Reklama

Promocje w drogeriach to świetna okazja do kupienia nie tylko podkładu, ale również tuszu do rzęs. Dzięki temu niewielkiemu kosmetykowi oczy nabierają wyrazu, a makijaż wygląda na perfekcyjnie dopełniony. Jeśli nadal szukacie dobrego tuszu, który podkreśli rzęsy, ale ich nie sklei, zajrzyjcie do Rossmanna. Do 15 stycznia będziecie mogły skorzystać z promocji na wybrane kosmetyki. Wśród nich wypatrzyłyśmy trzy, które kosztują teraz mniej niż 20 zł, a w dodatku mają w naszym KWC świetnie opinie.

Reklama

Tusz do rzęs Rimmel Extra 3D Lash

Cena regularna: 24,99 zł
Cena w promocji: 16,29 złSekret tego tuszu tkwi w jego szczoteczce. Z pozoru wydaje się taka jak wszystkie inne. Kiedy jednak wyjmiecie ją z opakowania zauważycie, że ma kształt elipsy. Bardzo dobrze dociera więc w kąciki oczu. Dzięki temu możecie wytuszować każdą rzęsę, tworząc przy tym piękną i pełną oprawę dla spojrzenia. Jest silikonowa i dlatego sprawdzi się w przypadku naturalnie gęsto ułożonych rzęs, które wymagają rozdzielenia i wyczesania. Rimmel Extra 3D Lash ma intensywnie czarny kolor i bardzo dobrze radzi sobie z pomalowaniem nawet jasnych rzęs. Jedna warstwa w zupełności wystarczy, aby osiągnąć efekt stuprocentowego krycia. Podkreśli naturalny profil włosków oraz nie obciąży ich.

Muszę przyznać, że kupując ten produkt nie spodziewałam się rewelacji za taką cenę. Najbardziej zależało mi na efekcie wydłużenia rzęs i okazało się, że tusz ten spełnia moje oczekiwania. Wystarczy jedna warstwa dla zadowalającego efektu. Nie lubię, gdy tusz skleja rzęsy i osiada na nich w dużych ilościach tworząc grudki - przy odpowiednim użyciu tutaj nie ma takiego efektu. Wśród tańszych produktów ten tusz jest zdecydowanie moim ulubionym - pisze Aria43.

Tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie

Cena regularna: 35,49 zł
Cena w promocji: 19,49 złTego tuszu chyba nikomu nie musimy przedstawiać. Max Factor 2000 Calorie to jeden z kultowych produktów - zarówno wśród pozostałych kosmetyków tej marki, jak i konkurencji. W naszym KWC ma już ponad 700 recenzji, a więc można powiedzieć, że to naprawdę popularny tusz do rzęs i testuje go wiele kobiet.Szczotka ma tradycyjne syntetyczne włosie, które polecane jest przede wszystkim do rzęs, którym brakuje objętości. Tusz nie oblepia włosków, ale zauważalnie pogrubia już przy pierwszej aplikacji. Można również zauważyć delikatny efekt wydłużenia. Nie kruszy się również i nie odbija na powiekach.

Ponadczasowy tusz, używałam go 20 lat temu a teraz używają go moje córki. Nie skleja rzęs, genialnie je wydłuża i pogrubia. Pięknie się zmywa a co najważniejsze w środku dnia nie kruszy się i nie rozmazuje. Jedyny minus to brak zabezpieczenia przed otwarciem w sklepie przez klientki. Kupując go nigdy nie ma się pewności czy już nie był odkręcony. Myślę że nie tylko ja mam takie obawy - pisze SylwiaCiemniejewska.

Tusz do rzęs Eveline Royal Volume

Cena reglarna: 21,49 zł
Cena w promocji: 13,99 złZa taką cenę warto zrobić od razu zapas tuszu Eveline Royal Volume. Eleganckie opakowanie skrywa grubą tradycyjną szczoteczkę. Syntetyczne włosie jest dość długie, dzięki czemu pokrywa tuszem rzęsy od ich nasady aż po samego końce. I tak ja w przypadku 2000 Calorie, świetnie sprawdzi się ona na rzęsach, które potrzebują objętości.Formuła tuszu bardzo dobrze otula włoski i nie zostawia sztucznego efektu. Jest dość kremowa, dlatego warto po zakupie otworzyć tusz i dać mu tydzień na zmianę konsystencji. Efekt wachlarza można uzyskać już za pierwszym pociągnięciem!

Mimo, że nie przepadam za klasycznymi szczoteczkami z włosia, ten tusz mi się bardzo dobrze sprawdza! Fajnie rozdziela, wydłuża i pogrubia rzęsy, nie podrażnia. Nie osypuje się i nie kruszy w ciągu dnia. W składzie ma olejek rycynowy, więc korzystnie wpływa na porost rzęs. Bardzo podoba mi się jego opakowanie, jest smukłe, eleganckie, piękne! Mascary Eveline od lat należą do moich ulubionych, szybko się to nie zmieni - pisze Littleforrest.

Używałyście kiedyś któregokolwiek z tych tuszów do rzęs? Dajcie nam znać, jak wam się sprawdziły! :)

Reklama

Zdjęcie główne: istockphoto.com

Reklama
Reklama
Reklama