klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Kayah i Mery Spolsky w kampanii Avon Niech Cię usłyszą
mat. prasowe
Newsy

„Niech Cię usłyszą!” – nie tylko w Dzień Kobiet. Avon rusza z nową kampanią!

„Niech Cię usłyszą!” – tak brzmi nazwa nowej kampanii Avon, która jest częścią globalnej strategii „Watch Me Now”. Jej celem jest oddanie głosu kobietom oraz zwrócenie uwagi na to, że nasze historie mogą inspirować inne dziewczyny do działania. Dzięki uruchomieniu specjalnej strony marka wesprze finansowo kampanie społeczne na rzecz kobiet. Do życiowej odwagi i dzielenia się swoimi historiami razem z Avon przekonują Kayah i Mery Spolsky – elektryzujący duet wokalistek.
Materiał partnera
marzec 02, 2021

Jak pokazuje badanie  przeprowadzone przez Avon wśród 8 tys. kobiet z całego świata, w tym z Polski, aż 68% z nich znajduje siłę w historiach innych kobiet, które podzieliły się swoimi doświadczeniami i inspirują je tym samym do działania. To właśnie dzięki takim motywującym historiom wiele kobiet może wreszcie uwierzyć w to, że mogą żyć tak, jak sobie wymarzą. 


Girls power!


Marka Avon w ramach kampanii „Niech Cię usłyszą!” uruchomiła specjalną stronę watchmenow.avon.com, gdzie dziewczyny (i nie tylko) dzielą się swoimi przeżyciami oraz piszą, co napędza je do działania, z czego są dumne i czego chcą od życia. Co najważniejsze, za każdą dopisaną historię Avon przekaże 1 dolara na swoje kampanie społeczne wspierające inicjatywy prokobiece.


W ramach naszej kampanii chcemy pokazać kobietom, że mają one w sobie na tyle siły, by walczyć o siebie, o swoje potrzeby, a także mówić głośno o tym, co myślą, o czym marzą i czego oczekują od życia. Jak pokazują wyniki naszego badania, aż 72% kobiet chętnie opowiada o swoich przeżyciach i nie ma przed tym oporów. Głos każdej z nas jest ważny, a teraz może dodatkowo wesprzeć ważny cel, jakim jest wsparcie przez Avon prokobiecych kampanii społecznych – mówi Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

Kayah i Mery Spolsky w kampanii Avon Niech Cię usłyszą
mat. prasowe


Celebracja kobiecości


Kosmetyki mogą inspirować, dodawać pewności siebie, pomagać wyrażać naszą osobowość albo po prostu poprawiać humor. Marka Avon z okazji Dnia Kobiet przygotowała cztery nowości odpowiadające na różne potrzeby kobiet – czerwoną szminkę Matte Legend, nową linię produktów Encanto Spontaneous, serum ANEW aktywujące młodość skóry i wodę perfumowaną HERSTORY Love Inspires. To idealne propozycje zarówno dla dziewczyn szukających produktów do makijażu, jak i tych, które są fankami zapachów i kosmetyków do pielęgnacji. Dodatkowo w katalogu 3/2021 polecą je Kayah i Mery Spolsky.
 

Komentarze
Nowa kampania Avon
mat. prasowe
Styl życia Myślisz, że znasz Avon? No to popatrz!
Aż 88% Polek uważa, że możliwość zarabiania własnych pieniędzy daje im wolność i niezależność! Poznaj nową kampanię marki Avon - Watch Me Now.
Materiał partnera
wrzesień 17, 2020

90% Polek deklaruje, że chce mieć możliwość wyboru własnej drogi, a 86% uważa, że zawsze można zmienić swoje życie i zacząć je od nowa – niezależnie od wieku. To dane z najnowszego badania przeprowadzonego dla firmy Avon Cosmetics Polska . Kluczowa w poczuciu niezależności jest też możliwość zarabiania pieniędzy. Czego jeszcze nie wiemy o kobietach? Możliwość rozpoczynania od nowa i wybór własnej drogi – to najważniejsze aspekty wolności dla polskich kobiet. Podczas badania zebrano odpowiedzi od 1150 Polek w wieku 16-55 lat, w tym od 200 Konsultantek Avon. Wyniki pokazują, że Polki pragną kierować się w życiu dwoma wartościami: wolnością i niezależnością. Jak się okazuje, dla 91 % z nich niezależność finansowa pozwala na bycie wolną , a zarobienie nawet na małe rzeczy daje poczucie wolności i niezależności (88%). Z odpowiedzi ankietowanych kobiet wynika również, że Polki wyjątkowo mocno cenią sobie wsparcie innych i poczucie wspólnoty – 83% kobiet, które brały w nim udział odpowiedziało, że inni ludzie są dla nich inspiracją, a 70% ankietowanych zaznaczyło, że zawsze może liczyć na pomoc swoich przyjaciółek. Myślisz, że znasz Avon? No to popatrz! Avon już od prawie 135 lat daje poczucie wolności i niezależności swoim Konsultantkom, oferując pracę na własnych warunkach i pomagając zdobyć niezależność finansową, a 84% Konsultantek firmy ceni sobie swobodę w zakresie liczby godzin, które spędzają w pracy. Dla klientek Avon kojarzy się z zaradnością – twierdzi tak ponad połowa. Chcemy pokazać światu, jaki naprawdę jest Avon – mówi Magdalena Jakubowska-Wąsowicz, Market Research Manager z Avon.   Marka od lat stoi za wszystkimi kobietami, wspiera je, rozumie i pomaga rozwijać skrzydła. Jak pokazuje badanie wartości, za...

Przeczytaj
16 mitów na 16 Dni Przeciwko Przemocy
mat. prasowe
Styl życia 16 mitów na 16 Dni Przeciwko Przemocy – Avon walczy z mitami i zachęca do mówienia głośno o przemocy
Materiał partnera
październik 27, 2020

Uderzył, „bo go sprowokowałaś” i obiecał, że to się nie powtórzy? A może słyszysz od bliskich: „Nie pije, nie bije, więc o co ci chodzi?”, a ty każdego dnia czujesz strach przed osobą, która jest obok? Przemoc przybiera różne formy i nie zdarza się tylko w rodzinach patologicznych. Kampania Avon każe mówić o niej głośno, bo tylko w ten sposób pomożemy sobie i innym ofiarom. Nie bój się. Mów głośno o przemocy W ramach kampanii „Mów o tym głośno!” Avon we współpracy z fundacją Feminoteka przedstawia 16 niebezpiecznych mitów na 16 Dni Przeciwko Przemocy ze względu na Płeć. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na różne formy przemocy i na szkodliwe przekonania, przez które ofiary spotykają się z powszechnym bagatelizowaniem ich odczuć, manipulacją czy zastraszaniem. Bardzo często nie wiedzą też, gdzie szukać pomocy. W konsekwencji duża liczba przypadków nie zostaje zgłoszona i nagłośniona, a przemoc w czterech ścianach naszych domów wciąż wzrasta. Twarzą kampanii jest Anita, konsultantka firmy Avon. Kobieta taka sama, jak my wszystkie. Na przemoc nie miała wpływu, została nią dotknięta w rodzinnym domu, ojciec bił ją od kiedy pamięta. Były siniaki, krew i ból. Dziś Anita ma własną rodzinę, w której każdy szanuje każdego. Ale to może by się nie udało, gdyby nie ciężka praca nad poczuciem własnej wartości wykonana pod okiem psychologów, głośny sprzeciw i nieoceniona pomoc ze strony wielu osób. Firma Avon od lat wspiera swoje konsultantki i pracownice, które były narażone na przemoc we własnych domach. Jednak nie każdy znajdzie pomoc w pracy i w swoim najbliższym otoczeniu. Trzeba się o nią upomnieć i nie wstydzić się o niej mówić. Dlatego czas obalić mity na temat przemocy...

Przeczytaj
dzień na u
materiały PR
Styl życia AVON Polska wprowadza dla pracowników dzień wolny na badania USG
Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z AVON wspólnie przekonują, że każda kobieta potrzebuje raz w roku dnia dla siebie, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie. Właśnie dlatego AVON urzeczywistnia „Dzień na U” – dając swoim pracownikom dzień wolny na profilaktykę. Wspólnie z Fundacją Rak’n’Roll zachęca pracodawców, aby poszli za ich przykładem.
Materiał partnera
listopad 12, 2019

Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi. Dlaczego? Bo nie mają czasu. W biegu i natłoku codziennych zajęć często o nich zapominają. A przecież troska o zdrowe piersi jest formą dbania o siebie, tak samo oczywistą, jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness! Fundacja Rak’n’Roll łączy siły z AVON, by ułatwić dziewczynom zadbanie o siebie i regularne badanie USG piersi . W pierwszym etapie kampanii „Dzień na U” dofinansowanych zostało 10 000 badań w Gabinetach z Różową Wstążką na terenie całej Polski. Kolejnym etapem działań jest wpisanie Dnia na U w kalendarze pracowników. Zależy nam, aby kobiety traktowały profilaktykę jako część stylu życia. Chcemy, żeby Dzień na U na stałe wpisał się do naszych kalendarzy. Wyobraźmy sobie, że obok dobrze znanych świąt i uroczystości jest też Dzień na U. Dzień, który daje szansę każdej kobiecie, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. Potraktujmy go jak święto – zdrowia, samoświadomości, czułości – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. Chcemy by praktyka, którą wprowadza firma AVON, określała dobrego pracodawcę. Dlatego wraz z AVON rozpoczęliśmy prace nad zasadami, które pozwolą innym na wdrożenie tego rozwiązania – zaznacza. Kiedy bardzo nam na czymś zależy, jesteśmy w stanie odłożyć wszystkie inne rzeczy na bok i się temu poświęcić. Dlaczego nie mamy takiego podejścia do swojego zdrowia? Czy jest coś ważniejszego od niego? Ani kariera zawodowa, ani wyjazdy czy rzeczy materialne, nie przyniosą nam radości, jeśli nasz organizm odmówi posłuszeństwa. Powiesz ok, ale badania są drogie. Dobrze, dofinansujemy je i to w rekordowej ilości – 10 000 w 2019 roku! Co  jeszcze powstrzymuje Cię od wizyty u lekarza, czas? Ok, dajemy Ci dodatkowy dzień wolny w roku na zadbanie o swoje zdrowie. Czy masz jeszcze jakąś wymówkę? - mówi Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Dzień na U - potrzebuje go każda kobieta
Życie. Dzień za dniem. Wszystkie podobne, ale nie wszystkie tak samo ważne. Jest dzień, który znaczy więcej niż inne. To dzień na U. Dzień, którego raz w roku potrzebuje każda kobieta, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie. 15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, wystartowała nowa kampania Fundacji Rak'n'Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi, zachęcająca Polki do regularnych badań.
Agnieszka Pulikowska
październik 17, 2019

Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi. Dlaczego? Bo nie mają czasu. W biegu i natłoku codziennych zajęć często o nich zapominają. A przecież troska o zdrowie piersi jest formą dbania o siebie tak samo oczywistą, jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness! Raz w roku każda młoda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. USG to całkowicie bezbolesne, bezpieczne badanie, które trwa tylko kilkanaście minut – zaznacza Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. W akcji Dzień na U wzięło udział wiele gwiazd: Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak czy Małgorzata Rozenek-Majdan, które na jeden dzień znikają ze swoich kanałów social mediowych, pokazując, że nic nie jest tak ważne jak własne zdrowie. Jednogłośnie zachęcają one do wzięcia Dnia na U i zadbania o swoje piersi. Ty też dodaj do kalendarza Dzień na U - umów się na badanie, zmień swoje zdjęcie profilowe za pomocą U-filtra na Facebooku i Instagramie i pokaż, jak ważny to dzień! W ramach kampanii Dzień na U AVON dofinansował 10 tysięcy badań USG piersi! Można się na nie umówić w jednym z Gabinetów z Różową Wstążką zlokalizowanych w całej Polsce. Rejestracja jest niezwykle prosta – wystarczy wejść na stronę dziennau.pl, znaleźć gabinet w swojej okolicy i zapisać się online, telefonicznie lub poprzez portal ZnanyLekarz.pl. Pełna lista gabinetów, które dołączyły do akcji znajduje się na stronie dziennau.pl. Chcemy, by kobiety znalazły jeden dzień w roku na USG, dlatego głośno o tym mówimy i umożliwiamy im to. W tym roku dofinansowaliśmy rekordową liczbę badań w historii kampanii AVON Kontra Rak Piersi. Ponadto nasze Ambasadorki Piękna dołączyły do najpopularniejszych influencerek i 15 października wzięły Dzień na U,...

Przeczytaj