#Skincycling z kosmetykami L'Oréal Paris
Chcę testować
Soraya Probio
Chcę testować
Samarité Divine Acid Peeling
Chcę testować
Hagi Korzenna Pomarańcza
Chcę testować
Bielenda
Laureaci
Neutrogena hydro boost
Wyniki testu
Bioderma NAOS
Laureaci
Miya Cosmetics mySKINpro
Laureaci
maseczki do twarzy marki Ziaja
Laureaci
Suplementy diety Health Labs Care
Laureaci
Shecare Laboratories Total Revital Solution
Laureaci
Eveline Cosmetics - zestaw do makijażu
Wyniki testu
kosmetyki aa
Wyniki testu
Ochronny duet od Miya Cosmetics
Laureaci
Nawilżający duet Miya Cosmetics
Laureaci
sera Bielenda Skin Clinic Professional
Laureaci
serum NIVEA LUMINOUS630®
Laureaci
Zestaw kosmetyków Klorane
Laureaci
Zestaw produktów Seysso
Laureaci
Kosmetyki Max Factor
Laureaci
Małgorzata Rozenek-Majdan wyjaśnia nazwę marki
Instagram@m_rozenek
Newsy

Małgorzata Rozenek wyznaje sekret nazwy swojej firmy. To prawdziwa królowa dramy!

Małgorzata Rozenek niedawno założyła firmę odzieżową. To nie spodobało się Oli Żuraw, która oskarżyła celebrytkę o kopiowanie jej produktów. Perfekcyjna po raz kolejny zabrała głos w sprawie.

Mrs.Drama to nowa marka odzieżowa Małgorzaty Rozenek-Majdan. W kolekcji znajdziemy zarówno sportowe ubrania, jak i eleganckie komplety garniturowe. Na ostatniej transmisji live na Instagramie Rozenek postanowiła podzielić się z fanami genezą powstania nazwy marki oraz odnieść się do konfliktu z Olą Żuraw.

Czy Małgorzata Rozenek skopiowała ubrania Oli Żuraw?

To mocne oskarżenie pojawiło się w mediach w ostatni piątek. Była uczestniczka Top Model zarzuciła perfekcyjnej plagiat i stwierdziła, że odzież dostępna w sklepie Małgosi jest wierną kopią zaprojektowanych przez modelkę ubrań. 

Dowiedzieliśmy się także, że dalszy spór będzie rozstrzygnięty za pomocą prawników, a obie panie nie będą samodzielnie kontaktować się w sprawie. Małgorzata Rozenek postanowiła zorganizować „lajwa” za pośrednictwem Instagrama, na którym miała wytłumaczyć widzom dalsze postępowanie w konflikcie oraz zbudować tożsamość swojej marki.

 

Kim jest "Mrs. Drama"?

Rozenek słynąca z dystansu do własnej osoby postanowiła zaczerpnąć inspirację do nazwy marki z najbliższego środowiska. Kogo zatem określa mianem „Pani Dramy?”

Nazwa nie jest przypadkowa. Bardzo wiele rzeczy, które robię, budzi jakieś ogromne dramy. Moi przyjaciele nazywają mnie Mrs. Drama. Stąd nazwa firmy. To jest trochę tak, że wszystko, co robię, budzi ekstremalne emocje. Z jednej strony - to bardzo dobrze, a z drugiej... no to zależy. Nie chcę się rozwodzić na temat tego, co się teraz dzieje, bo szkoda na to naszego czasu, naszej energii i mam nadzieję, że porozmawiamy sobie o marce. Świat jest bardzo duży, rynek jest chłonny. I tak jak napisał do mnie jeden z czołowych polskich projektantów, na tym rynku znajdzie się miejsce dla nas wszystkich – wyznała podczas transmisji.

Podoba Wam się pomysł na nazwę firmy?

 

Nasze akcje
skincycling
Pielęgnacja
Rutyna pielęgnacyjna #SkinCycling - po jakie kosmetyki sięgnąć?
Współpraca reklamowa
Philips badanie
zdrowy uśmiech badanie
Styl życia
Poznaj sposób na piękny i zdrowy uśmiech
Współpraca reklamowa
trendy makijażowe
Makijaż
Skinimalism, 90’s Makeup i Dopamine Glam: odtwarzamy trendy makijażowe kosmetykami NYX, L'Oréal Paris i Maybelline
Współpraca reklamowa
Zdowy uśmiech
Styl życia
Uśmiech, a pewność siebie – badanie Wizaz.pl i SEYSSO
Współpraca reklamowa
syoss minisite
Fryzury
Zdrowe włosy to piękne włosy - poznaj sposoby na domową metamorfozę
Współpraca reklamowa
Test nowej kolekcji lakierów klasycznych GLOW HOLO od Semilac
Manicure
Przetestowałam nową kolekcję lakierów Semilac Glow Holo. Uzyskałam efekt lip gloss nails w minutę! [test redakcji]
Współpraca reklamowa
Skóra z niedoskonałościami - jakiej wymaga pielęgnacji i jak wpływa na codzienne życie? Badanie Wizaz.pl i marki Heath Labs Care
badanie wizaz
Pielęgnacja
Skóra z niedoskonałościami - jakiej wymaga pielęgnacji i jak wpływa na codzienne życie? Badanie Wizaz.pl i Health Labs Care
Współpraca reklamowa
SKINFLOODING
Pielęgnacja
Sprawdź, jak działa #skinflooding
Współpraca reklamowa