Yves Rocher
Laureaci
OnlyBio
Laureaci
Bielenda
Laureaci
Garnier
Laureaci
 Routines by Alkmie
Laureaci
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Laureaci
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Garnier Fructis Curls Method
Laureaci
SheCare Laboratories Clean Skin Therapy
Laureaci
Avène VITAMIN ACTIV Cg
Wyniki testu
MIXA LAB SERUM
Laureaci
Laureaci
Martyna Wojciechowska skorzystała z usług seksualnej asystentki
ONS.pl
Newsy

Martyna Wojciechowska interweniuje i ostrzega. "Zaczyna się od niewinnych zabaw"

Martyna Wojciechowska postanowiła zabrać głos w bardzo ważnej sprawie. Chodzi o pogłębiający się problem stosowania filtrów upiększających przez najmłodsze pokolenie.

Podróżniczka była dzisiaj gościem w programie "Dzień Dobry TVN". To właśnie tam zdecydowała się powiedzieć więcej o najnowszej kampanii społecznej "#PięknoBezFiltra", której została twarzą. Dane, które przedstawiła Martyna są zaskakujące!

Martyna Wojciechowska o kampanii "#PięknoBezFiltra"

W życiu Martyny nie brakuje ostatnio rewolucji. Po rozstaniu z Przemkiem Kossakowskim, Wojciechowska szybko stanęła na nogi i rozpoczęła dalszą realizację swoich celów. Jednym z nich jest uświadomienie opinii publicznej, jak szkodliwe dla psychiki dziecka mogą być instagramowe filtry. Według Martyny regularne stosowanie ich może wprawić nastolatków w bardzo duże kompleksy, a finalnie spowodować, że zaczną oni chorować na depresję i inne zaburzenia psychiczne.

Przeprowadzone badania wykazały, że aż 91% POLSKICH NASTOLATEK UŻYWAŁO FILTRÓW I NAKŁADEK lub w inny sposób modyfikowało swój wygląd na zdjęciach! Co więcej, robią to coraz młodsze dziewczynki. Nastolatki najczęściej poprawiają na zdjęciach swoją twarz, aż 70% dziewczyn tak robi! W dalszej kolejności ulepszają włosy, skórę i oczy. Te liczby są bardzo niepokojące. Używanie filtrów przez nastolatki/ nastolatków, jak się okazuje, niejednokrotnie jest w korelacji do ich poczucia własnej wartości - czytamy w poście Martyny, który opublikowała tuż przed wejściem na antenę TVN.

Zaznaczyła, że zamierza aktywnie promować w mediach trend na naturalność i pokazywanie się bez filtra.

Bardzo zależy mi na tym, żeby promować w mediach i social mediach piękno bez filtra i żebyśmy byli wobec siebie bardziej szczerzy, bo jak się okazuje, te modyfikacje wyglądu w social mediach mają bezpośredni wpływ na samopoczucie naszych dzieci, które coraz częściej popadają choćby w depresję  - pisze.

Martyna zaznaczyła także, że niewinne korzystanie z filtrów może być postrzegane jako zabawa. Ale najczęściej to właśnie od niej zaczynają się poważne problemy.

Ja bardzo przestrzegam przed używaniem filtrów, bo zaczyna się od niewinnych zabaw typu uszy króliczka itd. - kończy Martyna.

Czy podzielacie jej opinię?

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Apart
Trendy
Najlepszy pomysł na upominek dla mamy? Biżuteria!
Współpraca reklamowa
Tresemme
Pielęgnacja
Wizażanki sprawdziły, jak działa profesjonalna pielęgnacja włosów z TRESemmé
Współpraca reklamowa
Yves Rocher
Pielęgnacja
Piękne włosy na wiosnę. TOP 5 produktów, w które warto zainwestować
Współpraca reklamowa
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Pielęgnacja
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Współpraca reklamowa
Bourjois
Makijaż
Makijaż na ślub i wesele - te kosmetyki stworzą idealny imprezowy look
Współpraca reklamowa
renee
Trendy
Kampania House of renee - marka zaprasza do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody
Współpraca reklamowa
glov
Pielęgnacja
Recenzentki oceniły, jak się sprawdza zrównoważona pielęgnacja z GLOV®. 94% poleci ją innym kobietom
Współpraca reklamowa
Garnier Vitamin C
Pielęgnacja
Czy warto zainwestować w kosmetyki z witaminą C? Wizażanki znają odpowiedź!
Współpraca reklamowa