Bioderma Hydrabio Hyalu+
Wyniki testu
NIVEA dwufazowy płyn do demakijażu
Wyniki testu
Zestaw kosmetyków Orientana
Chcę testować
Badanie EllexTriumph
Badanie
Kosmetyki Kiehl’s
Chcę testować
La Roche-Posay Effaclar
Chcę testować
kosmetyki Clochee
Chcę testować
glov
Laureaci
Maybelline New York i NYX Professional
Chcę testować
Garnie Pure Active
Chcę testować
Kosmetyki Max Factor
Wyniki testu
Kosmetyki Garnier Vitamin C
Chcę testować
Kosmetyki do ciała Mixa
Chcę testować
Laureaci
Chcę testować
suche szampony Batiste
Wyniki testu
John Frieda Go Blonder
Laureaci
Vichy Dercos Oil Correct
Wyniki testu
kosmetyki Tarte
Wyniki testu
Kosmetyki Oxygenetic
Wyniki testu
Internauci wyśmiewają modną torebkę Jessiki Mercedes
Instagram @jemerced
Newsy

Fani wyśmiewają torebkę Jessiki Mercedes wartą 12 tys. złotych: „paskudniejszej nie widziałam”. Jest aż tak brzydka?

Najnowsza torebka Jessiki Mercedes wywołała falę hejtu. Jest niezwykle modna i zawrotnie droga, dlaczego więc aż tak nie spodobała się internautom? To trzeba zobaczyć!

Jessica Mercedes od zawsze znana była z zamiłowania do mody i luksusowych marek. Uwielbiająca podążać na najnowszymi trendami blogerka, wielokrotnie zachwycała fanów swoimi stylizacjami, z niezwykłą finezją łącząc projekty niszowych projektantów i ekskluzywnych domów mody z rzeczami z sieciówek oraz niebotycznie drogimi dodatkami. Niestety pomimo starań dziewczyny, jej niektóre modowe wybory uznawane są przez internautów za zbyt ekstrawaganckie i niezrozumiałe, przez co stają się obiektem drwin. Tak też było w przypadku najnowszego nabytku blogerki.  Mowa o robiącej wśród celebrytek i modowych guru torebce Bottega Veneta, która przez fanki Jess została uznana za najszpetniejszą torbę świata. Sprawdźcie dlaczego!

Internauci wyśmiewają modną torebkę Jessiki Mercede

Bycie na świeczniku show biznesu ma wiele blasków i cieni, o czym przekonała się niedawno Jessica Mercedes. W maju tematem numer jeden plotkarskich magazynów była afera metkowa z udziałem blogerki. Okazało się wtedy, że celebrytka promująca swoją markę odzieżową Veclaim, oszukuje swoich klientów, lansując ubrania jako szyte w Polce, podczas gdy tak naprawdę powstawały w Maroko pod szyldem marki Fruit of the Loom. By tego było mało z ubrań odpruwano oryginalne metki, lub co gorsza, ich nie usuwano i doszywano do nich kolejne już z logiem Veclaim. Gdy sprawa wyszła na jaw Jessica szybko zniknęła z mediów społecznościowych. Ten stan nie trwał jednak zbyt długo, bo gdy emocje nieco opadły, blogerka na nowo zaczęła prowadzić swoje instagramowe konto, które śledzi już bagatela 969 tys. obserwujących.

Teraz Jessica bardziej roztropnie podchodzi do tego, co pokazuje w internecie, jednak jedno z jej najnowszych zdjęć wywołało falę hejtu i zgorszenia. A wszystko przez wartą aż 12 tys. złotych torebkę Bottega Veneta, którą internauci okrzyknęli jednym z najszpetniejszych dodatków, jakie kiedykolwiek powstały.

Internauci wyśmiewają modną torebkę Jessiki Mercedes
Instagram @jemerced

Mam czasem wrażenie, że wielkie marki wypuszczają takie gnioty w postaci powyższej torebki (w cenie 2,5 tysięcy euro), po czym patrzą na nas z góry i śmieją się, że ktoś kupił – czytamy w komentarzach.

Blogerka starała się z dystansem podejść do sprawy i zażartowała, że moda jest to po, żeby się nią bawić.

Doskonała jest ta torba! A moda jest po to, aby się nią bawić i ja kocham takie „gnioty” – napisała blogerka.

Jednak tłumaczenie celebryki nie przemówiło do internautów, a wręcz przeciwnie. Słowa blogerki wywołały jeszcze większą falę hejtu.

Sorry, ale chyba nie widziałam bardziej paskudnej torby. 

Ona ma pająka na sobie. Masakra!

Nie gniewaj się, ale poczucie Twojego stylu jest dla mnie niezrozumiałe – piszą internauci.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Jessica Mercedes Kirschner (@jemerced)

A co wy sądzicie o najnowszej torebce Jess? Rzeczywiście jest aż tak szpetna?

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
CCC SPORT ICONS - kampania SS2024
Moda
Ikony sportowego stylu marek adidas, Champion, Puma, Reebok, Sprandi i Vans! 
Współpraca reklamowa
Badanie EllexTriumph
Styl życia
Czy Polki lubią swoje ciało? Weź udział w akcji #rozmowywprzymierzalni, którą serwis Elle.pl stworzył z marką Triumph
Współpraca reklamowa
Jak się pozbyć trądziku? Nie tylko oczyszczanie jest ważne! Poznaj 4 kroki do pięknej skóry
Pielęgnacja
Jak się pozbyć trądziku? Nie tylko oczyszczanie jest ważne! Poznaj 4 kroki do pięknej skóry
Współpraca reklamowa
EISENBERG Paris i FOREO
Pielęgnacja
Symbioza Piękna: EISENBERG Paris i FOREO Sweden łączą siły w wyjątkowej kolaboracji
Współpraca reklamowa
shehand
Pielęgnacja
Ta seria z ceramidami kompleksowo zadba o skóry dłoni! 
Współpraca reklamowa
Rzęsy bondingowe nanolash
Makijaż
Rzęsy bondingowe Nanolash - szybki sposób na zachwycające spojrzenie
Współpraca reklamowa
Rossmann
Styl życia
Nowa misja Rossmanna: Inspirujemy, wspieramy, pomagamy innym kochać siebie na co dzień
Współpraca reklamowa
Avene
Pielęgnacja
Ruszyła 8. edycja konkursu POLSKI PACJENT W AVÈNE. Do wygrania wyjazd do Centrum Hydroterapii w Avène we Francji
Współpraca reklamowa