klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Dm-drogerie markt w Polsce
mat. prasowe
Newsy

Rossmann i Hebe mają sporą konkurencję! W Polsce pojawi się nowa drogeria, która w Niemczech robi furorę

Słynna, niemiecka sieć Dm-drogerie markt w końcu zostanie otwarta w Polsce. Możliwe, że będziemy mieli dostęp do ponad 900 nowych marek. Wśród nich pojawią się hitowe kosmetyki Balea, BH Cosmetics czy Alverde.
Milena Majak
kwiecień 19, 2021

Polski rynek drogeryjny niebawem zyska kolejnego wielkiego gracza! Obok Rossmanna, Hebe, Super-Pharm oraz Drogerii Natura pojawi się niemiecka sieć DM-drogerie markt. To oznacza, że na wyciągnięcie ręki będą dostępne kosmetyki, które do tej pory można było dostać wyłącznie w Niemczech. To między innymi produkty marki Balea, a w tym rozpuszczająca podkład pianka do demakijażu.

Te kosmetyki zawitały ostatnio do redakcji. Robimy nimi makijaż!

Dm-drogerie markt w Polsce

Pierwsze przesłanki co do tego, że oddziały Dm-drogerie market otworzą się w Polsce pojawiły mniej więcej w październiku 2020 roku. Firma zarejestrowała domenę dm-jobs.pl, na której pojawiły się ogłoszenia o pracę na potrzeby "nowo powstającej w Polsce sieci sklepów". Prezentowane tam logo od razu wskazywało na Dm-drogerie markt.

Wszystkie miejsca pracy ulokowane są we Wrocławiu, więc bardzo możliwe, że to właśnie w tym mieście będzie główna siedziba firmy w Polsce. Z kolei z opisu stanowiska menedżera regionalnego możemy wyczytać, że ma zająć się rozwojem około 12-15 sklepów. Gdzie będą rozlokowane? Tego jeszcze nie wiadomo. Można jednak przypuszczać, że początkowo zasilą większe miasta w Polsce. Nieznana jest również data otwarcia pierwszego Dm-drogerie markt.

Kosmetyki z Dm-drogerie markt

Wybór marek w Dm-drogerie markt jest dość szeroki, a wiele z nich nie miało jeszcze premiery w Polsce. W asortymencie znajdują się też znane marki, jak Dove czy Lenor, ale może się okazać, że w ofercie pojawią się takie produkty tych marek, których w już dostępnych w Polsce drogeriach dotąd nie można kupić. 

Jakie marki będą dostępne w Dm-drogerie markt? Jeśli firma planuje wprowadzić wszystkie na rynek polski, będzie ich łącznie ponad 900. Z niemieckiej strony internetowej wynika, że najbardziej popularne są:

  • Alana
  • Alverde
  • Balea
  • Bebe Zartpflege
  • dmBIO (marka własna drogerii)
  • Dove
  • Fascino (marka własna drogerii)
  • Garnier
  • Schwarzkopf Gliss Kur
  • Judith Williams Cosmetics
  • Lavera naturkosmetik
  • Lenor
  • Maybelline
  • Nature Box
  • Neutrogena
  • Nivea
  • Nuk
  • NYX
  • Oral-B
  • Pampers
  • Persil
  • Pusblu
  • Sante naturkosmetik
  • Seba Med
  • Tempo
  • Trend it up (marka własna drogerii)
  • Weleda

My nie możemy się doczekać aż na wyciągnięcie ręki będziemy miały między innymi kosmetyki Balea. Jednym z dobrze ocenianych produktów w naszym KWC jest pianka do demakijażu Balea, Reinigungsmousse

Dość solidnie oczyszcza buzię z makijażu. Zawsze najpierw zmywam oczy, a potem nie wyobrażam sobie nie umyć buzi wodą z czymś tam ;). Tym razem padło na piankę z Balea i był to bardzo trafiony zakup. Produkt radzi sobie dobrze z rozpuszczaniem podkładu, tworzy na twarzy dość gęstą piankę, która myje skórę, a ta aż piszczy z radości (dosłownie). Polecam, jeśli ktoś ma dostęp. Niestety produkt niedostępny w Polsce - pisze weroncia85.

Pianka do demakijażu Balea, Reinigungsmousse
mat. prasowe

Teraz produkt będzie już dostępny w Polsce, pozostaje nam jedynie poczekać na jego promierę :).

Komentarze
Promocja w Douglasie na kosmetyki i perfumy. Zaoszczędzicie do 60%!
Makijaż Promocja w Douglasie na kosmetyki i perfumy. Zaoszczędzicie do 60%!
Mimo pandemii koronawirusa paradoksalnie jest to dobry moment, aby sobie coś kupić. W drogeriach i perfumeriach już pojawiły się atrakcyjne rabaty!
Milena Majak
marzec 20, 2020

Czekałyście na wielką promocję w Rossmannie? Niestety wiosenna wyprzedaż została odwołana . Na szczęście Douglas zdecydował się umilić czas na kwarantannie kobietom i mężczyznom. W sklepie online tej perfumerii trwa właśnie promocja. Wybrałyśmy kosmetyki w atrakcyjnych cenach , których działanie warto wypróbować. Promocja w sklepie online Douglas W związku z rozprzestrzeniającym się koronawirusem,  galerie handlowe w całej Polsce zostały zamknięte . Regularną sprzedaż prowadzą tylko punkty z prasą. To znaczy, że stacjonarny dostęp do perfumerii również jest utrudniony. Ale od czego są sklepy online? Sieciówki powoli przygotowują się do sezonowych wyprzedaży, a drogerie i perfumerie dotrzymują im kroku.  W Douglasie wszystkie kosmetyki do pielęgnacji zostały objęte 21-procentowym rabatem . Promocja nie dotyczy marek La Mer oraz Dyson. Dodatkowo zwróćcie również uwagę na dział kosmetyków kolorowych - w związku z wiosennym wietrzeniem magazynów, wybrany asortyment przeceniono do 60 procent . Również zapachy kupicie nawet o 50 procent taniej ! Dodatkowo, jeśli zrobicie zakupy za 89 zł, możecie liczyć na darmową dostawę. Pamiętajcie, że macie czas tylko do 23 marca! Na co warto zwrócić uwagę? Kosmetyki The Ordinary Tej marki nie musimy chyba nikomu przestawiać. Kobiety pokochały ją jeszcze zanim była dostępna w Douglasie. Teraz, kiedy dostęp do niej jest zdecydowanie łatwiejszy, na wyciągnięcie ręki mamy świetne peelingi oraz produkty na zmarszczki , a także zachwalane kosmetyki na trądzik . Zastanawiacie się, który z nich jest najlepszy? Przygotowałyśmy dla was listę kosmetyków The Ordinary, które warto kupić  - koniecznie zajrzyjcie do tego artykułu. Dowiecie się, który kosmetyk tej marki wybrać na konkretny problem skórny. Krem-baza pod makijaż Embryolisse Lait-Creme Concentre To bez dwóch zdań ulubiony krem pod makijaż...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Dołącz do akcji „Z serca dla dzieci” i pomóż dzieciom w potrzebie!
Ponad 2,5 mln ludzi w Polsce (czyli ponad 7% społeczeństwa) żyje w skrajnym ubóstwie. Prawie 1 mln z nich to dzieci i młodzież. Często żyją oni w rodzinach, które nie mogą zaspokoić swoich podstawowych potrzeb: brakuje im środków czystości i higieny, jedzenia. Właśnie ruszyła ogólnopolska akcja pomocy dla najbardziej potrzebujących dzieci, prowadzona przez Polski Czerwony Krzyż, firmę P&G i Kaufland.
Materiał partnera
wrzesień 01, 2015

Jak twierdzi Leszek Mizieliński, wiceprezes Polskiego Czerwonego Krzyża: Skala problemu jest ogromna i niestety wciąż rośnie . Dlatego PCK prowadzi szereg akcji pomocowych, które mają na celu poprawę warunków życia najmłodszych i ich rodzin na terenie całego kraju. Choć to kropla w morzu potrzeb, czasami nawet drobna pomoc może w realny sposób zmienić życie jakiegoś dziecka na lepsze – dodaje. 25.08 w siedzibie PCK w Warszawie odbyła się konferencja inaugurująca akcję „Z serca dla dzieci”, która prowadzona jest przez PCK, firmę P&G i jej marki, takie jak Pampers, Lenor, Ariel czy Gillette, oraz sieć sklepów Kaufland. Każdy zakup wybranych produktów P&G w tej sieci to pomoc dla najuboższych dzieci w Polsce. Trafi do nich zapas pieluszek Pampers, a także rzeczy, których tak często brakuje, by dzieciom spało się ciepło i wygodnie, jak kocyki, pościel czy piżamki. W akcję zaangażowała się znana ze swoich działań społecznych Katarzyna Cichopek, mama dwójki dzieci. Zapraszamy do przeczytania wywiadu z aktorką ! Wielka siła akcji tkwi w tym, że każdy może się w nią włączyć i przyczynić do tego, by jak najwięcej dzieci w Polsce choć przez chwilę poczuło domowe ciepło. A pomóc jest przecież tak łatwo. Możemy to zrobić przy okazji codziennych zakupów, nie wydając dodatkowych pieniędzy. Zachęcam więc do przyłączenia się do tego działania. W ten sposób wszyscy możemy sprawić, że na twarzy jakiegoś dziecka w Polsce pojawi się uśmiech. Katarzyna Cichopek Ty także możesz pomóc - znajdź sklep Kaufland w twojej okolicy i przyłącz się do akcji „Z serca dla dzieci”! Wystarczy do 30 września odwiedzić dowolny sklep Kaufland i kupić produkty wybranych marek P&G: Always, Ariel, Bonux, Fairy, Gillette, Head&Shoulders, Lenor, Old Spice, Pampers, Pantene i Vizir. 1% z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz...

Przeczytaj
primark w polsce późniejsze otwarcie przez koronawirusa
iStock
Moda Otwarcie pierwszego Primarka w Polsce pod znakiem zapytania. Marka ma problemy finansowe
Pierwszy sklep z szyldem "Primark" miał w Polsce zadebiutować wiosną 2020 roku. Niestety przez pandemię koronawirusa marka ma duże problemy finansowe. Czy otwarcie pierwszego sklepu w Warszawie może zostać wstrzymane?
Ewelina Błeszyńska
kwiecień 28, 2020

Wielkie otwarcie pierwszego sklepu Primark w Polsce zapowiadano na wiosnę 2020 roku. Sklep miał powstać w Galerii Młociny w Warszawie , ale galerie handlowe pozostają zamknięte ze względu na pandemię koronawirusa, więc otwarcie znowu przesunęło się w czasie. Okazuje się, że nakaz zamknięcia galerii handlowych mocno uderzył w Primarka, który według informacji podawanych przez BBC ma obecnie duże problemy finansowe. Irlandzka sieć musiała zamknąć wszystkie swoje sklepy w Stanach Zjednoczonych oraz Europie. Przypomnijmy, że marka nie prowadzi sprzedaży przez internet, więc jej dochody od początku trwania pandemii drastycznie się zmniejszyły,  a właściwie od 22 marca firma wcale nie zarabia.   Kiedyś nasza sprzedaż wynosiła 650 milionów funtów miesięcznie. Od momentu, gdy ostatni z naszych sklepów został zamknięty 22 marca, nie sprzedaliśmy nic - oznajmił George Weston z Associated British Foods, do którego należy Primark.  Zobacz także: Primark nie tylko w Warszawie? Drugi sklep może powstać w... Primark ma problemy finansowe. Sklep w Polsce pod znakiem zapytania? Pandemia koronawirusa mocno uderza w Primarka, ale sieć nie zwolniła 68 tysięcy pracowników, bo otrzymała pomoc od rządu. Sieciówka mimo problemów, nie wstrzymuje także planów otwierania nowych sklepów. Na ten moment otwarcie Primarka nie jest możliwe, ale kiedy galerie znowu zaczną normalnie pracować,  możemy liczyć na zakupy w pierwszym Primarku w Polsce.  Podtrzymujemy nasz plan otwarcia pierwszego sklepu Primark w Polsce w tym roku w Galerii Młociny w Warszawie. Uważnie monitorujemy wytyczne rządu, a nasz sklep zostanie otwarty kiedy będzie to możliwe, w oparciu o oficjalne zalecenia - powiedzieli w rozmowie z portalem Wirtualne Media przedstawiciele Primarka w Polsce.  Wszystko wskazuje na to, że Primark w Galerii Młociny zadebiutuje w momencie ponownego otwarcia galerii handlowych . Na pewno w...

Przeczytaj
H&M zamyka setki swoich sklepów. To koniec popularnej sieciówki?!
iStock
Newsy H&M zamyka setki swoich sklepów. To koniec popularnej sieciówki?!
Jedna z najpopularniejszych na świecie firm odzieżowych, H&M zamyka swoje sklepy. Czy to oznacza, że szwedzki gigant na dobre zakończy swoją działalność?
Urszula Jagłowska
październik 02, 2020

Czegoś takiego nikt się nie spodziewał! Już niebawem z map licznych galerii handlowych znikną sklepy popularnej szwedzkiej sieciówki - H&M. Firma podjęła nieodwracalną decyzję i na dobre ma zamiar zrezygnować z aż 250 butików. Czy na liście sklepów do zamknięcia znajdą się placówki w Polsce? H&M znika z galerii handlowych Pandemia związana z wciąż rozprzestrzeniającym się kororonawirusem SARS-CoV-2  wywołała kryzys gospodarczy, jakiego nie było od lat. W skutek restrykcyjnych obostrzeń wprowadzonych przez rządy poszczególnych państw, najbardziej ucierpiała branża turystyczna, gastronomia i handel. Nic więc dziwnego, że wiele firm postanowiło przenieść znaczną część sprzedaży swoich produktów do sklepów online.  Podobną decyzję podjęła również szwedzka firma H&M, która jest drugą największą siecią odzieżową na świecie. Marka zapowiada zwiększenie inwestycji na rozwiązania cyfrowe, przy jednoczesne j redukcji sklepów stacjonarnych o ok. 5 proc. Oznacza to, że na całym świecie zamkniętych zostanie aż 250 butików H&M. Helena Helmersson, prezes zarządu H&M, w rozmowie w „Financial Times” podkreśliła, że nadal wierzy w sklepy stacjonarne, jednak by nie generować większych strat,  firma jest zmuszona do zamknięcia części placówek. Chociaż wyzwania są dalekie od zakończenia, wierzymy, że najgorsze już za nami i jesteśmy dobrze przygotowani, by wyjść z kryzysu silniejsi – stwierdziła dyrektor generalna Helena Helmersson. Warto podkreślić, że w okresie od marca do czerwca spadek sprzedaży spółki H&M sięgał aż 50 proc. Nic więc dziwnego, że marka od początku pandemii zdecydowała się mocno postawić na e-commerce, a dzięki sprzedaży rozpopularyzowanej w mediach społecznościowych...

Przeczytaj

Nasze akcje