Reklama

Anna Lewandowska wystartowała ze swoją marką kosmetyczną w 2019 roku, chociaż nikogo pewnie nie zdziwi, że plany na jej pojawienie się zrodziły się znacznie wcześniej. Wynikały z potrzeby stworzenia innowacyjnych produktów, które dopasują się do potrzeb skóry i stylu życia każdej z nas! Jak Anna Lewandowska sama zapewnia, produkty Phlov to jedyne kosmetyki pielęgnacyjne jakich używa. Na Sephora Xmas Party miałyśmy okazję porozmawiać o zbliżających się premierach kosmetycznych zaplanowanych przez jej markę oraz o tym, jak wygląda jej kosmetyczka.

Reklama

Sephora Xmas Party 2022: Anna Lewandowska o swojej marce Phlov

Tegoroczna edycja Sephora Xmas Party była dla nas okazją, by nie tylko poznać cudowne nowości i świąteczne premiery, ale również porozmawiać z przedstawicielami marek. A jedną z nich była Anna Lewandowska, która zdradziła nam nie tylko kulisy i plany marki Phlov, ale również zawartość swojej kosmetyczki.

Trenerka przyznała, że 3 lata działania na rynku marki Phlov minęły jej w mgnieniu oka. Jest bardzo dumna, że przez ten czas udało się wypracować trzy najważniejsze filary, na których oparta jest marka. Należą do nich multizadaniowość produktów, które działają wielopoziomowo i można je łączyć z innymi według potrzeb skóry, skintimate, czyli bliskość kosmetyku ze skórą, efektywność i przyjemność z jego stosowania oraz unique, czyli wyjątkowość receptur, które pełne są składników aktywnych o skuteczności potwierdzonej w badaniach naukowych.

W żadnej z moich firm nie idę na kompromisy. We Phlov też nie ma na nie miejsca, w codziennej pracy trzymamy się swoich planów i założeń, śledzimy na bieżąco trendy. Dla nas najważniejsze jest, żeby słuchać naszych klientek, odpowiadać na ich potrzeby i dawać jak najlepszą jakość połączoną z innowacją - podkreśliła Anna Lewandowska. Zanim kosmetyk trafi na rynek, sama przez kilka miesięcy testuję jego działanie na własnej skórze - dodaje.
archiwum prywatne

Trzeba przyznać, że marka doskonale wie, na jakich beauty trendach bazować, a jak zapewnia Anna Lewandowska, ten rok jest obfity w premiery, a w nowym roku będzie ich coraz więcej!

Produkty w naszej marce są testowane przez wiele miesięcy, dlatego zdarza nam się, że przesuwamy premiery. Dążymy do tego, aby każda receptura była dopracowana i efektywna. Teraz przygotowujemy się do wejścia na rynek kremów SPF, nad którymi pracowaliśmy przez ponad dwa lata. To bardzo wymagający produkt - formuła musi być stabilna, nie wpływać na pH skóry , a aplikacja musi być łatwa i przyjemna. Jesteśmy tuż po debiucie kremowych maseczek z glinkami, które sama testowałam bardzo długo i na wiele sposobów- zapewnia.

W ofercie marki po raz pierwszy pojawił się kalendarz adwentowy, który zawiera 24 okienka. Wśród prezentów znajdziecie bestsellery marki, ale również nowości, których nie ma w sprzedaży! Zapytana o to Anna Lewandowska podsumowała:

Reklama
Przyszły rok będzie zdecydowanie wyjątkowy dla Phlov. Postawimy na coś, czego jeszcze nie było, a co stanie się kolejnym dużym filarem naszej marki

Sephora Xmas Party 2022: Anna Lewandowska o swojej kosmetyczce

Nikogo nie zdziwi, że kosmetyczka Anny Lewandowskiej jest wypełniona produktami marki Phlov, ale okazuje się, że są one popularne również u innych członków rodziny. Trenerka zdradziła nam, że po produkty Phlov równie chętnie sięga Robert Lewandowski.

Krem rozświetlający Diamond Look to mój must have, bo używam go nie tylko do rozświetlenia cery i pod makijaż, ale również stosuje jako rozświetlacz na policzki lub pod łuk brwiowy. To też produkt, z którego jestem najbardziej dumna, choć wraz z rozwojem marki tych ulubieńców przybywa. Gdybyś jednak zapytała mnie, jaki produkt mam zawsze przy sobie, to jest to balsam do ust - zdradziła.
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane