Yves Rocher
Chcę testować
OnlyBio
Chcę testować
Bielenda
Chcę testować
Garnier
Chcę testować
 Routines by Alkmie
Chcę testować
Zestaw kosmetyków Orientana
Wyniki testu
Ziaja Kokos Pomarańcza
Wyniki testu
Papier nawilżany Velvet
Wyniki testu
tołpa.® ideal age
Laureaci
Max Factor - kosmetyki do makijażu z efektem WOW
Wyniki testu
La Roche-Posay Mela B3
Chcę testować
Lirene – kosmetyki C+E Vitamin Energy
Laureaci
Kosmetyki Bourjois i Miss Sporty
Laureaci
Wyniki testu
Oeparol
Wyniki testu
Garnier Fructis Curls Method
Laureaci
SheCare Laboratories Clean Skin Therapy
Laureaci
Avène VITAMIN ACTIV Cg
Wyniki testu
MIXA LAB SERUM
Laureaci
Laureaci
365 dni - "Feel it"
Newsy

Filmowy Massimo z "365 dni" nagrał piosenkę i wydał teledysk!

Piosenka z filmu „365 dni” w wykonaniu Michele Morrone właśnie pojawiła się w sieci. Teledysk zawiera niepublikowane dotąd pikantne sceny z filmu. Jest naprawdę gorąco.

7 lutego do kin wchodzi jeden z bardziej wyczekiwanych filmów. „365 dni” stworzone na podstawie książki Blanki Lipińskiej już od dawna rozgrzewa fanów powieści erotycznych. Teraz w sieci pojawił się pierwszy utwór Michele Morrone, odtwórcy głównej roli. „Feel it” to singiel promujący debiutancki album artysty pt. „Dark Room”. Płyta ma utrzymać popowo- rockowy klimat i mieć swoją premierę w Walentynki. Singiel w godzinę od publikacji zdobył ponad 15 tysięcy odtworzeń. Nic dziwnego, teledysk pokazuje niepublikowane dotąd sceny z filmu, a Michele Morrone jest tam nieziemsko przystojny.

Piosenka do filmu „365 dni” - „Feel it”

Michele Morrone z zawodu jest aktorem, jednak śpiewanie to jego pasja. Talent i zamiłowanie do muzyki, przystojny Włoch udowodnił podczas nagrań do „Feel it”.

Massimo Torricelli, w którego się wciela aktor jest młodym szefem sycylijskiej rodziny mafijnej. Michele Morrone idealnie odnalazł się w tej roli. W teledysku widzimy, jak z pasją i namiętnością, a zarazem zwierzęcą agresją i magnetyzmem przyciąga do siebie swoją ekranową miłość- Laurę Biel, w którą wcieliła się Anna Maria Sieklucka. Całość przeplatana jest również scenami seksu – m.in. widzianymi z zewnątrz, tuż zza przeszklonej ściany warszawskiego wieżowca. Mocne, erotyczne sceny łagodzą malownicze krajobrazy słonecznych Włoch. Teledysk ujawnił emocje, jakie towarzyszą głównym bohaterom. To po prostu trzeba zobaczyć.

Za utwór odpowiedzialni są Patryk Kumór, Dominik Buczkowski-Wojtaszek (tworzący również dla Roksany Węgiel i Viki Gabor.) i Michele Morrone. 

Michele Morrone – mężczyzna wielu talentów

Michele Morrone niejednokrotnie pytany był o to, czy zamiast aktorstwa nie wolał obrać kariery modela. Ta ścieżka zawodowa nie odpowiada jednak ambicjom młodego mężczyzny.

Wielokrotnie proponowano mi pracę w branży mody, ale nie przyjąłem propozycji. W moim święcie, świeci sztuki, lepiej mieć coś do powiedzenia. Nie wyobrażam sobie, że moja praca mogłaby polegać tylko i wyłącznie na noszeniu ubrań – tłumaczy dla „Dzień Dobry TVN” Michele Morrone.

Aktorem chciał być już za dziecka. W wieku 11 lat pragnął o rozpoczęciu nauki w szkole aktorskiej, jednak nigdy do tego nie doszło. Morrone musiał szybko dorosnąć. Jego ojciec zmarł, kiedy ten miał zaledwie 12 lat. Trudna sytuacja rodzinna i finansowa sprawiła, że aktorstwa musiał uczyć się z oglądanych filmów. Zanim zrobił karierę, pracował na budowie i spełniał się w roli kelnera. Dopiero w wieku 20 lat dostał rolę w serialu. Wygrał casting do „Jak delfin” o włoskich pływakach.

Źródło zdjęcia głównego: kadr z teledysku "Feel it"

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Yves Rocher
Pielęgnacja
Piękne włosy na wiosnę. TOP 5 produktów, w które warto zainwestować
Współpraca reklamowa
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Pielęgnacja
Przetestowałam kosmetyki nowej marki Routines. Dzięki nim moja cera jest nawilżona i pełna blasku!
Współpraca reklamowa
Bourjois
Makijaż
Makijaż na ślub i wesele - te kosmetyki stworzą idealny imprezowy look
Współpraca reklamowa
renee
Trendy
Kampania House of renee - marka zaprasza do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody
Współpraca reklamowa
glov
Pielęgnacja
Recenzentki oceniły, jak się sprawdza zrównoważona pielęgnacja z GLOV®. 94% poleci ją innym kobietom
Współpraca reklamowa
Garnier Vitamin C
Pielęgnacja
Czy warto zainwestować w kosmetyki z witaminą C? Wizażanki znają odpowiedź!
Współpraca reklamowa
Test linii do pielęgnacji włosów wysokoporowatych so!flow by Vis Plantis
Fryzury
Puch i szorstkość zniknęły już po 1 myciu! Linia do włosów wysokoporowatych so!flow od Vis Plantis dała mi gładkie i miękkie pasma
Współpraca reklamowa
Soraya Ultra nawilżająca emulsja do ciała beauty Rx
Pielęgnacja
Ultra nawilżająca emulsja do ciała beauty Rx marki Soraya receptą na piękną skórę? Wizażanki to sprawdziły
Współpraca reklamowa