Sylwia Rosik zdobyła tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w konkursie Media Run
Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w konkursie Media Run w tym roku zdobyła Sylwia Rosik z L’Oréal Paris! Zapoznajcie się z jej osiągnięciami.
Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w kategorii uroda/kosmetyki/higiena konkursu Media Run został przyznany Sylwii Rosik, dyrektor marketingu Face Care L’Oréal Paris. Nagroda została przyznana za uruchomienie projektu, stworzonego we współpracy z serwisem wizaz.pl. To pierwsza w Polsce platforma edukacyjna poświęcona pielęgnacji anty-agingowej:
„Czas działa na Twoją korzyść” (https://wizaz.pl/czasdzialanatwojakorzysc/)Jury doceniło nowatorskie rozwiązania i bliską współpracę marketera z medium, jakim jest serwis wizaz.pl, największy serwis urodowy w polskim internecie.Projekt jest efektem zaangażowania całego zespołu Face Care L’Oréal Paris kierowanego przez laureatkę oraz wizaz.pl (z portfolio Edipresse Polska S.A.), agencji McCann, domu mediowego Starcom, agencji 121PR i Platinium Cast oraz firmy badawczej Kantar.
Na zdjęciu: Maja Kołodziejczyk - Senior Brand Manager L’Oreal Polska, Anna Rucińska - Strategic Digital Manager Edipresse, Katarzyna Chaber - Osińska - Dyrektor Komunikacji CPD L’Oreal Polska, Monika Muszyńska - Dyrektor BR Digital Edipresse
Za każdym sukcesem stoi grono osób, za tym - mój zespół, w szczególności Maja Kołodziejczyk, Senior Product Manager i Eloise Muron, Group Product Manager Skin Care oraz wszyscy, którzy współtworzyli z nami tę niezwykłą platformę- mówi Sylwia Rosik.
Gratulujemy laureatce i jej współpracownikom!