Reklama

Bez względu na to czego dotyczą promocje w Rossmannie, zawsze kończą się tak samo – drogerie pustoszeją w tempie ekspresowym. Obstawiamy, że tym razem będzie tak samo, ponieważ wszystkie kosmetyki kolorowe kupimy aż 55% taniej. Promocja startuje 9.10 i potrwa do 19.10. Co znajduje się na naszej liście zakupów?

Reklama

Podkład True Match

Dopasowany do 98% odcieni skóry Polek*. Dzięki zawartości trzech hybrydowych pigmentów, podkład True Match idealnie dopasowuje się do koloru i struktury skóry, przez co daje naturalny efekt. Idealne dopasowanie to jednak nie jedyna zaleta kosmetyku. Cztery eteryczne olejki sprzyjają równomiernej aplikacji i perfekcyjnemu wykończeniu makijażu. Dodatkowo, formuła zawiera glicerynę oraz witaminy E i B5, które wpływają na komfort pozostawiając skórę miękką i gładką w dotyku. Produkt jest dostępny w 11 odcieniach.Cena przed promocją: 65,99 zł. Cena po promocji: ok. 30 zł

Korektor rozświetlający True Match La Touche Magique

Kosmetyk przypadnie do gustu zarówno kobietom oczekującym od korektora silnego ukrycia niedoskonałości, jak i tym z nas, którym zależy na rozświetleniu spojrzenia i dodaniu mu świeżości. La Touche Magique to skuteczna pomoc w sytuacji, gdy na naszej twarzy pojawią się wypryski lub inni nieproszeni goście. Produkt ogranicza także widoczność drobnych zmarszczek (nie zbiera się) i oznak zmęczenia w postaci cieni pod oczami. Dodatkowo posiada wygodny aplikator, który sprawia, że aplikacja jest jeszcze łatwiejsza.Cena przed promocją: 49,99 zł. Cena po promocji: ok. 25 zł.

Tusz Volume Million Lashes

Tusz Volume Million Lashes jest jak „mała czarna”, która powinna znaleźć się w kosmetyczce każdej kobiety, oferując efekt miliona rzęs! Malując się tuszem od L’Oréal Paris zyskasz nową generację objętości, a twoje rzęsy będą zwielokrotnione - 3 razy grubsze, dokładnie rozdzielone i bez nadmiaru grudek! Przekonaj się o tym sama i zachwycaj spojrzeniem!Cena przed promocją: 63,99 zł. Cena po promocji: ok. 30 zł.

Eyeliner Super Liner Perfect Slim

Precyzyjny aplikator o średnicy 0,4 mm to gwarancja perfekcyjnej kreski na powiece. Kosmetyk jest intuicyjny - nie potrzeba wprawy czy specjalnych zdolności manualnych, aby już za jednym pociągnięciem uzyskać oczekiwany efekt. Wyróżnia go także pigmentacja i odporność na rozmazywanie.Cena przed promocją: 37,99 zł. Cena po promocji: ok. 17 zł.

Pomada do brwi Brow Artist Paradise Pomade Extatic

Paradise Pomade Extatic to innowacyjna pomada z cienkim, skośnym pędzelkiem, podkreślająca brwi i nadająca im wyrazistości. Kosmetyk ma aksamitną konsystencję, która rozprowadza się w szybki i bezproblemowy sposób. Dzięki funkcjonalnemu aplikatorowi, możemy dowolnie modelować brwi, optycznie je zagęszczać oraz przyciemniać. Z pewnością pokochają je wszystkie posiadaczki jasnych lub rzadkich brwi z ubytkami. Produkt jest odporny na ścieranie i rozmazywanie. Trzy dostępne odcienie dopasowano do naturalnych kolorów brwi większości z nas. Cena przed promocją: 59,99 zł. Cena po promocji: ok. 30 zł.

Szminka Color Riche Shine

Dostępna w 20 wersjach kolorystycznych szminka kryje bez zarzutu, pozostawiając subtelny połysk na ustach. Przy jej pomocy jesteśmy w stanie delikatnie oszukać naturę – optycznie powiększyć usta i sprawić, że będą wyglądać bardziej seksownie. Dodatkowo, Color Riche Shine daje uczucie komfortu i chroni usta przed wysuszeniem. Szminka jest prosta w aplikacji i tak też rozprowadza się na ustach. Egzotyczny owoc liczi z nutą soczystej pomarańczy, malina, arbuz piżmo sprawiają, że ma też apetyczny zapach!Cena przed promocją: 62,99 zł. Cena po promocji: ok. 30 zł.

Szminka Color Riche Matte Magnetic Stone

Wśród szminek, które znajdziemy na promocji, jest też coś dla entuzjastek matu na ustach. Color Riche Matte Magnetic Stone oferuje matowe wykończenie makijażu ust, za co jest odpowiedzialny m.in. olej Camelia. Dzięki temu, że formułę wzbogacono o olejek Jojoba, szminka daje efekt nawilżenia ust zapobiegając wysuszeniu. Pomadka jest nie do zdarcia - możesz jeść i pić, a ona i tak pozostanie w stanie nienaruszonym. Nie wymaga wsparcia konturówki. Color Riche Matte Magnetic Stone jest uzupełnieniem klasycznej gamy Color Riche Matte Addiction o dodatkowe 5 odcieni dostępnych wyłącznie na półkach Trends From Paris w wybranych drogeriach Rossmann.Cena przed promocją: 62,99 zł. Cena po promocji: ok. 30 zł.

Szminka w płynie Les Chocolats

Kolejna matowa propozycja od L'Oréal Paris, oprócz matu, pozostawia też po sobie uzależniający zapach czekolady. Pigmentacja zapewnia znakomite krycie, a efekt utrzymuje się nawet do 16 godzin**. Płynna konsystencja nie wysusza ust i pozostawia uczucie lekkości. Kolory szminki Les Chocolats wydają się wprost stworzone z myślą o jesiennych stylizacjach: oprócz czerwieni, są wśród nich także brązy w odcieniach czekolady, od mlecznej aż po gorzką.Cena przed promocją: 56,99 zł. Cena po promocji: ok. 25 zł.

Puder True Match

Puder stapia się z karnacją i strukturą skóry, a za sprawą tego, że jest niewidoczny na twarzy, zapewnia naturalne wykończenie makijażu. Już niewielka ilość kosmetyku perfekcyjnie kryje i wyrównuje koloryt skóry. Zawarta w zestawie gąbeczka umożliwia równomierne rozprowadzanie kosmetyku. Seria obejmuje 8 odcieni produktu, dzięki czemu każda z nas ma szansę znaleźć wśród nich ten idealny dla siebie.Cena przed promocją: 63,99 zł. Cena po promocji: ok. 30 zł.

Paleta cieni do powiek Berry Much Love i Cherry My Cheri

Paletki spodobają się zarówno tym z nas, które preferują make-up no make-up, jak i zwolenniczkom mocnego podkreślenia oka. Ze względu na różnorodność kolorystyczną, pozwalają tworzyć makijaż od delikatnego po intensywny, a stopniowanie go nie powoduje, że cienie osypują się lub zbierają tam, gdzie nie powinny. Dzięki kremowej konsystencji możemy uzyskać spektakularny efekt cieniowania. Intensywny kolor cieni nie blaknie w ciągu dnia. Cienie wykończono mieniącymi się drobinkami, które rozświetlają spojrzenie i powodują, że twarz wygląda na wypoczętą. Zapach nawiązuje do nazw produktów.Cena przed promocją: 109,99 zł. Cena po promocji: ok. 50 zł.

Reklama

To co? Czas na zakupy! Takiej okazji nie można przegapić!*test produktu zrealizowany przez Kantar Millward Brown na próbie 400 kobiet, użytkowniczek podkładu do twarzy w grudniu 2016.**test samooceny, 114 kobiet.materiał powstał we współpracy z marką L'Oréal Pariszdjęcie główne: iStock

Reklama
Reklama
Reklama