SEYSSO Basic Color
Chcę testować
AA Wings of Color Healthy Wear
Chcę testować
Eveline Cosmetics Gold Peptides
Chcę testować
SKIN O3 ZONE
Wyniki testu
Kosmetyki Kiehl’s
Wyniki testu
La Roche-Posay Effaclar
Wyniki testu
VICHY LIFTACTIV B3
Chcę testować
GlySkinCare for Body
Wyniki testu
Eveline Cosmetics Contour Correction
Chcę testować
glov
Wyniki testu
 Biovax Trychologic Wypadanie
Wyniki testu
Duet zestawów marki Phlov
Wyniki testu
Kosmetyki Oillan
Wyniki testu
Kosmetyki Garnier Vitamin C
Wyniki testu
Douglas Collection - maskara i płyn
Wyniki testu
Kosmetyki do ciała Mixa
Wyniki testu
Ziaja Med
Laureaci
Yves Rocher
Laureaci
OnlyBio
Laureaci
Bielenda
Laureaci
Newsy

Sekret świetlistej skóry Jennifer Lopez to nie rozświetlacz! Jej wizażysta używa zaskakującego produktu

Makijażysta Jennifer Lopez uwielbia rozświetlać skórę bez użycia rozświetlacza. Czego używa w zamian?

Sylwetka Jennifer Lopez zachwyca z dwóch powodów - gwiazda mimo upływu lat może pochwalić się idealnie zgrabną figurą, a po drugie - jej ciało zawsze przepięknie błyszczy. Jennifer jest w pewnym sensie królową rozświetlania - na czerwonym dywanie zawsze pozuje z dużą ilością rozświetlacza nie tylko na twarzy, ale i na całym ciele. Co ciekawe, jej makijażysta Scott Barnes zazwyczaj tworzy zjawiskowy efekt glow bardzo zaskakującym kosmetykiem. Wcale nie chodzi tu o rozświetlacz...

Scott Barnes współpracuje z Jennifer już od lat i to on odpowiada za jej najbardziej zjawiskowe makijaże. Wizażysta ma własną markę kosmetyczną, napisał dwie książki i jest jednym z najbardziej znanych w branży. Ostatnio Scott wystąpił w odcinku jednej z najpopularniejszych amerykańskich blogerek urodwych - Tati (Glam Life Guru). Scott wykonywał blogerce makijaż i jednocześnie podzielił się wieloma trikami. Nas najbardziej zaskoczyło to, jakiego kosmetyku makijażysta używa do rozświetlenia dekoltu oraz ramion. Nie robi tego ani rozświetlaczem, ani balsamem z drobinkami, ale... spray'em do ochrony przeciwsłonecznej!

SPF jako rozświetlacz

W filmie Scott Barnes rozświetla ciało przy użyciu mgiełki przeciwsłonecznej Neutrogena Ultra Sheer Lightweight Sunscreen Spray SPF 30. Makijażysta używa jej jako pierwszego kroku w rozświetlaniu ciała - produkt tworzy mokrą, świetlistą taflę na dekolcie i trzeba przyznać, że daje unikatowy efekt rozświetlenia. Dopiero po tym kroku Scott używa tradycyjnych, prasowanych rozświetlaczy.

Spray Neutrogeny kosztuje około 11 dolarów (ok. 50 złotych), ale niestety nie jest dostępny w Polsce. Pozostaje więc jedynie sprowadzenie go ze Stanów lub szukanie zamienników. Na polskim rynku znajdziemy mgiełki z SPF takich marek jak Vichy, La Rose Posay czy Sesderma. Trik makijażysty zapisujemy na listę do wypróbowania. Skóra po użyciu nie tylko wygląda pięknie, ale także chronimy ją przed słońcem!

Zobacz także: Trener Jennifer Lopez zdradził sekret jej sexy figury! Odstawiła kawę, ale je dużo...

Makijaż najlepszym przyjacielem kobiety! Odkryj kosmetyczny must have na stronie Elnino Parfum promocje.

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Pielęgnacja
Ozonowa pielęgnacja skóry. Wizażanki sprawdziły działanie Bielenda SKIN O3 ZONE
Współpraca reklamowa
Test Baby Boomer Airbrush od NEONAIL
Manicure
Baby boomer i aura nails w 5 minut? Z nowymi pyłkami Baby Boomer Airbrush od NEONAIL to było banalnie proste
Współpraca reklamowa
Bourjois
Makijaż
Makijaż na ślub i wesele - te kosmetyki stworzą idealny look
Współpraca reklamowa
Depilator Skin i-expert od Baraun
Pielęgnacja
Przetestowałam wyjątkowy depilator IPL Skin i·expert od Braun! Pozbyłam się nie tylko włosków, ale też kompleksu
Współpraca reklamowa
L'Oréal Professionnel Paris Metal Detox
Fryzury
Nowa era walki z metalami – pielęgnacja przed szamponem Metal Detox od L’Oréal Professionnel Paris 
Współpraca reklamowa
Maybelline New York Music Stories
Styl życia
Najgorętsze makijażowe trendy tego roku na 3. edycji Maybelline New York Music Stories! 
Współpraca reklamowa
Mela b3
Pielęgnacja
Jak się pozbyć przebarwień? Poznaj moc Melasylu
Współpraca reklamowa
Apart
Trendy
Najlepszy pomysł na upominek dla mamy? Biżuteria!
Współpraca reklamowa