Yves Rocher
Chcę testować
OnlyBio
Chcę testować
Bielenda
Chcę testować
Garnier
Chcę testować
 Routines by Alkmie
Chcę testować
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Chcę testować
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Garnier Fructis Curls Method
Laureaci
SheCare Laboratories Clean Skin Therapy
Laureaci
Avène VITAMIN ACTIV Cg
Wyniki testu
MIXA LAB SERUM
Laureaci
Laureaci
Królowa Elżbieta w błękitnym kapeluszu
ONS.pl
Newsy

Królowa Elżbieta II nie nada narodzonemu właśnie prawnukowi ŻADNEGO przysługującego mu tytułu!

Królowa Elżbieta II nie nada narodzonemu właśnie prawnukowi ŻADNEGO przysługującego mu tytułu!

To radosne dni na brytyjskim dworze królewskim. Księżniczka Eugenia, nazywana ulubioną wnuczką królowej Elżbiety II, dwa dni temu poinformowała za pośrednictwem Instagrama o narodzinach kolejnego Royal Baby. Choć prawnuk królowej jest 11. w kolejce do tronu, i przysługuje mu oficjalny tytuł, przynajmniej na razie go nie dostanie. Dlaczego?

Wnuk królowej nie otrzyma tytułu

Syn księżniczki Eugenii i jej męża Jacka Brooksbanka przyszedł na świat we wtorek, 9 lutego 2021 roku, o godzinie 08:55 w szpitalu Portland. Jak poinformowano, tata asystował przy porodzie.

Jej Królewska Wysokość Księżniczka Eugenie urodziła syna dzisiaj, 9 lutego 2021 roku, o godzinie 08:55 w szpitalu Portland. Obecny był Jack Brooksbank. Dziecko waży 8 funtów 1 uncja - to komunikat z instagramowego profilu rodziny królewskiej!

Jak informuje Pałac Buckingham, zarówno dziecko, jak i mama, czują się dobrze.

 

Urodzony we wtorek syn jest pierwszym dzieckiem księżniczki Eugenii i Jacka Brooksbanka, pierwszym wnukiem księżnej Sary i dziewiątym prawnukiem królowej Elżbiety i księcia Filipa. Jak informuje "Daily Mail", dwudniowy malec jest 11. w kolejce do brytyjskiego tronu za księciem Karolem, Williamem i jego dziećmi - Jerzym, Karoliną i Ludwikiem, księciem Harry’m i jego synem Archie’m, księciem Andrzejem, księżną Beatrice i samą Eugenią. 

Jak jednak podaje „Daily Mail”, syn Eugenii, którego imienia ciągle nie ujawniono, nie będzie pełnił żadnej oficjalnej roli, nie otrzyma też tytułu, a co za tym idzie, nie będzie miał żadnych królewskich obowiązków. Skąd taka decyzja? Tabloid powołuje się na przyjaciół królewskiej wnuczki, która ich zdaniem woli macierzyństwo i własną karierę od królewskich obowiązków. I podobnej drogi chciałaby również dla swojego dziecka.

 

Jak się okazuje, królowa Elżbieta II jest gotowa, by nadać prawnukowi przysługujący mu tytuł, ale nie została o to oficjalnie poproszona. Jeśli taka prośba jednak wpłynie, może to zrobić w każdej chwili.

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Tresemme
Pielęgnacja
Wizażanki sprawdziły, jak działa profesjonalna pielęgnacja włosów z TRESemmé
Współpraca reklamowa
Yves Rocher
Pielęgnacja
Piękne włosy na wiosnę. TOP 5 produktów, w które warto zainwestować
Współpraca reklamowa
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Pielęgnacja
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Współpraca reklamowa
Bourjois
Makijaż
Makijaż na ślub i wesele - te kosmetyki stworzą idealny imprezowy look
Współpraca reklamowa
renee
Trendy
Kampania House of renee - marka zaprasza do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody
Współpraca reklamowa
glov
Pielęgnacja
Recenzentki oceniły, jak się sprawdza zrównoważona pielęgnacja z GLOV®. 94% poleci ją innym kobietom
Współpraca reklamowa
Garnier Vitamin C
Pielęgnacja
Czy warto zainwestować w kosmetyki z witaminą C? Wizażanki znają odpowiedź!
Współpraca reklamowa
Test linii do pielęgnacji włosów wysokoporowatych so!flow by Vis Plantis
Fryzury
Puch i szorstkość zniknęły już po 1 myciu! Linia do włosów wysokoporowatych so!flow od Vis Plantis dała mi gładkie i miękkie pasma
Współpraca reklamowa