Ziaja Med
Chcę testować
Yves Rocher
Laureaci
OnlyBio
Laureaci
Bielenda
Laureaci
Garnier
Laureaci
 Routines by Alkmie
Laureaci
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Laureaci
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Garnier Fructis Curls Method
Laureaci
SheCare Laboratories Clean Skin Therapy
Laureaci
Avène VITAMIN ACTIV Cg
Wyniki testu
MIXA LAB SERUM
Laureaci
Morus i Nagana z „Gogglebox” rapują na rzecz walki z koronawirusem. Ale oni mają głosy!
Newsy

Morus i Nagana z „Gogglebox” rapują na rzecz walki z koronawirusem. Ale oni mają głosy!

Najpierw Krzysztof Zalewski, Dawid Podsiadło, Quebonafide i Taco Hemingway… teraz do wyzwania #Hot16Challenge2 dołączyły gwiazdy „Gogglebox. Przed telewizorem”. Takiego talentu nikt się po nich nie spodziewał.

Akcja #Hot16Challenge2 bije rekordy popularności wśród gwiazd. Do wyzwania dołączają kolejni artyści, którzy nagrywając swoje „szesnastki” pragną wspomóc walkę z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Swój wkład w finansowanie zmagań z Covid-19 za pomocą zabawy na YouTube mają już za sobą m.in.  Paweł Domagała, Krzysztof Zalewski, Daria Zawiałow, Taco Hemingway, Quebonafide czy Dawid Podsiadło, a nawet Mateusz Pawłowski, znany jako Kacperek z „Rodzinki.pl. Co ciekawe ten ostatni wywołał niemałe poruszenie wśród internautów, a wszystko przez wyśmiewanie aparycji Tomasza Karolaka podczas rapowania w szczytnym celu. Teraz do gry dołączyli koleni celebryci, którzy swoją karierę zawdzięczają głównie udziałowi w „Gogglebox. Przed telewizorem”. Mowa o Marku „Morusie” i Damianie „Nagana”.

Morus i Nagana z „Gogglebox” rapują na rzecz walki z koronawirusem

Morus i Nagana zyskali sławę dzięki udziałowi w „Gogglebox. Przed telewizorem”, gdzie w towarzystwie Mateusza „Big Boya” Borkowskiego na żywo na antenie TTV komentują wybrane programy telewizyjne. Choć mężczyźni dali się poznać widzom stacji jako pewni siebie, charyzmatyczni i zabawni przyjaciele, mało kto wie, że od lat związani są z branżą muzyczną, gdzie realizują się jako raperzy. Teraz panowie postanowili wykorzystać swoją pasję i wesprzeć walkę z koronawirusem nagrywając swoje „szesnastki” z okazji #Hot16Challenge2.

Morus swoim utworze postanowił poruszyć temat tolerancji, oraz niespełnionych ambicji, z jakimi zmaga się wiele osób.

Z kolei Nagana poszedł o krok dalej i w niewybrednych słowach odniósł się do sytuacji politycznej w naszym kraju.

#Hot16Challenge2 na czym polega?

#Hot16Challenge powstał w 2014 r., w nawiązaniu do modnego wówczas #IceBucketChallenge. Artyści jednak nie wylewali na siebie wiadra zimnej wody, w celu zbierania funduszy na walkę ze stwardnieniem zanikowym bocznym (ALS), rzucali sobie wyzwanie twórcze polegające na opublikowaniu utworu składającego się z 16 wersów. Każdy nominowany miał 72 godziny na odniesienie się do wyzwania .

Teraz #Hot16Challenge2 powrócił w wielkim stylu i stał się okazją do finansowego wsparcia służb walczących z koronawirusem. Artyści kolejno dołączający do akcji zachęcają swoich fanów do wzięcia udziału w internetowej zbiórce. Postępy w działaniu oraz kolejne nominacje możecie śledzić na oficjalnej stronie #Hot16Challenge2.

Co sądzicie o utworach Morusa i Nagany? Spodziewaliście się po nich takiego raperskiego talentu?

Zdjęcie: Instagram

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Apart
Trendy
Najlepszy pomysł na upominek dla mamy? Biżuteria!
Współpraca reklamowa
Tresemme
Pielęgnacja
Wizażanki sprawdziły, jak działa profesjonalna pielęgnacja włosów z TRESemmé
Współpraca reklamowa
Yves Rocher
Pielęgnacja
Piękne włosy na wiosnę. TOP 5 produktów, w które warto zainwestować
Współpraca reklamowa
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Pielęgnacja
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Współpraca reklamowa
Bourjois
Makijaż
Makijaż na ślub i wesele - te kosmetyki stworzą idealny imprezowy look
Współpraca reklamowa
renee
Trendy
Kampania House of renee - marka zaprasza do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody
Współpraca reklamowa
glov
Pielęgnacja
Recenzentki oceniły, jak się sprawdza zrównoważona pielęgnacja z GLOV®. 94% poleci ją innym kobietom
Współpraca reklamowa
Garnier Vitamin C
Pielęgnacja
Czy warto zainwestować w kosmetyki z witaminą C? Wizażanki znają odpowiedź!
Współpraca reklamowa