Wizaz.pl

Wizaz.pl (https://wizaz.pl/forum/index.php)
-   Praca i biznes (https://wizaz.pl/forum/forumdisplay.php?f=105)
-   -   Praca w kadrach jakie najlepiej studia magisterskie wybrać? (https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=632568)

fishunia 2012-07-25 18:12

Praca w kadrach jakie najlepiej studia magisterskie wybrać?
 
Witam drogie Wizażanki :-)

Od paru tygodni pracuję jako sekretarka w dość dużej firmie. Przez ten czas zdarzyło mi się sporo pomagać w dziale kadr z powodu choroby jednej z Pań. Jestem bardzo zdziwiona, ale praca w kadrach bardzo mi się spodobała, czuje, że to moje miejsce. Postanowiłam sobie, że wrócę na studia, żeby się kształcić w tym kierunku i strać się później o miejsce w kadrach, jak nie w tej firmie to może innej. Kierowniczka kadr mówiła mi, że ukończyła administracje (publiczna?) i żebym wybrała ten kierunek kształcenia. Czytam w internecie i tak się zastanawiam czy administracja czy bardziej coś w kierunku zarządzania zasobami ludzkimi, a może jeszcze, co innego? Może któraś z Was ma jakiekolwiek pojęcie lub doświadczenie i może mi doradzić, co wybrać. :help:

Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc i odpowiedzi :-)

201705250955 2012-07-25 20:52

Dot.: Praca w kadrach jakie najlepiej studia magisterskie wybrać?
 
No administracja to raczej nie jest kierunek, na którym nauczysz się zarządzać personelem, no chyba, że to jakaś placówka publiczna, to mogą lepiej patrzeć na administrację + podyplomówkę z zzl. Osobiście wydaje mi się, że najrozsądniej jest ukończyc zzl, choć to również zależy od tego, co robiłaś na licencjacie.

lalalabamba 2012-07-26 10:07

Dot.: Praca w kadrach jakie najlepiej studia magisterskie wybrać?
 
Na Administracji można też spotkać specjalność z zarzadzania zasobami ludzkimi.

edytcia 2012-07-26 19:24

Dot.: Praca w kadrach jakie najlepiej studia magisterskie wybrać?
 
Zarządzanie zasobami ludzkimi jest ok, ale typowo kadrowy kierunek to "Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych" - coś w tym guście.