Mąka do twarzy brzmi mało zachęcająco, ale w żadnym wypadku nie chodzi o tę, którą można znaleźć w kuchni. Mowa o pudrze, który jest nowością. Ingrid Face Flour Natural Grain Powder to nasz nowy obiekt westchnień - nie tylko ze względu na nazwę, ale też obietnice producenta. Trwałość do 16 godzin, brak uczucia obciążenia skóry, wyrównanie kolorytu. A to i tak jeszcze nie wszystko!
Jak działa puder Ingrid Face Flour Natural Grain?
Puder Ingrid Face Flour jest jedną z kilku nowości, która zasiliła asortyment tej marki. Pochodzi z kolekcji Saute i już teraz budzi zainteresowanie fanek makijażu. Na Instagramie Ingrid Cosmetics możemy przeczytać pierwsze pochlebne opinie na temat tego kosmetyku:
- Uwielbiam ten puder.
- Mam go i bardzo sobie chwalę.
Naszą uwagę zwróciła przede wszystkim nazwa pudru - mąka do twarzy. Pierwsze skojarzenia są zupełnie mylne, bo faktyczne właściwości pudru nie mają zupełnie nic wspólnego z tradycyjną mąką. Mimo białego koloru, Face Flour nie bieli, ponieważ tak naprawdę jest transparentny.
Praktycznie nie czuć go też pod palcami i bardzo przyjemnie rozprowadza się na skórze, która natychmiast zyskuje jedwabistą gładkość. Najlepiej wygląda rozprowadzony cienką warstwą puchatym pędzlem - taki rodzaj aplikacji zapewnia naturalny wygląd.
W plastikowym słoiku znajduje się 10 g pudru. Kosztuje 35 zł. Wewnątrz opakowania znajdują się również puszek oraz sitko zabezpieczające przed wysypaniem nadmiaru pudru.
Warto jeszcze wspomnieć, że linia Saute została stworzona na bazie naturalnych składników, które mają być wsparciem dla skóry. Dla przykładu - puder zawiera składniki zbożowe, które pozwalają na ekspresowe pochłanianie sebum oraz matowienie cery.
Marka Ingrid Cosmetics weszła na zupełnie inny poziom tworzenia kosmetyków. Nowości, które systematycznie możemy podziwiać na jej Instagramowym profilu cieszą oko nie tylko pod względem opakowań, ale też świetnie dobranej kolorystyki. Kolekcje Foxy Eyes, Candy Boom czy Bali są rozchwytywane również przez influencerów. Mieliście okazję zapoznać się z nową odsłoną marki?