Reklama

Filozofia slow life ma swoje początki już w latach 80. XX wieku – w pierwszej kolejności stała się odpowiedzią na rosnącą w zawrotnym tempie popularność restauracji typu fast food. Od jedzenia w rytmie slow, z uwagą i bez pośpiechu, całkiem sprawnie przeszliśmy do slow fashion, czyli mody skupionej na ponadczasowości, wytrzymującej wiele sezonów. Dziś mówimy też o pielęgnacji w stylu slow, bazującej na kosmetykach o naturalnych składach, turystyce w duchu slow, pozwalającej na „gubienie” się w odwiedzanych miejscach czy na przyjmowanie perspektywy lokalnych mieszkańców, i w końcu – o całym życiu, podporządkowanym idei w zgodzie ze sobą i swoimi potrzebami, bez pośpiechu, z dala od stresu i oczekiwań.

Reklama

Rytuał dla ciała i głowy: pielęgnacja i trening w rytmie slow

Pierwsze kroki mogą być drobne i wprowadzenie ich w codzienność może wydawać się niełatwe, kolejne za to wejdą ci w nawyk bez problemu – w końcu filozofia slow life krąży wokół twojej przyjemności z życia. Wiele z nas najchętniej i najszybciej wchodzi w świat pielęgnacji ciała i twarzy w stylu slow. Codzienna kąpiel czy prysznic nie zostaną uznane za samolubne przez nikogo – a przecież nie wykluczają poświęcenia dłuższej chwili na... lubienie siebie. Jeśli nie wiesz jak zacząć, zacznij... slowly, czyli powoli. Jedna wyjątkowa kula do kąpieli, jeden krem czy balsam do ciała, a może serum do twarzy, które z uwagą rozprowadzisz na skórze?

Slow life - gdzie kupować produkty?

Wyselekcjonowane, wysokiej jakości produkty od polskich producentów możesz kupić online. Znajdziesz tam zarówno kosmetyki, jak i akcesoria do jogi, dodatki do domu, a nawet ubrania w stylu slow fashion. Wszystkie dostępne produkty zostały wybrane tak, by wpisywały się we wspólną ideę i estetykę. Sprawdź, co wpadło nam w oko!

Minimalistyczne bluzy na trening w rytmie slowly

W rytm slowly wpisuje się też idealnie klasyczna minimalistyczna bluza. Postaw na totalny minimalizm, a taka bluza posłuży ci przez wiele sezonów. Na trening jest idealna!

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama