Reklama

Ubierając się na rozmowę o pracę, nie musisz, a nawet nie powinnaś, zupełnie zmieniać stylu. Nie polecamy ci pokazać się potencjalnym szefom w ażurowej małej białej, podartych dżinsach, czy topie odsłaniającym brzuch. Ale nie każda praca wymaga przywdziania mundurka. Jeśli starasz się o zatrudnienie w branży kreatywnej – redakcji, agencji reklamowej czy marketingowej, czy NGO-sie – oczekuje się od ciebie, żebyś na rozmowie zaprezentowała nie tylko swoje CV i umiejętności, ale także osobowość. Strój pomoże ci w jej wyrażeniu. Wtedy zamiast grzecznego zestawu ołówkowej spódnicy albo spodni w kant z białą koszulą i marynarką albo małą czarną (te opcje sprawdzą się w wielkich korporacjach), możesz włożyć sukienkę w stylu retro, modne culottes albo męski garnitur. W naszej galerii zobacz, czego warto poszukać w szafie. Pamiętaj, że od tego, jak się zaprezentujesz, zależy m.in. wysokość twoich przyszłych zarobków. A co za tym idzie, szansa na szalone zakupy ;) Zapraszamy do obejrzenia naszej galerii!Zobacz także: Praca na czarno - konsekwencje dla pracownika i pracodawcy

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama