Garnier Fructis Goodbye Damage
Chcę testować
Maybelline New York i NYX Professional
Wyniki testu
Let's Face It od Tutti Frutti
Wyniki testu
Chcę testować
John Frieda Go Blonder
Wyniki testu
Biotebal Plus
Chcę testować
Kosmetyki naturalna Pharma Care od Vis Plantis
Wyniki testu
Lakiery do włosów Taft
Chcę testować
 Lancôme Rénergie H.C.F. Triple Serum
Chcę testować
Dove Summer Revived
Chcę testować
Semilac BioColor
Wyniki testu
L'BIOTICA BIOVAX Glamour Ultra Violet for Blonds
Wyniki testu
 tołpa.® dermo face enzyme. peeling 3 enzymy
Chcę testować
Eucerin Anti-Pigment
Laureaci
Nowości drSkin Clinic
Wyniki testu
Kosmetyki Eau Thermale Avène
Laureaci
Douglas Collection - maskara i płyn
Chcę testować
DERMIKA MAESTRIA SKIN MATRIX REPAIR
Laureaci
Specjalistyczny Olejek Bio-Oil®
Laureaci
SKIN O3 ZONE
Laureaci
Everleigh Rose LaBrant - najbogatsza dziewczynka na Instagramie
Instagram @everleighrose
Newsy

To najbogatsza dziewczynka na Instagramie. Za jeden post zarabia nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych

Ma 7 lat i jest najbogatszym dzieckiem na Instagramie. Ta niekwestionowana gwiazda sieci za jeden sponsorowany post otrzymuje nawet... kilkadziesiąt tysięcy złotych. W czym tkwi fenomen Everleigh Rose LaBrant i czy rzeczywiście jest aż tak piękna, by w wieku zaledwie kilku lat być wpływową i zarabiającą krocie influencerką?

Media społecznościowe, a w szczególności Instagram, są świetnym miejscem na to, by nie tylko stać się idolem mas, ale też stwarzają możliwości zarobku naprawdę imponujących sum. Idealnym przykładem na to, jest 7-letnia Everleigh Rose LaBrant, która pomimo młodego wieku jest uznawana nie tylko za najpopularniejsze, ale też najlepiej zarabiające dziecko na Instagramie. W czym tkwi jej sukces?

Everleigh Rose LaBrant - najbogatsza dziewczynka na Instagramie

Everleigh Rose LaBrant to jedna z najbardziej przedsiębiorczych dziewczynek w Internecie. Ma zaledwie 7 lat, a już reklamuje niemal wszystko: kosmetyki, ubrania, zabawki, a nawet wielkie sieci handlowe. Pochodząca z Los Angeles młoda gwiazda social mediów  w ciągu zaledwie 4 lat zdobyła na Instagramie wierne grono fanów, które liczy już ponad 5,1 mln osób i stale się powiększa. Jak tego dokonała?

Okazuje się, że za sukcesem zjawiskowej blondwłosej piękności, która urzeka internautów swoim radosnym śmiechem, beztroskim życiem oraz fenomenalnymi stylizacjami, stoi jej pomysłowa mama, która jest managerką swojej córki, ale też uznaną panią fotograf i blogerką, którą na Instagramie śledzi ponad 6,7 mln obserwatorów.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Everleigh Rose (@everleighrose)

Zobacz także: Ta influencerka jest tak ładna, że ludzie… tatuują sobie jej twarz

Można więc powiedzieć, że Everleigh i jej przedsiębiorcza mama stworzyły prawdziwe imperium na którym zarabiają fortunę. Firma Bella Baby postanowiła sprawdzić, ile 7-latka zarobić w internecie. Te kwoty mogą przyprawić was o ból głowy! Jak wynika z ich analizy, mała Amerykanka może otrzymać od 10 aż do 16 tysięcy dolarów za jeden post sponsorowany. Przeliczając to na złotówki, otrzymujemy kwoty między 38, a nawet 60 tysięcy złotych za jedną publikację! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Everleigh Rose (@everleighrose)

Mama dziewczynki podkreśla, ze choć faktycznie zarabia na Instagramie, to Everleigh  nie traktuje tych działań jak pracy, lecz zabawę. To jeszcze nie wszystko! Savannah Rose LaBrant nie zamierza ograniczać się jedynie do promocji jednej córki, ale też założyła instagramowe konto swojej drugiej, 2-letniej córeczce. Mała Posie Rayne LaBrant, idąc w ślady starszej siostry również w ekspresowym tempie stała się dziecięcą influencerką, którą na Instagramie śledzi już 1,7 mln osób.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Everleigh Rose (@everleighrose)

To jeszcze nie koniec rewelacji. Savannah zdecydowała się również rozszerzyć działalność córek o kanał na YouTube, gdzie Everleigh zgromadziła już ponad 3,48 mln subskrybentów. To właśnie tam, urocza blondynka i jej mama nie tylko dzielą się recenzjami ubrań, zabawek i gadżetów, jakie otrzymują od reklamodawców, ale również testują jedzenie, czy biorą udział w popularnych w sieci wyzwaniach.

Zobacz także: Oto nowa „najładniejsza dziewczynka świata”! Naprawdę jest aż taka śliczna?

Co myślicie o takim emanowaniem prywatnością małych dzieci? Uważacie, że rodzice powinni od małego uczyć swoje pociechy przedsiębiorczości, kreując je na gwiazdy w sieci, a może negujecie takie zachowanie? Koniecznie dajcie nam znać w komentarzu.  

Redakcja poleca

REKLAMA
Nasze akcje
Przetestowałam linię Anti-Age Global Yves Rocher
Pielęgnacja
Przetestowałam linię Anti-Age Global Yves Rocher, która koryguje aż 8 oznak starzenia się skóry. Efekty mnie zachwyciły
Współpraca reklamowa
Receptury Zielarki
Fryzury
Czapki z głów! Odśnież włosy po zimie i przywitaj wiosnę z nowym blaskiem
Współpraca reklamowa
tołpa
Pielęgnacja
Doskonała skóra w trzech prostych krokach. Drugi może cię zaskoczyć!
Współpraca reklamowa
Semilac
Manicure
Poznaj must have tego sezonu w manicure - Pastelowe Neony, w tym kolor roku Apricot Crush
Współpraca reklamowa
test kosmetyków Neboa
Fryzury
Kosmetyki Neboa na noc to najlepsza kuracja do włosów po zimie, jaką testowałam. Niesamowicie nabłyszczają pasma
Współpraca reklamowa
Aquaphor
Styl życia
Dobra kawa – jak sprawić by smakowała jak z najlepszej włoskiej kawiarni?
Współpraca reklamowa
Aleksandra_Żebrowska
Pielęgnacja
Aleksandra Żebrowska, Paulina Krupińska i Vanessa Aleksander ambasadorkami gamy LIFTACTIV!
Współpraca reklamowa
Test suszarki Panasonic EH-NA0J z technologią MOISTURE+ i Mineral
Styl życia
Przetestowałam suszarkę Panasonic EH-NA0J z technologią nanoe™ MOISTURE+ i Mineral. Teraz rozumiem, co to znaczy mieć nawilżone włosy! Zapomnijcie o puszeniu i poznajcie to cudo
Współpraca reklamowa