Bioderma Sebium
Wyniki testu
Bioderma Pigmentbio
Wyniki testu
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Chcę testować
beBIO, Baby Hair Complex
Wyniki testu
Kosmetyki Oillan
Chcę testować
Bioderma Hydrabio Hyalu+
Wyniki testu
NIVEA dwufazowy płyn do demakijażu
Wyniki testu
Zestaw kosmetyków Orientana
Chcę testować
Kosmetyki Kiehl’s
Chcę testować
La Roche-Posay Effaclar
Chcę testować
kosmetyki Clochee
Chcę testować
glov
Laureaci
Maybelline New York i NYX Professional
Laureaci
Garnie Pure Active
Laureaci
Kosmetyki Max Factor
Wyniki testu
Kosmetyki Garnier Vitamin C
Laureaci
Kosmetyki do ciała Mixa
Laureaci
Laureaci
Chcę testować
suche szampony Batiste
Wyniki testu
krem BB Kobo Professionel - My BB Cream SPF 50+
Instagram@koboprofessional_official
Newsy

Krem BB z filtrem SPF 50 tej drogeryjnej marki to hit - „lepszy niż słynna koreańska Missha”

Krem BB Kobo Professionel z filtrem i kwasem hialuronowym to produkt z drogerii, który działa jak krem i podkład w jednym. Odmładza cerę, zapobiega jej przesuszaniu się i działa jak filtr.

Krem BB Kobo Professionel to stosunkowo nowy produkt marki, który pojawił się kilka miesięcy temu, a który użytkowniczki Instagrama porównują do kultowej Misshy. Dostępny jest w drogeriach Natura w cenie 29,99 zł. Kupimy go w trzech odcieniach - z czego dwa z nich zostały przecenione. W obniżonej cenie dostaniemy je za 17,99 zł.

Zobacz także: TOP 5 kremów BB. Przykryją nie tylko przebarwienia

Krem BB Kobo Professionel My BB Cream SPF 50+

Krem BB Kobo to produkt, który daje delikatne krycie, bez obciążania cery i zapychania porów. W rezultacie otrzymujemy naturalny efekt, bez maski i podkreślania skórek. Produkt Kobo kamufluje drobne niedoskonałości i zaczerwienienia, wyrównując koloryt skóry. Ma lekką formułę, która sprawia, że jest niewyczuwalny na skórze, a jednocześnie poprawia jej wygląd. Jego konsystencja sprawia, że dobrze się rozprowadza, nie zastyga w załamaniach i długo utrzymuje się na skórze.

 

krem BB Kobo Professionel - My BB Cream SPF 50+
mat. prasowe

Oprócz krycia, krem BB spełnia rolę kosmetyku do pielęgnacji. Wśród właściwości produktu z drogerii Natura znajdziemy nawilżenie i rozświetlenie cery. Co więcej, krem ma działanie odmładzające ze względu na zawartość witaminy C o działaniu antyoksydacyjnym. Produkt wzbogacony został o filtr SPF 50, dzięki któremu chroni skórę przed szkodliwym wpływem promieni UV na skórę.

Składniki pielęgnujące kremu BB Kobo 

W składzie kremu BB Kobo My BB Cream znajdziemy m.in.:

  • witaminę C -  rozjaśniającą przebarwienia, nadającą cerze blasku, spłycającą zmarszczki,
  • olej makadamia - bogaty w witaminy A, E i B, ale też nawilża skórę, wzmacnia naskórek, ale też działa kojąco i wpływa na poprawę elastyczności skóry,
  • olej meadowfoam - nawilżający skórę, łagodzący podrażnienia na wrażliwej skórze, odżywiający ją, o właściwościach przeciwutleniających,
  • ekstrakt z nasion goji - utrzymujący nawilżenie w naskórku, wzmacniający i antyoksydacyjny,
  • kwas hialuronowy - nawilżający naskórek i zapobiegający utracie wilgoci.

Przetestujecie go?

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Amazon beauty kurier
Styl życia
Beauty Kurier: 10 produktów idealnych na Dzień Kobiet, które zamówisz na Amazon.pl
Współpraca reklamowa
CCC SPORT ICONS - kampania SS2024
Moda
Ikony sportowego stylu marek adidas, Champion, Puma, Reebok, Sprandi i Vans! 
Współpraca reklamowa
Jak się pozbyć trądziku? Nie tylko oczyszczanie jest ważne! Poznaj 4 kroki do pięknej skóry
Pielęgnacja
Jak się pozbyć trądziku? Nie tylko oczyszczanie jest ważne! Poznaj 4 kroki do pięknej skóry
Współpraca reklamowa
EISENBERG Paris i FOREO
Pielęgnacja
Symbioza Piękna: EISENBERG Paris i FOREO Sweden łączą siły w wyjątkowej kolaboracji
Współpraca reklamowa
shehand
Pielęgnacja
Ta seria z ceramidami kompleksowo zadba o skóry dłoni! 
Współpraca reklamowa
Rzęsy bondingowe nanolash
Makijaż
Rzęsy bondingowe Nanolash - szybki sposób na zachwycające spojrzenie
Współpraca reklamowa
Rossmann
Styl życia
Nowa misja Rossmanna: Inspirujemy, wspieramy, pomagamy innym kochać siebie na co dzień
Współpraca reklamowa
Avene
Pielęgnacja
Ruszyła 8. edycja konkursu POLSKI PACJENT W AVÈNE. Do wygrania wyjazd do Centrum Hydroterapii w Avène we Francji
Współpraca reklamowa