Media społecznościowe, a w szczególności Instagram, są świetnym miejscem na to, by nie tylko stać się idolem mas, ale też stwarzają możliwości zarobku naprawdę imponujących sum. Idealnym przykładem na to, jest 7-letnia Everleigh Rose LaBrant, która pomimo młodego wieku jest uznawana nie tylko za najpopularniejsze, ale też najlepiej zarabiające dziecko na Instagramie. W czym tkwi jej sukces?

Reklama

Everleigh Rose LaBrant - najbogatsza dziewczynka na Instagramie

Everleigh Rose LaBrant to jedna z najbardziej przedsiębiorczych dziewczynek w Internecie. Ma zaledwie 7 lat, a już reklamuje niemal wszystko: kosmetyki, ubrania, zabawki, a nawet wielkie sieci handlowe. Pochodząca z Los Angeles młoda gwiazda social mediów w ciągu zaledwie 4 lat zdobyła na Instagramie wierne grono fanów, które liczy już ponad 5,1 mln osób i stale się powiększa. Jak tego dokonała?

Okazuje się, że za sukcesem zjawiskowej blondwłosej piękności, która urzeka internautów swoim radosnym śmiechem, beztroskim życiem oraz fenomenalnymi stylizacjami, stoi jej pomysłowa mama, która jest managerką swojej córki, ale też uznaną panią fotograf i blogerką, którą na Instagramie śledzi ponad 6,7 mln obserwatorów.

Zobacz także: Ta influencerka jest tak ładna, że ludzie… tatuują sobie jej twarz

Można więc powiedzieć, że Everleigh i jej przedsiębiorcza mama stworzyły prawdziwe imperium na którym zarabiają fortunę. Firma Bella Baby postanowiła sprawdzić, ile 7-latka zarobić w internecie. Te kwoty mogą przyprawić was o ból głowy! Jak wynika z ich analizy, mała Amerykanka może otrzymać od 10 aż do 16 tysięcy dolarów za jeden post sponsorowany. Przeliczając to na złotówki, otrzymujemy kwoty między 38, a nawet 60 tysięcy złotych za jedną publikację!

Zobacz także

Mama dziewczynki podkreśla, ze choć faktycznie zarabia na Instagramie, to Everleigh nie traktuje tych działań jak pracy, lecz zabawę. To jeszcze nie wszystko! Savannah Rose LaBrant nie zamierza ograniczać się jedynie do promocji jednej córki, ale też założyła instagramowe konto swojej drugiej, 2-letniej córeczce. Mała Posie Rayne LaBrant, idąc w ślady starszej siostry również w ekspresowym tempie stała się dziecięcą influencerką, którą na Instagramie śledzi już 1,7 mln osób.

To jeszcze nie koniec rewelacji. Savannah zdecydowała się również rozszerzyć działalność córek o kanał na YouTube, gdzie Everleigh zgromadziła już ponad 3,48 mln subskrybentów. To właśnie tam, urocza blondynka i jej mama nie tylko dzielą się recenzjami ubrań, zabawek i gadżetów, jakie otrzymują od reklamodawców, ale również testują jedzenie, czy biorą udział w popularnych w sieci wyzwaniach.

Zobacz także: Oto nowa „najładniejsza dziewczynka świata”! Naprawdę jest aż taka śliczna?

Reklama

Co myślicie o takim emanowaniem prywatnością małych dzieci? Uważacie, że rodzice powinni od małego uczyć swoje pociechy przedsiębiorczości, kreując je na gwiazdy w sieci, a może negujecie takie zachowanie? Koniecznie dajcie nam znać w komentarzu.

Reklama
Reklama
Reklama