klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Sylwia Rosik - Dyrektor Marketingu 2019 w konkursie Media Run
materiały PR
Newsy

Sylwia Rosik zdobyła tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w konkursie Media Run

Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w konkursie Media Run w tym roku zdobyła Sylwia Rosik z L’Oréal Paris! Zapoznajcie się z jej osiągnięciami.
Materiał partnera
grudzień 09, 2019

Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w kategorii uroda/kosmetyki/higiena konkursu Media Run został przyznany Sylwii Rosik, dyrektor marketingu Face Care L’Oréal Paris. Nagroda została przyznana za uruchomienie projektu, stworzonego we współpracy z serwisem wizaz.pl.          

To pierwsza w Polsce platforma edukacyjna poświęcona pielęgnacji anty-agingowej:
„Czas działa na Twoją korzyść”  (https://wizaz.pl/czasdzialanatwojakorzysc/)

Jury doceniło nowatorskie rozwiązania i bliską współpracę marketera z medium, jakim jest serwis wizaz.pl, największy serwis urodowy w polskim internecie.

Projekt jest efektem zaangażowania całego zespołu Face Care L’Oréal Paris kierowanego przez laureatkę oraz wizaz.pl (z portfolio Edipresse Polska S.A.), agencji  McCann, domu mediowego Starcom, agencji 121PR i Platinium Cast oraz firmy badawczej Kantar.

Sylwia Rosik - Dyrektor Marketingu 2019 w konkursie Media Run

Na zdjęciu: Maja Kołodziejczyk - Senior Brand Manager L’Oreal Polska, Anna Rucińska - Strategic Digital Manager Edipresse, Katarzyna Chaber - Osińska - Dyrektor Komunikacji CPD L’Oreal Polska, Monika Muszyńska - Dyrektor BR Digital Edipresse 

Za każdym sukcesem stoi grono osób, za tym - mój zespół, w szczególności Maja Kołodziejczyk, Senior Product Manager i Eloise Muron, Group Product Manager Skin Care oraz wszyscy, którzy współtworzyli z nami tę niezwykłą platformę- mówi Sylwia Rosik.

Gratulujemy laureatce i jej współpracownikom!

Komentarze
Newsy Sensacyjna formuła, której nie czuć! Poznaj wszystkie odcienie
Niektóre z nas używają szminki codziennie, a inne tylko na specjalne okazje. Jaką wybrać, aby czuć się kobieco i zachwycać wyglądem? Najnowsza formuła od L’Oréal Paris to zdecydowany must have!
Materiał partnera
marzec 18, 2019

Każda kobieta ma przynajmniej dwa kolory szminki w swojej kosmetyczce – obowiązkowo czerwoną, która podkreśla nasz seksapil oraz nieco bardziej stonowaną, która dodaje nam dziewczęcego uroku. Wszystko zależy od naszego temperamentu oraz upodobań. Propozycja od marki L’Oréal Paris podkreśli naszą urodę i zmysłowość, bez względu na preferencje kolorystyczne. Szminka Rouge Signature to matowy efekt przy minimalnym wysiłku oraz komfort noszenia.  Wystarczy zaledwie jedna warstwa, aby uzyskać idealne krycie i intensywny kolor!   Najnowsza kolekcja francuskiej marki podbija serca kobiet! Poznaj całą gamę i znajdź swój odcień! W nadchodzącym sezonie postaw na… usta! Piękne, zadbane usta to bez wątpienia atrybut kobiecości. Warto więc dodatkowo je podkreślić! Odpowiednio dobrany kolor szminki nie tylko dodaje uroku, ale również pomaga nam w osiągnięciu pewności siebie na randkach, imprezach, czy też – a może przede wszystkim – w pracy. Wybór na rynku jest ogromny. Teraz produkty nie różnią się już tylko kolorami i zapachami. Jedne nadają ustom niesamowity połysk, z kolei inne wyróżniają się matowym efektem. Zdumiewa również kolorystyka – od pastelowego różu, przez fiolety, fuksję, lilaki, burgundy aż po krwistą czerwień. Z pewnością każda kobieta może wybrać coś dla siebie.  … dla odważnych i drapieżnych kobiet Chcesz poczuć się i wyglądać jak milion dolarów? Z czerwonym lub innym, równie odważnym, kolorem na ustach to możliwe! To zdecydowany symbol dominacji oraz seksapilu. Intensywne kolory pasują kobietom w każdym wieku i na to nie ma reguły. Dobrą alternatywą dla czerwieni są burgundy, intensywne róże w ciemniejszych odcieniach oraz fuksje. Efektowne wersje pomadek znajdziemy w najnowszej linii Rouge Signature od marki L’Oréal Paris . Szminki te mają intensywny kolor, który świetnie prezentuje się na ustach. Jej...

Przeczytaj
pokład L’Oréal Infaillible Fresh Wear cena kolory promocja opinie
Newsy Polecany przez Wizażanki podkład L’Oréal Paris kupisz teraz za niecałe 20 zł!
Nasze recenzentki zapewniają, że podkład L’Oréal Infaillible Fresh Wear doskonale maskuje niedoskonałości cery bez efektu maski. Teraz można go kupić nawet 46 zł taniej!
Matylda Nowak
kwiecień 20, 2020

Nie jest łatwo znaleźć dobry kryjący podkład. Fluid, który pozwoliłby na zamaskowanie trądziku , potrądzikowych blizn czy przebarwień , a równocześnie nie powodował efektu maski to rzadkość. Jedną z takich maskujących perełek jest bardzo ceniony przez Wizażanki podkład L’Oréal Infaillible Fresh Wear.  View this post on Instagram A post shared by L'Oréal Paris Official (@lorealparis) on Nov 14, 2018 at 8:18am PST Podkład L’Oréal Infaillible Fresh Wear – działanie, kolory, cena Podkład Infaillible Fresh Wear to zaskakująco lekki fluid zapewniający średnie krycie z możliwością jego wzmocnienia przez dokładanie produktu. Jest on wodoodporny i tak trwały, że utrzyma się na skórze przez cały dzień. Równocześnie nie zapycha, nie ciastkuje się i świetnie "współpracuje" z innymi kosmetykami – korektorem i pudrem. Regularna cena podkładu L’Oréal Infaillible Fresh Wear to około 70 zł . W drogeriach Super-Pharm trzeba na przykład za niego normalnie zapłacić 65,99 zł. Ale nie teraz! W trakcie trwającej promocji na kosmetyki do makijażu L’Oréal Paris, podkład Infaillible Fresh Wear kosztuje 40,79 zł, 21 zł albo 19,80 zł . Cena zależy od wybranego koloru podkładu. A do wyboru mamy aż dziewięć jego odcieni.  View this post on Instagram A post shared by Ksenia Baranova (@ksiuuu_brn) on Feb 11, 2019 at 4:03am PST Podkład L’Oréal Infaillible Fresh Wear – opinie Podkład L’Oréal Infaillible Fresh Wear jest zaskakująco popularny wśród naszych recenzentek. Aż 401 z nich zdecydowało się opisać jego działanie. I większość z nich była z tego kosmetyku bardzo zadowolona – średnia ocena Infaillible Fresh Wear to aż 4,1 gwiazdki . A czym ten podkład zaskarbił sobie...

Przeczytaj
Newsy Październikowa promocja Rossmann -49% na makijaż. Zobacz test kosmetyków
Do wielkiej październikowej promocji Rossmann zostało jeszcze trochę czasu, ale blogerki już testują kosmetyki, które będziecie mogły kupić o połowę taniej...
Natalia Kędra
wrzesień 29, 2018

Nie wiecie, co kupić w promocji Rossmann -49%/-55% w październiku? Zobaczcie filmik, w którym blogerka Klatex testuje popularne kosmetyki drogeryjnych marek. Promocja Rossmann -49% / -55% jesień 2018 Niemiecka drogeria jest raczej powściągliwa w udzielaniu informacji o sezonowej promocji na kosmetyki do makijażu. Plotki głoszą, że promocja Rossmann -49% rozpocznie się już 9 października i potrwa do 18 października. Ponieważ najpopularniejsze kosmetyki i kolory wyprzedają się błyskawicznie, warto zawczasu przygotować listę zakupów. Jak zawsze, będziemy na bieżąco polecać wam sprawdzone produkty do makijażu. Szczegółów jeszcze nie znamy, ale prawdopodobnie Rossmann powtórzy zasady z poprzedniej promocji makijażowej . Według nich klientki mogą spodziewać się obniżki -49 proc. na kosmetyki do makijażu, a posiadaczki aplikacji klubu Rossmann - nawet -55% od ceny regularnej. Klatex testuje makijaż kosmetykami z promocji Rossmann Niektóre blogerki już rozpoczęły produkcję filmików na temat promocji Rossmann. Polecamy wam np. wideotest Klatex, czyli Klaudii Tarki. Blogerka wzięła pod lupę kilka kosmetyków lubianych także przez Wizażanki i redakcję Wizaz.pl. Klatex pokazała w nim  działanie popularnych kosmetyków od Bourjois, L’Oréal Paris, Eveline, Wibo czy Maybelline . Blogerka poleca m. in. podkład Eveline, do którego używania przyznała się Julia Wieniawa . Kosmetyk ma dobre krycie i dobrze opracowaną gamę kolorystyczną - Klatex poleca go jako niedrogi kosmetyk o bardzo ładnym wykończeniu (regularna cena to 36,49 zł). Na liście ulubionych drogeryjnych kosmetyków blogerki znalazły się także: korektor  Instant Anti Age Eraser (46,99 zł) od Maybelline czy doskonała pomada do brwi Paradise od L’Oréal Paris (59,99 zł) czy paleta brązująca Bourjois Delice de Poudre (regularna cena 67,99 zł). Czy to na te produkty będzie polować w promocji Rossmann -49/-55% czy...

Przeczytaj
Newsy Nie czekaj! Weź udział w największym w Polsce konkursie fotograficznym
Po wielkim sukcesie poprzednich siedmiu edycji VIVA! Photo Awards, dwutygodnik „VIVA!” po raz kolejny zaprasza fanów fotografii do udziału w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych w Polsce.
Agnieszka Pulikowska
wrzesień 14, 2016

Od 2008 roku VIVA! Photo Awards z sukcesem promuje polską fotografię. W tym roku rusza już 8. edycja konkursu . Prestiżowe wystawy prac laureatów gościły już w największych miastach w Polsce, a nagrodzeni w VIVA! Photo Awards fotografowali dla największych tytułów na całym świecie. Od lat konkurs cieszy się wielkim uznaniem i popularnością. Co roku wybitne jury, któremu od pierwszej edycji konkursu przewodniczy wybitny polski fotokompozytor Ryszard Horowitz , staje przed trudnym zadaniem oceny setek prac polskich artystów. Fotografie są oceniane w kategoriach bliskich dwutygodnikowi „VIVA!” : MODA, PORTRET oraz BEAUTY . W tym roku można również zgłaszać prace w dwóch nowych kategoriach: KULINARIA i REPORTAŻ SPORTOWY . Wśród oceniających prace są pomysłodawcy konkursu: Katarzyna Przybyszewska – redaktor naczelna dwutygodnika „VIVA!” i magazynu „VIVA! MODA” oraz Marek Knap – dyrektor artystyczny Edipresse Polska SA. W obradach towarzyszą im polscy fotograficy światowego formatu: Marcin Kydryński i Jacek Bonecki oraz znany fotograf komercyjny- Sandro Miller - autor m.in. serii prac zatytułowanych "Malkovich, Malkovich, Malkovich: w hołdzie mistrzom fotografii", zrealizowanych przy współpracy z Johnem Malkovichem .  VIVA! Photo Awards wyłania najbardziej uzdolnionych uczestników, którzy dzięki wygranej otrzymują szansę na dynamiczny rozwój w dziedzinie fotografii. Dla zwycięzców każdej z pięciu kategorii są nagrody pieniężne o łącznej wartości 25 000 PLN. Zdobywca Grand Prix 8 . edycji otrzyma szansę zrealizowania sesji zdjęciowej na łamach dwutygodnika „VIVA!”. W kategorii reportaż sportowy dodatkowa nagroda to  aparat Fujifilm X-T2 . Termin nadsyłania prac: do 12 października 2016r. Ogłoszenie listy zwycięzców nastąpi na przełomie listopada i grudnia 2016 na łamach dwutygodnika „VIVA!”, na stronie www.photo-awards.viva.pl oraz podczas...

Przeczytaj