz Marek Knap – dyrektor artystyczny Edipresse Polska SA. W obradach towarzyszą im polscy fotograficy światowego formatu: Marcin Kydryński i Jacek Bonecki oraz znany fotograf komercyjny- Sandro Miller - autor m.in. serii prac zatytułowanych "Malkovich, Malkovich, Malkovich: w hołdzie mistrzom fotografii", zrealizowanych przy współpracy z Johnem Malkovichem .  VIVA! Photo Awards wyłania najbardziej uzdolnionych uczestników, którzy dzięki wygranej otrzymują szansę na dynamiczny rozwój w dziedzinie fotografii. Dla zwycięzców każdej z pięciu kategorii są nagrody pieniężne o łącznej wartości 25 000 PLN. Zdobywca Grand Prix 8 . edycji otrzyma szansę zrealizowania sesji zdjęciowej na łamach dwutygodnika „VIVA!”. W kategorii reportaż sportowy dodatkowa nagroda to  aparat Fujifilm X-T2 . Termin nadsyłania prac: do 12 października 2016r. Ogłoszenie listy zwycięzców nastąpi na przełomie listopada i grudnia 2016 na łamach dwutygodnika „VIVA!”, na stronie www.photo-awards.viva.pl oraz podczas...

Przeczytaj
Moda Kontrowersje wokół torebek Michaela Korsa w Lidlu- mamy komentarz dyskontu
Wokół sprzedaży torebek marki Michael Kors w Lidlu jest dużo emocji. Pojawiły się głosy, że sprzedaż nie jest autoryzowana przez markę. Jak jest naprawdę?

Do sieci sklepów Lidl regularnie trafiają ubrania i dodatki należącej do dyskontu marki Esmara, ale co jakiś czas w Lidlu możemy kupić także artykuły innych brandów. Często są to torebki i galanteria Wittchen , a ostatnio buty sportowe Adidas oraz Puma. Kilka dni temu w sieci pojawiły się informacje dotyczące zaplanowanej na maj sprzedaży torebek Michaela Korsa . Dotąd marki premium nigdy nie pojawiały się w Lidlu, dlatego premiera torebek Michaela Korsa w dyskoncie wzbudza duże zainteresowanie. Michael Kors w Lidlu - premiera wzbudza kontrowersje O sprzedaży torebek z logo Michaela Korsa na Facebooku pisał bloger modowy Michał Zaczyński , który zwrócił uwagę na brak aprobaty działań Lidla ze strony marki Michael Kors . Jak mówią mi szefowie marketingu marki, promocja nie jest autoryzowana przez Michaela Korsa i nie wiadomo skąd Lidl wytrzasnął te torebki. Cały proceder odbywa się więc bez porozumienia z marką (zatem: bez jej zgody i aprobaty), która bada obecnie sprawę, w tym - oczywiście - to jak Lidl wszedł w posiadanie produktu - czytamy na fanpage'u Michała Zaczyńskiego.  Na pewno nie można podejrzewać Lidla o sprzedaż podrabianych produktów - to byłoby dla dyskontu zbyt ryzykowne. Pochodzenie torebek budzi jednak wątpliwości, dlatego o komentarz w tej sprawie poprosiłyśmy przedstawicieli sieci Lidl. Dostawa torebek marki Michael Kors była negocjowana przez międzynarodowy zespół Lidla dla więcej niż jednej spółki narodowej. Szczegółowe informacje na temat negocjacji handlowych dot. produktów oferowanych przez Lidl Polska objęte są tajemnicą handlową - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewcz, Communications Manager Lidl Polska. Od 6 maja akcesoria Michaela Korsa pojawiły się w ofercie niemieckiego Lidla, gdzie dostępnych było wiele modeli. Teraz przyszła pora na Polskę. Torebki Michaela Korsa będą do kupienia w Lidlu od 13 do 19 maja lub do wyczerpania...

Przeczytaj
Anja Rubik
materiały PR
Styl życia Magazyn VIVA! MODA w nowej odsłonie
Gwiazdy otworzą szafy, redaktorzy zabiorą na światowe wybiegi, a uroda przestanie mieć przed czytelniczkami jakiekolwiek tajemnice. Luksusowy magazyn o modzie i trendach VIVA! MODA już 7 marca ukaże się w nowej odsłonie. Od najnowszego wydania zmieni swój wygląd, a modzie będą towarzyszyć rubryki poświęcone kulturze i stylowi życia.
Magdalena Borucińska
marzec 07, 2016

Filarem kwartalnika pozostanie oczywiście moda. Redaktorzy zaglądają do szaf przedstawicieli polskiej i światowej mody i poznają ulubione butiki bywalczyń czerwonego dywanu. W pierwszym numerze VIVA! MODY tajemnice swojej garderoby zdradza jedna z najlepiej ubranych Polek, Sara Boruc. Na stronach magazynu poznamy także ulubione butiki Hanny Lis i Joanny Przetakiewicz i dowiemy się, gdzie bywają podczas wizyt w stolicach mody. Przed czytelniczkami odsłoni się również jedna z wiodących polskich projektantek Lidia Kalita, która zaprosiła redakcję do swojego domu. Czym byłoby kompendium mody bez wskazówek na temat trendów obowiązujących wiosną? VIVA! MODA pokazuje, jakie kolory, wzory i akcesoria opanują niebawem europejskie ulice. Magazynu nie opanuje jednak moda uliczna, ponieważ Agnieszka Ścibior, dyrektor kreatywna tytułu, przygotowała reportaż z Paris Fashion Week 2016, w którym relacjonuje pokazy największych projektantów i przedstawia bogaty świat haute couture. Pod jej czujnym okiem powstała również sesja okładkowa Anji Rubik, która przed obiektywem aparatu stanęła w słonecznym Los Angeles. - Tworząc dla Was VIVĘ! MODĘ, wyobrażałyśmy sobie, co zrobicie po jej lekturze - piszą Agnieszka Ścibior oraz Katarzyna Przybyszewska, redaktor naczelna magazynu. Kompendium wiedzy o modowych trendach uzupełniają unikalnie zilustrowane ekskluzywne materiały urodowe oraz artykuły poświęcone egzotycznym podróżom. Na 244 stronach magazynu nie zabraknie ponadto felietonów, które dla VIVA! MODY przygotowali m.in. Jolanta Czaja, redaktor kreatywna dwutygodnika VIVA!, Patrycja Matysiak, stylistka raportująca z Paryża, dziennikarz Wojciech Warzecha oraz fotografka Anna Bloda. Dla fanów rodzimych projektantów wisienką na torcie będą prowokujące zdjęcia „Król jest nagi”, gdzie VIVA! MODA rozbiera polskich projektantów. Zmianom, poza zawartością, uległ layout oraz logo magazynu. Ich...

Przeczytaj