Reklama

Kryzys związany z pandemią koronawirusa dotyka w dużej mierze branżę mody, ale popularne marki i tak przeznaczają duże sumy na pomoc w zwalczaniu wirusa. Na całym świecie organizowane są różne zbiórki pieniężne. Jedną z nich rozpoczęła najpopularniejsza włoska blogerka modowa Chiara Ferragni, a w ślad za nią poszły popularne marki modowe. Pięknym gestem wykazała się polska marka 4F, która 20 proc. dochodów z e-commerce przekaże na szpital MSWiA w Warszawie. Z kolei firma Agata Meble przekaże aż milion złotych na zakup sprzętu i wyposażenia medycznego. To jednak nie koniec - pomoc ogłaszają coraz to nowe brandy, np. CCC.Zobacz także: Koronawirus w Polsce. Zamiast żelu oraz mydła antybakteryjnego może pomóc...

Reklama

CCC wpiera walkę z koronawirusem

Pieniądze na walkę z koronawirusem w najbliższych dniach przeznaczy sieć sklepów CCC. Akcja będzie odbywać się w dniach 17-20 marca. Wszystkie sklepy stacjonarne CCC są obecnie zamknięte, ale zakupów można dokonywać online. Każde 10 złotych od zakupionej pary butów, marka przekaże na szczytny cel.

CCC pomaga wspólnie z ambasadorką marki Lasocki – aktorką Małgorzatą Kożuchowską! Firma przekaże 10 zł od każdej sprzedanej dzisiaj i jutro pary butów Lasocki na rzecz walki z koronawirusem, a konkretnie na wsparcie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ulicy Koszarowej we Wrocławiu. Sklep CCC online działa cały czas, więc kupujemy buty marki Lasocki i pomagamy! Razem możemy więcej – oni nas naprawdę potrzebują! - czytamy w komunikacie prasowym.

Do zakupów online zachęca obecnie wiele gwiazd m.in. Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka CCC.

W pomoc włącza się wiele dużych firm, a wiadomo, że dla gospodarki, dla biznesu nie jest to łatwy czas. Jako świeżo upieczona ambasadorka marki CCC chciałabym poinformować, że firma dołącza do innych firm, które chcą nieść pomoc. Buty można kupić na ccc.eu oraz eobuwie.pl - mówiła Małgorzata Kożuchowska.
Reklama

Deklarację pomocy składają także zagraniczne marki. Fundacja H&M przekazała kwotę 500 000 dolarów na specjalny fundusz solidarnościowy stworzony przez Fundację ONZ oraz WHO. Koncern LVHM (m.in. Louis Vuitton, Gucci) zaczął produkować żel antybakteryjny, który będzie rozprowadzany za darmo. Z kolei dom mody Versace przeznaczył kwotę 200 000 euro na pomoc jednemu z mediolańskich szpitali. Czekamy na więcej pozytywnych akcji organizowanych przez marki!Zobacz także: Koronawirus. Mapa Polski w czasie rzeczywistymZdjęcia: materiały prasowe, EAST NEWS

Reklama
Reklama
Reklama