Reklama

Maskara do brwi Genzie od Bell z Biedronki to nowość, która wchodzi w skład nowej, limitowanej kolekcji powstałej we współpracy z influencerami. Stworzyły ją Hanna Puchalska (hi_hania), Wiktoria Bochnak (kartonii) i Faustyna Fugińska (faustynaf). Produkt przeznaczony jest do stylizacji brwi - pomaga ułożyć je i utrwalić w wybranej przez nas pozycji, ale też dodać im głębi koloru. W wybranych punktach dyskontu kupimy ją za 19,99 zł. Dostępna jest w trzech odcieniach.

Reklama

Jak działa maskara do brwi Bell z Biedronki?

Maskara do brwi Genzie z Biedronki zamknięta jest w opakowaniu z małą szczoteczką do przeczesywania włosków. Pozwala na wypełnienie brwi, zamaskowanie ubytków i podkreślenie naturalnego koloru włosów. Ma dość dobre krycie, łatwo rozprowadza się na brwiach i nie zastyga sucho. Pomaga utrwalić włoski i nadać brwiom określony kształt. Nałożona na ich całą długość pozwala osiągnąć wrażenie pełniejszych, bardziej gęstych brwi. Maskara do brwi sprawia, że lekko błyszczą, niemal jak po laminacji. Oczywiście efekt nie jest trwały i tak silny. Kolor zmywa się przy demakijażu, nie jest też typowym kosmetykiem utrwalającym, jak np. mydełko. Pozwala jednak na stylizację brwi niemal jak z brow baru.

Zobacz także: Modne brwi na jesień i zimę 2022/2023 - jak malować brwi, żeby wyglądały jak z brow baru

mat. prasowe
Reklama

Maskarę do brwi z Biedronki kupimy w trzech odcieniach - bezbarwnym (clear), blondie i brownie. Oprócz niej do oferty Biedronki włączone zostały inne, kolorowe produkty do makijażu. W dyskoncie znajdziemy tusze do rzęs w pastelowych odcieniach, paletkę cieni do powiek, pisak do piegów, ale też eyelinery i pomadki. Najtańszy produkt kosztuje 19,99 zł (nieco więcej niż produkty do makijażu, które mogłyśmy kupić dotąd), za najdroższy zapłacimy 45 zł. O tym, jak powstawała kolekcja influencerki opowiedziały na swoim kanale na YouTube.

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane

Loading...