Yves Rocher
Chcę testować
OnlyBio
Chcę testować
Bielenda
Chcę testować
Garnier
Chcę testować
 Routines by Alkmie
Chcę testować
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Chcę testować
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Garnier Fructis Curls Method
Laureaci
SheCare Laboratories Clean Skin Therapy
Laureaci
Avène VITAMIN ACTIV Cg
Wyniki testu
MIXA LAB SERUM
Laureaci
Laureaci
Newsy

Fryzjer wysłał list gończy za klientką bo... wyszła z salonu z farbą na włosach

Osoba wykonująca usługę była zszokowana tym, że klientka wyszła zaraz po nałożeniu farby i nigdy nie wróciła do salonu. Zareagowano jednak dość ostro.

Wizyta u fryzjera to czasem wydatek nawet kilkuset złotych. Wszyscy wiemy jednak, że warto oddać się w ręce doświadczonego stylisty, aby później cieszyć się pięknymi włosami i modną fryzura. Z pewnością tego właśnie oczekiwała klientka jednego z brytyjskich salonów fryzjerskich. Problem w tym, że nigdy nie miała zamiaru zapłacić za usługę.

Zobacz także: Farbujesz włosy? W takim razie powinnaś unikać tego składnika

Nieuczciwa klienta wyszła z salonu z farbą na włosach

Salon No 23 Hair & Beauty Studio podzielił się na swoich social mediach zaskakującą historią. Niejaka Helen Lee (prawdopodobnie nie jest to jej prawdziwe nazwisko) umówiła się na koloryzację włosów. Została poinformowana o tym, że usługa będzie kosztować 70 funtów czyli około 350 zł. 

Klientka przyszła na wizytę, fryzjerka zrobiła zdjęcie jej włosów i przystąpiła do nakładania farby. Gdy skończyła, klientka zapytała czy może wyjść do pobliskiego sklepu po coś do jedzenia w trakcie trzymania farby na włosach. Stylistka bez problemu się zgodziła. Nie spodziewała się bowiem tego, co zdarzy się później. Niejaka Helena Lee nigdy nie wróciła do salonu, nie dokończyła usługi i nie zapłaciła za nią.

Właściciele salonu w nadziei, że nieuczciwą klientkę poruszy sumienie opublikowali post i przekazali lokalnym mediom zdjęcie, które zdołała zrobić fryzjerka. 

Upubliczniamy tę historię, bo być może przeczyta ją nasza bohaterka. Liczymy na to, że skontaktuje się z nami, wyjaśni sytuację i zapłaci za usługę. Być może wydarzyło się coś nieplanowanego i nie mogła wrócić - napisali na swoim Facebooku.

Właściciele postanowili zgłosić całe zajście na policję. Niestety, kobieta do tej pory nie odezwała się. Pozytywnym aspektem całej historii jest to, że po oświadczeniu salonu jego stali klienci zaproponowali, że zapłacą za usługę, aby pracownicy nie pozostali stratni.

Źródło zdjęcia głównego: Instagram

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Samarite
Pielęgnacja
Upiększenie i ochrona w jednym. Poznaj Divine Skin Perfector SPF 50 od Samarité
Współpraca reklamowa
renee
Trendy
Kampania House of renee - marka zaprasza do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody
Współpraca reklamowa
glov
Pielęgnacja
Recenzentki oceniły, jak się sprawdza zrównoważona pielęgnacja z GLOV®. 94% poleci ją innym kobietom
Współpraca reklamowa
Garnier Vitamin C
Pielęgnacja
Czy warto zainwestować w kosmetyki z witaminą C? Wizażanki znają odpowiedź!
Współpraca reklamowa
Test linii do pielęgnacji włosów wysokoporowatych so!flow by Vis Plantis
Fryzury
Puch i szorstkość zniknęły już po 1 myciu! Linia do włosów wysokoporowatych so!flow od Vis Plantis dała mi gładkie i miękkie pasma
Współpraca reklamowa
Soraya Ultra nawilżająca emulsja do ciała beauty Rx
Pielęgnacja
Ultra nawilżająca emulsja do ciała beauty Rx marki Soraya receptą na piękną skórę? Wizażanki to sprawdziły
Współpraca reklamowa
OnlyBio i Tymbark
Fryzury
Najbardziej orzeźwiająca kolekcja tej wiosny OnlyBio i Tymbark
Współpraca reklamowa
FaceBoom make-up X Kinga Sawczuk
Makijaż
Nowość! Poznajcie FaceBoom make-up X Kinga Sawczuk
Współpraca reklamowa