Wizaz.pl

Wizaz.pl (https://wizaz.pl/forum/index.php)
-   Galeria makijażu - moje makijaże (https://wizaz.pl/forum/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Delikatny, zielony, SŁONECZNY:) (https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=206105)

Elwa 2007-08-26 13:26

Delikatny, zielony, SŁONECZNY:)
 
5 załącznik(i/ów)
Na początku chciałabym tylko powiedzieć, że jest to pierwszy z moich utrwalonych na fotce makijaży. Nie jestem profesjonalistką więc proszę o wyrozumiałość:rolleyes:


Wklejam zdjątka mojej siorki:)

A jak odzyskam aparat to wkleję jeszcze fotke kosmetyków których używałam (jeśli kogos to zainteresuje)

mona1978 2007-08-26 13:28

Dot.: Delikatny, zielony, SŁONECZNY:)
 
Witaj :cmok:
Jak dla mie ciutkę za zimny odcień tego różu na usteczkach ale sam makijaz miły, lekki i przyjemny :ehem:
Masz śliczne piegi :love:

pączek 2007-08-26 16:19

Dot.: Delikatny, zielony, SŁONECZNY:)
 
oczywiście, że zainteresuje :D Błyszczyk :D cudnie wygląda może faktycznie nie do tego makijażu oka ale i tak jest piękny :) kolor cienia również mi się podoba. Na początek jest bardzo bardzo nieźle :) Podoba mi się. Piegi także - są urocze. Całość jest bardzo przyjemna w odbiorze w sam raz na lato

*Justynka* 2007-08-26 16:28

Dot.: Delikatny, zielony, SŁONECZNY:)
 
Ładny, taki lekki:rolleyes:
Fakt usta troszkę mi nie pasują do powiek, ale to nie zmienia rzeczy, że i tak mi się podoba:D
Można wiedzieć cóż to za cień:>

Elwa 2007-08-26 17:27

Dot.: Delikatny, zielony, SŁONECZNY:)
 
Cytat:

Napisane przez *Justynka* (Wiadomość 5103672)
Ładny, taki lekki:rolleyes:
Fakt usta troszkę mi nie pasują do powiek, ale to nie zmienia rzeczy, że i tak mi się podoba:D
Można wiedzieć cóż to za cień:>

AVON percision glimmer kolor: limestone (to ta zieleń przy zewnętrznej części powieki)
INGLOT Vertigo nr 71 (na zdjęciu nie widac tego koloru ale tam jest) bliżej wewnętrznej części powieki