klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Newsy

Bycie dobrym jest prostsze niż myślisz! Przyłącz się do akcji „Czyste pomaganie” i ufunduj 10 000 posiłków dla dzieci!

Co 11 dziecko w Polsce żyje poniżej minimum egzystencji. Możemy to zmienić. Zobacz jak!
Materiał partnera
czerwiec 06, 2019

Problem niedożywionych dzieci nadal istnieje. W Polsce również. Badania potwierdzają, że aż co 11 dziecko cierpi z powodu głodu. Tę istotną kwestię społeczną zauważyła marka Procter & Gamble która wraz z siecią sklepów Kaufland postanowiła pomóc najbliższym i ich rodzinom. Jak? Szczegóły poniżej!

Czyste pomaganie to… czysta przyjemność! Wystarczą chęci!

Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.

Nasze marki Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur na co dzień dbają o komfort życia i czystość w polskich domach. Mamy nadzieję, że w nasz wspólny program „Czyste pomaganie” włączy się jak najwięcej konsumentów, abyśmy mogli wspólnie zapełnić kolejne 10  000 talerzyków dla dzieci w potrzebie. Mechanizm akcji jest bardzo prosty, bo pomóc można podczas codziennych zakupów, kupując co najmniej jeden z produktów tych marek
– mówi Justyna Rymkiewicz, Manager ds. Komunikacji z P&G.

We współpracy z jednym z naszych największych dostawców, firmą P&G, możemy zadbać o potrzeby dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Nasza sieć chętnie angażuje się w różnego typu inicjatywy, których celem jest pomoc potrzebującym. Warto jednak podkreślić, że nie byłoby to możliwe, gdyby nie dobre serca i zaangażowanie naszych klientów oraz pracowników. To dzięki ich ofiarności wspólnie możemy zmieniać świat na lepsze
- podkreśla Agnieszka Kotlińska, ekspert ds. CSR sieci Kaufland.

Problem niedożywienia nadal aktualny

Dominika, 14 lat, Podopieczna świetlicy środowiskowej Fundacji SOS Wioski Dziecięce

Przyjrzyj się rysunkowi dziecka z Fundacji SOS Wioski Dziecięce. Co widzisz? Talerz, sałatę, kurczaka? Wiesz, że nie każde dziecko może liczyć na pełnowartościowy posiłek? Nie każda rodzina jest w stanie pozwolić sobie na śniadanie, drugie śniadanie do pracy czy szkoły, obiad, podwieczorek i kolację. Część dzieci (szczególnie z rodzin wielodzietnych lub zmagających się z bezrobociem lub problemami alkoholowymi) nie dojada, nie ma wsparcia i podstawowych środków do funkcjonowanie, które może zapewnić prawidłowy rozwój. Polsce mieszka ponad 38 milionów ludzi. Liczba najmłodszych to 20% populacji. Co 11 dziecko żyje poniżej minimum egzystencji.

Problem niedożywienia jest niestety wciąż aktualny, a tym samym wciąż potrzebna jest pomoc i implementacja odpowiednich rozwiązań. We wszystkich naszych lokalizacjach, gdzie działają placówki wsparcia dziennego, bądź są prowadzone grupowe działania skierowane do dzieci, oferujemy podopiecznym ciepły zbilansowany posiłek. Ponadto, oprócz działania bezpośredniego jakim jest dożywianie, zarówno dzieci jak i rodzice, uczestniczą w warsztatach dotyczących kwestii zdrowego żywienia i ich wpływu na rozwój człowieka
- mówi Łukasz Łagód, Doradca ds. Programu Umacniania Rodziny „SOS Rodzinie”.

Materiał powstał przy współpracy z marką Procter & Gamble

Zdjęcia: Adobe Stock i materiały prasowe

materiały PR
Styl życia Dołącz do akcji „Z serca dla dzieci” i pomóż dzieciom w potrzebie!
Ponad 2,5 mln ludzi w Polsce (czyli ponad 7% społeczeństwa) żyje w skrajnym ubóstwie. Prawie 1 mln z nich to dzieci i młodzież. Często żyją oni w rodzinach, które nie mogą zaspokoić swoich podstawowych potrzeb: brakuje im środków czystości i higieny, jedzenia. Właśnie ruszyła ogólnopolska akcja pomocy dla najbardziej potrzebujących dzieci, prowadzona przez Polski Czerwony Krzyż, firmę P&G i Kaufland.
Materiał partnera
wrzesień 01, 2015

Jak twierdzi Leszek Mizieliński, wiceprezes Polskiego Czerwonego Krzyża: Skala problemu jest ogromna i niestety wciąż rośnie . Dlatego PCK prowadzi szereg akcji pomocowych, które mają na celu poprawę warunków życia najmłodszych i ich rodzin na terenie całego kraju. Choć to kropla w morzu potrzeb, czasami nawet drobna pomoc może w realny sposób zmienić życie jakiegoś dziecka na lepsze – dodaje. 25.08 w siedzibie PCK w Warszawie odbyła się konferencja inaugurująca akcję „Z serca dla dzieci”, która prowadzona jest przez PCK, firmę P&G i jej marki, takie jak Pampers, Lenor, Ariel czy Gillette, oraz sieć sklepów Kaufland. Każdy zakup wybranych produktów P&G w tej sieci to pomoc dla najuboższych dzieci w Polsce. Trafi do nich zapas pieluszek Pampers, a także rzeczy, których tak często brakuje, by dzieciom spało się ciepło i wygodnie, jak kocyki, pościel czy piżamki. W akcję zaangażowała się znana ze swoich działań społecznych Katarzyna Cichopek, mama dwójki dzieci. Zapraszamy do przeczytania wywiadu z aktorką ! Wielka siła akcji tkwi w tym, że każdy może się w nią włączyć i przyczynić do tego, by jak najwięcej dzieci w Polsce choć przez chwilę poczuło domowe ciepło. A pomóc jest przecież tak łatwo. Możemy to zrobić przy okazji codziennych zakupów, nie wydając dodatkowych pieniędzy. Zachęcam więc do przyłączenia się do tego działania. W ten sposób wszyscy możemy sprawić, że na twarzy jakiegoś dziecka w Polsce pojawi się uśmiech. Katarzyna Cichopek Ty także możesz pomóc - znajdź sklep Kaufland w twojej okolicy i przyłącz się do akcji „Z serca dla dzieci”! Wystarczy do 30 września odwiedzić dowolny sklep Kaufland i kupić produkty wybranych marek P&G: Always, Ariel, Bonux, Fairy, Gillette, Head&Shoulders, Lenor, Old Spice, Pampers, Pantene i Vizir. 1% z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz...

Przeczytaj
Sukces 3. edycji programu charytatywnego „Ubrania od Serca”
materiały PR
Styl życia Sukces 3. edycji programu charytatywnego „Ubrania od Serca”
Dobiegła końca 3. edycja programu „Ubrania od Serca”, której wynik ustanowił nowy rekord. W tym roku dzięki wsparciu Polaków zostanie ufundowanych ponad 2 500 voucherów dla dzieci z domów dziecka. To kolejny rok, gdy dzieci otrzymują możliwość samodzielnego wyboru wymarzonych ubrań. Ten z pozoru prosty gest, jest dla nich szansą na lepszy start w przyszłość.
Materiał partnera
czerwiec 29, 2020

Program „Ubrania od Serca” z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony konsumentów, jak również ze strony placówek opiekuńczo-wychowawczych. Dzięki wsparciu Polaków od początku istnienia programu marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom uszczęśliwili ponad 5 300 dzieci mieszkających w domach dziecka. Tyle właśnie voucherów zostało przekazanych dzieciom, aby mogły one samodzielnie wybrać swoje wymarzone ubrania. Placówki są finansowane przez samorządy, co niestety często stwarza ograniczenia, dlatego każda pomoc się liczy. Program „Ubrania od serca” to wspaniała inicjatywa, dzięki której mamy możliwość zaspokajać indywidualne potrzeby dzieci. Tym bardziej w tych wyjątkowych czasach jesteśmy szczęśliwi, że w tym roku uda się sprawić radość ponad 2,5 tys. dzieciom. To imponująca liczba, która z każdą edycją jest coraz większa! - mówi Elżbieta Prządka, koordynator ds. współpracy z partnerami zewnętrznymi Towarzystwa Nasz Dom. Dziękujemy za wsparcie!   Tegoroczna edycja programu „Ubrania od Serca” przyniosła nieoczekiwane wyniki. Jesteśmy dumni, że kampania cieszy się tak dużym zainteresowaniem i serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczyniają się do jej sukcesu. Jest to dla nas dowód, że losy dzieci, które musiały opuścić swój dom rodzinny i zamieszkać w placówkach opiekuńczo-wychowawczych nie jest dla ludzi obojętny, a świadomość Polaków jest coraz większa. Z roku na rok docieramy do kolejnych ośrodków i dzieci, które otrzymują vouchery na zakup wymarzonych ubrań, natomiast tegoroczny wynik to prawdziwy rekord. W tym roku kampania przypadła na okres pandemii Covid-19, dlatego dziękujemy konsumentom za wybór środków do prania Vizir, które pomagały im utrzymać higienę, ale także przyczyniły się do sukcesu programu i wsparcia dzieci z domów dziecka. - mówi Mariola Mirek, Manager ds. Komunikacji w Procter & Gamble...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Ubrania od serca – wspólny program marki Vizir i Towarzystwa Nasz Dom wspierający dzieci z domów dziecka
Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom ogłasza rozpoczęcie programu „Ubrania od serca”, dzięki któremu każdy kupujący wybrane produkty Vizir w dniach od 4 grudnia 2017 r. do 28 lutego 2018 r. przyczynia się do ufundowania nowych ubrań dla dzieci mieszkających w domach dziecka.
Materiał partnera
grudzień 06, 2017

Akcja „Ubrania od serca” ma na celu wesprzeć domy dziecka w dążeniu do wyrównania różnic pomiędzy podopiecznymi placówek a ich rówieśnikami z pełnych rodzin. Marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom, działające w ramach Funduszu Korczaka, kierują się przekonaniem, że każdemu dziecku należy się równy start w przyszłość i każda, nawet najmniejsza pomoc jest ważna. Najbardziej potrzebujące domy dziecka będą miały możliwość wyposażyć dzieci w nowe ubrania, ale równie ważnym jest fakt, że dzieci dostaną możliwość samodzielnego wyboru ubrań, które im się podobają. „Jednym z głównych celów placówek opiekuńczo-wychowawczych jest zminimalizowanie dystansu dzielącego ich podopiecznych i dzieci pochodzących z pełnych rodzin, jednak specyfika funkcjonowania tego rodzaju placówek oraz kwestie finansowe często to utrudniają. Akcja „Ubrania od serca”, w ramach której przekazane zostaną placówkom opiekuńczo-wychowawczym bony na zakup ubrań, ma bardziej kompleksowy wymiar. Oprócz tego, że podopieczni otrzymają nową odzież, bardzo ważna jest też swoboda wyboru, którą zyskują dzieci oraz możliwość pójścia na zakupy, co nie zdarza się im często. Przebywanie w placówkach opiekuńczo-wychowawczych zmusza podopiecznych do dostosowania się do przepisów i rygorów życia zbiorowego, dlatego każda możliwość wyrażenia siebie, chociażby poprzez ubiór jest dla nich bardzo ważna.” - podsumowała Iwona Niemasz, przewodnicząca zarządu Towarzystwa Nasz Dom. Akcja przeprowadzona będzie w dwóch etapach, tj. w dniach 04.12.-31.12.2017 za pośrednictwem sieci sklepów Biedronka, a w okresie  01.01-28.02.2018 w innych sklepach w Polsce za wyjątkiem Biedronki. Każdy, kto w tym czasie dokona zakupu oznaczonych produktów marki Vizir, przyczyni się do zakupu bonów do sklepów odzieżowych dla najbardziej potrzebujących podopiecznych domów dziecka. „W naszej...

Przeczytaj
Styl życia Pampers i Fundacja Polsat wspólnie zmodernizowały Oddział Pediatryczny w Grodzisku Mazowieckim
24 maja br. odbyło się uroczyste otwarcie zmodernizowanego Oddziału Pediatrycznego w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim. Renowacja jest już drugim wspólnym projektem marki Pampers i Fundacji Polsat, zrealizowanym jako część projektu Pampers „Wspólnie dbamy o bobasy”. W ramach renowacji Oddziału zostały wprowadzone udogodnienia, mające poprawić komfort rodziców, czuwających przy swoich pociechach w czasie ich hospitalizacji.
Natalia Kędra
czerwiec 21, 2018

Renowacja Oddziału Pediatrycznego Marka Pampers wspólnie z Fundacją Polsat zaangażowały się w renowację Oddziału Pediatrycznego w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim. W ramach modernizacji został przeprowadzony generalny remont dwóch łazienek, przeznaczonych do użytku dzieci i ich rodziców. Dotychczasowa świetlica została przebudowana i zaadaptowana na salę szpitalną dla małych dzieci oraz dodatkową łazienkę. Oddział został wyposażony w 3 nowe komody kąpielowe dla niemowląt. W celu zwiększenia komfortu rodziców czuwających na Oddziale przy swoich pociechach, zostały ufundowane 22 fotele z funkcją spania. Fundacja Polsat od 21 lat nieprzerwanie czyni wysiłki, by poprawić sytuację zdrowotną najmłodszych pacjentów w Polsce. Finansujemy liczne zabiegi, leki oraz terapie, jak również sponsorujemy remonty i modernizacje placówek medycznych. Dla Fundacji ważni są także opiekunowie, którzy razem ze swoimi dziećmi przebywają na Oddziałach w szpitalu. Od 2014 roku w Oddziałach, w których przeprowadzamy remonty, staramy się stworzyć miejsca, zapewniające rodzicom domowe warunki podczas pobytu ich dzieci w szpitalu, tak aby mogli wspierać swoje dzieci w powrocie do zdrowia. Tym razem Fundacja zaangażowała się w remont Oddziału Pediatrycznego w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, poprawiając warunki hospitalizacji najmłodszych pacjentów – komentuje Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat. Rocznie na Oddział Pediatryczny Szpitala Zachodniego im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim trafia do 1200 dzieci. Na Oddziale do dyspozycji najmłodszych pacjentów są 3 sale dla niemowląt oraz 3 sale dla przedszkolaków do 3-4 roku życia. Jak ułatwić rodzicom pobyt w szpitalu? Według badania TNS Polska, przeprowadzonego na zlecenie firmy Procter & Gamble, przeważająca większość Polaków (90%) jest zdania, że...

Przeczytaj